Karanteenikarkit on jo syöty - onko muille käynyt näin?
Karanteeni on vasta alussa, ja jo nyt on herkut popsittu. Sanokaa, etten ole ainoa, joka ei osaa säännöstellä. Luultavasti ei aivot osaa vielä ajatella, että todella, ei ole tarkoitus lähteä kauppaan seuraavan kerran kun tekee mieli karkkia.
Kommentit (69)
Täällä sama. Mietin, että ei olisi muuta syytä lähteä kauppaan, niin pitäisikö herkkujen takia lähteä. Mutta nekin varmaan menisi vauhdilla.
En ole karanteenissa, mutta haluan harventaa kaupassa käymistä ja sen takia ostin tänään aika paljon herkkuja kotiin. Yritän säännöstellä niitä.
Sinähän voit nyt tosiaan pitää karkkilakkoa, parhaassa tapauksessa pääset eroon sokerista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mulla on karanteenikarkit ylähyllyllä. Ei vielä aikoihin saa koskea
Karanteenikarkit? Kaikkea sitä keksitään....
Vierailija kirjoitti:
Karanteenikarkit? Kaikkea sitä keksitään....
Karanteenissa olon ajalle hankitut karkit...
Olisiko "kotivarakarkit" parempi?
Oli vähän noloa ostaa karanteeniherkkuja koko perheelle, kun tuli tuplamäärät.
Mulla ei karanteenikarkit kestäis päivääkää. Ehkä ostoskärryllinen herkkuja riittäis karanteenii? 🤣 Jos riittää
Joo ei nuo kotivara-sipsit ym.herkut oikein tahdo pysyä kotivarana:D ehkä pitäisi ostaa vaan suosiolla niitä linssejä, papuja ym. terveellistä kotivaraan ja olla sitten mahdollinen karanteeninsa pelkästään terveellisemmällä ruoalla.
😁😂
No kuule! Ostin yhden suklaalevyn minkä söin.
Tänään ostin viisaampana 2 levyä ja englsnninlakuja. En ole nähnyt niitä vuosiin, joten avasin innoissani pussin.
Varaudun leipomaan karanteenissa.
Siinähän on aikaa.
Teen pähkinäsuklaakeksejä, ainakin.
Voi kuule, meitä on monta. Ajatteleppa kuinka paljon ihmiset syö nyt, kun on hamstrattu ruokaa. Minulla ei ainakaan herkut säily montaa päivää.
Minulla loppui jo paniikkivessapaperi.
Höpsökkä! Olisit ostanut herneitä, puurohiutaleita, jauhoja, rasvaa, kananmunia ja niin edelleen. Peruselintarvikkeita siis. Ei karamelleja :D
Valkoiset pantteritassut meni heti taas
Mä söin kotivarapähkinät jo. Hyviä oli.
Ei ole käynyt. Vaatii itsehillintää.
Mulla on ollut herkku- ja karkki ja hiilarilakko 1.1. alkaen ja kiloja on karissut jo 6-7. Itse mietin lähinnä valmiuksia tehdä etätöitä kotona enkä niinkään ruokavarastoja. Tänään illalla laitan vielä ison satsin jauhelihaan uuniin kuivumaan tulevia kesän ja syksyn vaelluksia varten. Ja jos tarvetta ilmenee, niin kuivatut jauhelihat voi vetää naamariin sitä ennenkin.
Kaupasta oli muuten purkkilihapullat loppu. Vessapaperia, pesuaineita ja muita tölkkiruokia oli, jotka ovat kuuleman mukaan naapurikaupungin Cittarista loppumassa.
Ostin aika määrän karkkeja joten ei huolta että menisi kaikki kerralla :D Sitten on ainekset lettuijin kun herkut loppuu.
Mä ostin pari viikkoa sitten jo karanteeniherkut, mutta yllättäen ne on syöty jo aikaa sitten. Siitä viisastuneena tällä viikolla en ostanut enää karkkeja enkä sipsejä. Jäätelöä on vähän ja se säilyy talvella ihan hyvin, kun on niin kylmä muutenkin että syön sitä vain äärimmäisessä hädässä. Optimaalinen karanteeniherkku siis.
Mulla on 5 litraa peruspakettijäätelöä, kaksi tuuttipakkausta, pakastepullia ymv pakasteessa.
Sokerikorppuja on n. 10 kg. Löytyy keksejä pakettitolkulla ja leivontatarvikkeita vaikka kuinka 😁
Viinikaappikin on täytetty ääriään myöten.
Se on karkkilakko nyt.