Miksi joku maksaa mieluummin kuparipannusta hyvätuloiselle pariskunnalle 1000e kuin, että antaisi saman rahan hyväntekeväisyyteen
esim. SPR:lle?
Tätä ihmettelin eilen Suomen huutokauppakeisari- ohjelmassa. Ei tuo ohjelman pariskunta näytä ainakaan nälkää näkevältä.
Kommentit (31)
varmaan koska spr ei anna kuparipannuja lahjoittajille
No onhan se Aki aika legenda, hyvästä kannattaa maksaa.
Menkää nyt jo hel*ettiin. Kukin saa käyttää rahansa aivan miten tykkää. Itse en ainakaan anna enää pennikään ihmisille, sen verran p*rseestä täälläkin kaikki ovat.
Eläinten hyväksi lahjoitan mieluusti.
SPR ei ansaitse saada latin latia.
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt jo hel*ettiin. Kukin saa käyttää rahansa aivan miten tykkää. Itse en ainakaan anna enää pennikään ihmisille, sen verran p*rseestä täälläkin kaikki ovat.
Eläinten hyväksi lahjoitan mieluusti.
Mene itse!
Jokainen saa laittaa omat rahansa mihin haluaa.
Mutta itsekin kyllä mietin, että mikäli ne pitää johonkin turhuuteen tuhlata, niin antaisivat minulle vaan, voin tehdä sen heidän puolestaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Mutta itsekin kyllä mietin, että mikäli ne pitää johonkin turhuuteen tuhlata, niin antaisivat minulle vaan, voin tehdä sen heidän puolestaan 😂
Eiköhän kukin saa laittaa rahansa ihan itse turhuuteen. Sano yksikin hyvä syy miksi kenenkään pitäisi antaa itse tienaamiaan rahojaan sinulle tuhlattavaksi?
Ihmisten tyhmyys on ääretöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kukin saa laittaa rahansa ihan itse turhuuteen. Sano yksikin hyvä syy miksi kenenkään pitäisi antaa itse tienaamiaan rahojaan sinulle tuhlattavaksi?
Ihmisten tyhmyys on ääretöntä.
Siis tuohan oli vitsi? Eikö sinulla näkynyt tuo "itku-nauru"-hymiö tuossa lopussa?
Ja minähän sitä paitsi sanoin ihan ensimmäisenä, että kukin laittakoon rahansa mihin haluaa.
Miksi ihmiset ostavat itselleen kaikenlaista, mikseivät he anna niitä rahoja minulle? YHYYYYY!
Mistä sinä tiedät heidän lahjoituksistaan tai muusta hyväntekeväisyydestä?
Jos itse vaadit, että saat näyttää miltä haluat, puhua miten haluat ja muutenkin elää elämäsi miten haluat niin kyllähän muutkin ihmiset saavat käyttää rahansa miten haluavat.
Lahjoita itse se tonni jos jäi noin kaivertamaan. Käsittämätöntä tämä nykymeno kun kaikesta loukkaannutaan.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se Aki aika legenda, hyvästä kannattaa maksaa.
Miksi alapeukkuja? Porukka Akille kateellisia?
Jos lahjoittaa köyhille ei saa naamaansa televisioon.
SPR laittaisi rahat lahnapatjoihin ja naisolettamat tulisi tyydytetyiksi.
SPR on pelkkää kusetusta. Koska ihmiset tajuaa tämän?
Paljonko itse annat hyväntekeväisyyteen? Kertyy hyväntekeväisyyteen pottia, jos jokainen meistä lahjoittaisi kaiken viihdekulutukseen nyt laittamansa rahat hyväntekeväisyyteen.Ei lomailuja, ei leffateatteria, penkkiurheilu, maksukanavia, striimauspalvleuita, harrastusvälineitä jne. jne.
Enempi ihmettelen niitä Markun kökköjä ja rumia tuotoksia, että joku niistä jotakin maksaa.
Kuparista saa sentään jotain vielä takaisin - jos myy.
En ikinä koskaan antaisi SPR:lle senttiäkään!
Jokainen saa ostaa mitä haluaa eikä ostamisen vaihtoehtona tarvitse missään nimessä olla mikään hyväntekeväisyyskohde. Mutta muuten olen vähän samoilla linjoilla siitä, että nuo nimmareilla varustetut kuparipannut ovat kyllä ihan älytön ostokohde, siis niillä hinnoilla, millä ne menevät kaupaksi. Itse maksaisin enemmän kuparipannusta ilman nimmaria kuin niiden nimmareiden kanssa, mutta en minä pannusta ikinä tuollaisia summia lähtisi maksamaan, mitä ohjelmassa näyttävät maksavan.
Meidän perhe maksoi viime vuonna veroja noin 40 000€. Siinä on meidän panos tämän yhteiskunnan hyväksi. Minnekään muualle emme rahaa anna.
Olen miettinyt ihan samaa.
Toisaalta laittavathan ihmiset muutenkin rahaa turhaan, kuparipannu nyt vain on harvinaisen typerä käyttökohde.