Sivut

Kommentit (12597)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täälläkin kulkutautimyönteiset ovat saaneet rauhassa tuoda näkemyksiään esiin. Facessa on koronavastaisia ryhmiä ja itketään sensuuria ja sananvapauden rajoittamista.

Se, että esim.Twitter ja Facebook tekevät faktantarkistusta ja tarjoavat rinnalle muitakin kuin foliohattujen linkkejä, ei ole sensuuria.
Se, että toimittaja kuuntelee virologeja, rokotteiden tutkijoita yms ei ole sensuuria, vaan ehkä heillä ihan oikeasti parempaa tietoa kuin koronakriittisellä, joka ammentaa tietonsa follarisivuilta ja blogeista ihmisiltä, jotka eivät ole päivääkään asioita itse tutkineet tai opiskelleet, mutta tokihan nyt esim.ekonomi ymmärtää viruksista ja rokotteista enemmän kuin virologiasta väitellyt, vaikkei edes ymmärrä eroa DNA:n ja RNA:n välillä, mikä muuten on lukion biologian kamaa ja pitää osata biologian yo-kokeessa jo.

Monet huippututkijat, Nobel-tasoiset lääkärit jne ovat varoittaneet noiden piikkien vaaroista. Miten perustelet sen että he ovat mielestäsi foliohattuja. Esimerkiksi Mike Yeadon? Miten sinä tiedät muka enemmän kuin esimerkiksi hän tai muut arvostetut tieteentekijät?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Moniko teistä ymmärtää mikä se rokottaa ja myytävä piikki aine on todella ja mitä se tekee teille? Ettekö osaa itse ottaa selvää ja lukea mitään tietoja netistä some kanavilta vaan kaikki mitä kuulette televisiosta, radiosta,lehdistä on täysin totta ja siihen voi luottaa?
Kun täällä joku varoittaa ja kertoo ettei kannata ottaa piikkiä koska hänellä on tiedot mitä se aiheuttaa terveydelle jos ei heti niin kuukausien,vuosien kuluttua. Te ette välitä vaan alatte hyökätä kimppuun höpöttämällä sivu asioita. Jotkut tekee sitä ihan pahuutta ja palkattuna näköjään mediassa. Te ette ole vielä tietoisia ja nähneet todellista pahuutta maailmassa vaan luotatte naivisti mitä joku sanoo.
Hyväuskoisuus ja arviointikyvyn puute elämässä johtaa vaikeuksiin.
Ettekö tajua tätä jatkuvaa media propagandaa jolla teitä ohjataan itse tuhoisaan käytökseen? Pitämään maskeja,turvälejä ym. Ne kaikki vain heikentää vastuskykyä kuten kaikki ne rokote piikit lapsesta lähtien tekevät samoin vanhusten flunssa rokotteet. Olette aivopesun kohteena koko elämänne jos ette ymmärrä miten teitä ohjataan vahingoittamaan itseänne ja muita. Ei ole mitään vaarallista pandemiaa se on vain pelottelua. TAVALLISIA FLUNSSIA joita sitten nimitetään covid kotonasi. Hämäystä hölmöille.

Selitäpä tuo henkilölle, joka on ollut 10kk sairaslomalla pitkittyneen koronan takia. Tai henkilölle, joka on ollut 6 viikkoa teholla.

Kun ette erota edes flunssaa influenssasta näköjään. Influenssa on flunssaa vakavampi, mutta eipä influenssan takia ole nyt kuollut yli 500 000 yksin USA:ssa.
Miten selitätte tilastot eri maista?

Flunssaan ei ole rokotetta, influenssaan on. Mitään vanhusten flunssapiikkiä ei ole edes olemassa.

Koronavastaisesta some-materiaalista lähes 2/3 on alunperin 12 amerikkalaiselta. 12.
He siis ilmeisesti ovat luotettavampia kuin esim. WHO:n asiantuntijakoneisto.

Eli kenen propagandaa itse uskot? Kumma, kun kulkutautimyönteiset tuntuvat vaativan ihmisiä ajattelemaan itse ja ottamaan selvää, mutta WHO, tieteelliset julkaisut yms eivät kelpaakaan ja oman näkemyksen vastainen teilataan aivopesun tulokseksi.
"Ajattele itse, mutta ajattele kuten me". Niinkö?
Ja luota vain tietoon ja sivustoihin, jotka ME tiedämme. Muu on soopaa. Niinkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ilman rokotuksia 3 miljoonaa Suomessa saa koronan ja heistä edes 0,4% kuolee, on se 12 000.
12 000 tragediaa, tilastoissa 0,4% sairastuneista.

Normaali kausiflunssa on tilastoiden valoissa tappavampi. Yli 160-kertaa tappavampi.

Siinäpä taas yksi peruskoulun matematiikkalinjalta valmistunut. Minä vuonna Suomessa on 136 000 ihmistä kuollut influenssaan. Sinähän nyt ihan hurjaksi heittäydyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ilman rokotuksia 3 miljoonaa Suomessa saa koronan ja heistä edes 0,4% kuolee, on se 12 000.

Normaali kausiflunssa on tilastoiden valoissa tappavampi. Yli 160-kertaa tappavampi.

Siinäpä taas yksi peruskoulun matematiikkalinjalta valmistunut. Minä vuonna Suomessa on 136 000 ihmistä kuollut influenssaan. Sinähän nyt ihan hurjaksi heittäydyt.

Tottahan tuo on. Koronavirukset aiheuttaa lähinnä lieviä flunssan tapaisia oireita ihmisissä. Miten tämä muka poikkeaa niistä muista?

Vierailija

Oletko kuullut espanja taudista, SARSista tai MERSistä? Koronavirusten aiheuttamia nekin.

Streptokokki aiheuttaa useimmiten varsin helppohoitoisen angiinan. Jos se kuitenkin pääsee haavaan ja verenkiertoon, ihminen voi kuolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin kulkutautimyönteiset ovat saaneet rauhassa tuoda näkemyksiään esiin. Facessa on koronavastaisia ryhmiä ja itketään sensuuria ja sananvapauden rajoittamista.

Se, että esim.Twitter ja Facebook tekevät faktantarkistusta ja tarjoavat rinnalle muitakin kuin foliohattujen linkkejä, ei ole sensuuria.
Se, että toimittaja kuuntelee virologeja, rokotteiden tutkijoita yms ei ole sensuuria, vaan ehkä heillä ihan oikeasti parempaa tietoa kuin koronakriittisellä, joka ammentaa tietonsa follarisivuilta ja blogeista ihmisiltä, jotka eivät ole päivääkään asioita itse tutkineet tai opiskelleet, mutta tokihan nyt esim.ekonomi ymmärtää viruksista ja rokotteista enemmän kuin virologiasta väitellyt, vaikkei edes ymmärrä eroa DNA:n ja RNA:n välillä, mikä muuten on lukion biologian kamaa ja pitää osata biologian yo-kokeessa jo.

Monet huippututkijat, Nobel-tasoiset lääkärit jne ovat varoittaneet noiden piikkien vaaroista. Miten perustelet sen että he ovat mielestäsi foliohattuja. Esimerkiksi Mike Yeadon? Miten sinä tiedät muka enemmän kuin esimerkiksi hän tai muut arvostetut tieteentekijät?

En minä tiedäkään, mutta tiedemaailma tietää. Joka alalla on luopionsa, jotka syystä tai toisesta lähtevät omille teilleen (usein jonkinlaisen taloudellisen edun vuoksi) . Vähintäänkin 98% maailman huipputiedemiehistä irtisanoutuu Mike Yeadonin ajatuksista. Hän on esittänyt esim väitteitä koronarokotteiden aiheuttamasta hedelmättömyydestä esittämättä minkäänlaisia tätä tukevia tutkimuksia. Tiedemaailma on yksimielisesti tuominnut hänen toimintansa.  Ei sillä ole mitään merkitystä mitä joku yksittäinen nobelisti sanoo. Kaikkien väitteiden takana pitää olla riittävä tutkimusmassa. En ole kovin luottavainen, että ymmärsit tämän, mutta näin se on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko teistä ymmärtää mikä se rokottaa ja myytävä piikki aine on todella ja mitä se tekee teille? Ettekö osaa itse ottaa selvää ja lukea mitään tietoja netistä some kanavilta vaan kaikki mitä kuulette televisiosta, radiosta,lehdistä on täysin totta ja siihen voi luottaa?
Kun täällä joku varoittaa ja kertoo ettei kannata ottaa piikkiä koska hänellä on tiedot mitä se aiheuttaa terveydelle jos ei heti niin kuukausien,vuosien kuluttua. Te ette välitä vaan alatte hyökätä kimppuun höpöttämällä sivu asioita. Jotkut tekee sitä ihan pahuutta ja palkattuna näköjään mediassa. Te ette ole vielä tietoisia ja nähneet todellista pahuutta maailmassa vaan luotatte naivisti mitä joku sanoo.
Ettekö tajua tätä jatkuvaa media propagandaa jolla teitä ohjataan itse tuhoisaan käytökseen? Pitämään maskeja,turvälejä ym. Ne kaikki vain heikentää vastuskykyä kuten kaikki ne rokote piikit lapsesta lähtien tekevät samoin vanhusten flunssa rokotteet. Olette aivopesun kohteena koko elämänne jos ette ymmärrä miten teitä ohjataan vahingoittamaan itseänne ja muita. Ei ole mitään vaarallista pandemiaa se on vain pelottelua. TAVALLISIA FLUNSSIA joita sitten nimitetään covid kotonasi. Hämäystä hölmöille.

Selitäpä tuo henkilölle, joka on ollut 10kk sairaslomalla pitkittyneen koronan takia. Tai henkilölle, joka on ollut 6 viikkoa teholla.

Kun ette erota edes flunssaa influenssasta näköjään. Influenssa on flunssaa vakavampi, mutta eipä influenssan takia ole nyt kuollut yli 500 000 yksin USA:ssa.

Flunssaan ei ole rokotetta, influenssaan on. Mitään vanhusten flunssapiikkiä ei ole edes olemassa.

Koronavastaisesta some-materiaalista lähes 2/3 on alunperin 12 amerikkalaiselta. 12.

Eli kenen propagandaa itse uskot? Kumma, kun kulkutautimyönteiset tuntuvat vaativan ihmisiä ajattelemaan itse ja ottamaan selvää, mutta WHO, tieteelliset julkaisut yms eivät kelpaakaan ja oman näkemyksen vastainen teilataan aivopesun tulokseksi.

Todella huvittavaa, että joku uskoo suomimediaa, vaikka koko maailma tarjolla netin kautta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt mitään järkevää tai kunnollista tieteeseen perustuvaa lähdettä koskaan tässä keskustelussa näiltä "rokote-asiantuntijoilta". Mutta monilta "foliohatuilta" taas olen. Kusetushan tuo covid-19 on..

Ole niin kiltti ja anna minulle 1 (vain 1 riittää) esimerkki siitä, mikä on kunnollinen tieteeseen perustuva lähde.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

THL:lla oli tapana väittää, että kausi-influenssa tappaa 2000 suomalaista talvessa.  Nyt korona ei ole tartuttanut edes tuhatta kuollutta kahtena talvena. Mikä ihmeen kriisi tämä muka on?

Vierailija

Nielunviljelystäkö angiina on sitten saatu?
Miten selität, että tapauksia alkoi tulla ENNEN laajempaa testaamista?

Miten selität nyt sairastuvien oireiden erot influenssaan? Osaatko tulkita keuhkokuva tai viruksia mikroskoopilla?
Jos luotat siihen, että influenssa pystytään varmistamaan testillä, niin miksei sitten muka Covidia?

Nanoteknologoa ei nyt suoraan ole tikussa olevaa ainetta, mutta mitä voi odttaa, jos ei kunnolla edes tiedä, mistä puhutaan kun puhutaan nanoteknologiasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

THL:lla oli tapana väittää, että kausi-influenssa tappaa 2000 suomalaista talvessa.  Nyt korona ei ole tartuttanut edes tuhatta kuollutta kahtena talvena. Mikä ihmeen kriisi tämä muka on?

Osaatko kertoa, minä vuonna viimeksi USAssa influenssa on tappanut 600 000 ihmistä? Tai Brasiliassa 350 000?

Vierailija

Kun kaksi tutkijaa sadasta on sitä mieltä, että ilmastonmuutos on harhaa ja 98 sitä mieltä, että ilmastonmuutos on totta, niin uskotko 98:aa vai kahta?

Kun 99 tutkijaa adasta sanoo, että runsas punaisen lihan syönti on haitallista, niin uskotko 99:ää vai yhtä, jonka mielestä punaista lihaa voi syödä huoleti niin paljon kuin haluaa?

Se, että napataan yksi tutkija koronakielteiseltä sivulta eikä tutkijan väitteiden todenperäisyyttä edes vaivauduta tarkistamaan, niin joo, rinnastuuhan tuo huolelliseen tieteelliseen tutkimukseen. Ja ajatellaan 'itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Osaatko kertoa, minä vuonna viimeksi USAssa influenssa on tappanut 600 000 ihmistä? Tai Brasiliassa 350 000?

Eihän niitä testata. Se on arvio. Kokonaiskuolleisuus ei ole noussut mitattavasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pelkopandemia johon moni haksahtaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun kaksi tutkijaa sadasta on sitä mieltä, että ilmastonmuutos on harhaa ja 98 sitä mieltä, että ilmastonmuutos on totta, niin uskotko 98:aa vai kahta?

Kun 99 tutkijaa adasta sanoo, että runsas punaisen lihan syönti on haitallista, niin uskotko 99:ää vai yhtä, jonka mielestä punaista lihaa voi syödä huoleti niin paljon kuin haluaa?

Se, että napataan yksi tutkija koronakielteiseltä sivulta eikä tutkijan väitteiden todenperäisyyttä edes vaivauduta tarkistamaan, niin joo, rinnastuuhan tuo huolelliseen tieteelliseen tutkimukseen. Ja ajatellaan 'itse.

Tiedettä ei tehdä äänestämällä, kuten politiikkaa. Hulluintahan tässä on, että mielipiteitä on alettu sensuroimaan. Muistan miten vielä kymmenen vuotta sitten paheksuttiin, kuinka Google suostuu sensuroimaan hakutuloksia Kiinan kommarihallinnon pyynnöstä. Nyt sama tapahtuu rutiininomaisesti meillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Todella huvittavaa, että joku uskoo suomimediaa, vaikka koko maailma tarjolla netin kautta.

Mistä lähtien WHO ja tieteelliset julkaisut ovat olleet osa suomalaista mediaa vai onko mahdoton ymmärtää, että jotkut pystyvät niitä lukemaan ihan englanniksi? Ja jopa ymmärtämään tieteellisten artikkelien jargonia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole missään vaiheessa käyttänyt maskia vieläkään, en kaupassa enkä junassakaan, vaikka joudun päivittäin pk-seudulle matkustamaan töihin ja takas. Vielä ei ole koronaa tullut. Milloin sen saan?

Koska te oikeasti tajuatte, että maski suojelee ennen kaikkea muita? Jokainen enemmistöön kuuluva, joka maskia käyttää, suojelee SINUA tartunnalta ja itse otat riskin, että oireettomana levittelet ympäriinsä.

Jos 90% käyttää maskia, olet varsin hyvin suojassa junassa, vaikket itse käytä. Tilanne olisi eri, jos vain 10% käyttäisi.

Tuo, että maskin käyttäjä suojelisi minua tartunnalta maskia käyttämällä, edellyttäisi, että maskin käyttäjä olisi saanut itse tartunnan. Tartunnan saaneiden määrä väestössä on kuitenkin niin vähäinen, ettei se ole todennäköistä. Maskin käyttäjä pitää siis maskia lähinnä suosituksen tai pakon voimasta tai omaksi ilokseen, mutta ei suojele minua. Näin yli 99:ssä % tapauksista.

- - - - - - - - -

"Tartunnan saaneiden määrä väestössä on kuitenkin niin vähäinen, ettei se ole todennäköistä."

Tartunnan saaneiden määrää väestötasolla ei tietääkseni tiedetä missään päin maailmaa luotettavasti. Eikä varsinkaan juuri sen lähijunan tilannetta, jolla matkustat.

IL:  "Eteläafrikkalainen virusmuunnos levisi: 64 tartunnan, rypäs alkoi bussissa – ”Kyytiin tuli yksi aivasteleva matkustaja”   Lisäksi "se yksi" oli kaltaisesi maskivastainen.

Se siitä argumentistäsi.

Matkustan kylläkin kaukoliikenteen junalla, ja sitten vielä metrolla.

Kyllä joissakin kunnissa tehtyjen seulontojen perusteella voidaan arvioida viruksen määrää väestössä kokonaisuudessaan. Tartunnan saaneiden määrä ei ole sikäli oleellinen, että tartunnan saanut ei ole tartuttava kuin joitakin päiviä, joten vaikka joku oireettoman tartunnan saanut olisikin junassa, hän ei välttämättä ole tartuttava. Mutta vaikka olisikin, minun kannaltani ei olisi ongelmaa, kun mielelläni koronan saisin. Ihmettelen vain, kun en ole saanut.

" Mutta vaikka olisikin, minun kannaltani ei olisi ongelmaa, kun mielelläni koronan saisin"

"Jos on tyhmä pää, koko ruumis kärsii".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ex-Pfizer johtaja: kaikki rokotteen ottaneet kuolee 2 vuodessa.

0.8% kuolee 2 viikossa.
Loput kuolee 2 vuodessa.
Kertoja rokotteita suunnitellut professori.

https://www.lifesitenews.com/news/exclusive-former-pfizer-vp-your-govern...

Yeadon ei itse asiassa ole ollut mukana suunnittelemassa rokotteita ja lähti Pfizerilta jo 2011.

Rokotteita on annettu maailmalla jo kuukausia. Suomessakin jo yli miljoona on saanut jo rokotteen, joten missä ovat rokotteeseen kuolleet?

Taas vaaditaan muilta faktanrarkistusta, mutta itse ei tehdä sitä kuitenkaan loppuun asti, vaan juuri siihen asti, mitä halutaan kuulla.

https://www.reuters.com/investigates/special-report/health-coronavirus-v...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.