Lukiossa minulla on ollut 11 poikaa samalla luokalla ja niistä yhdeksän on ollut "läheisessä kanssakäymisessä" kanssani
Ei ihme että muutamat niistä haluaa pitää yhteyttä vaikka on lukuloma.
Kommentit (39)
Kyllä miehet haluavat niitä kauniita naisia, mutta niitä ei noin vain saada. Tavis naista on helppo panna. Riittää, että vähän kehuu kauniiksi. Eikä ole iso menetys, jos ei onnistu. Voi siirtyä siitä sitten seuraavaan.
Onko seksi jollekki nii ihmeellinen asia että siitä puhuminenki on jotain "tuhmaaa" ja ihmiset jotka harrastaa seksiä ei olis kilttejä??? ei oo kuule seksuaalisuuden kanssa mitää tekemistä onko kiltti vai ei. sulle seksi on varmaa joku isoki tabu.
Muista että osa heidän geeneistään jää sinuun ikiajoiksi. Tällaista tietoa geenitutkimuksen huipulta. Kannattaa tehdä itsetutkiskelua ja miettiä mitä tuosta saat, or gasmeja tuskin ainakaan, se kun on naiselle tuntemattoman kanssa todella vaikeaa. Eli kyse luultavimmin hyväksymisen janoamisesta seksin kautta. Tuo saattaa kaduttaa kun joku päivä rakastut.
t.antropologi ja geenitutkija
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä pitäisi olla väliä, mutta mietitkö miksi ne kaikki pojat tulevat yrittämään, ja tiedätkö miten rumasti puhuvat sinusta selän takana?
Jos pojat puhuvat ihmisistä rumasti selän takana, niin sehän on niiden huonotapaisuutta ja häpeä. Miksi tytön pitäisi sitä hävetä?
Ja ihmettelen mistä tälläinen fundamentalismi on tänne tullut? Viittaa ihan muun maan tyyliin.
Muista että osa heidän geeneistään jää sinuun ikiajoiksi. Tällaista tietoa geenitutkimuksen huipulta.
kerrotko vähän tosta.
Vierailija kirjoitti:
Muista että osa heidän geeneistään jää sinuun ikiajoiksi. Tällaista tietoa geenitutkimuksen huipulta.
kerrotko vähän tosta.
Tuon takia juuri ho rot ei kiinnosta miestä kuin pussien tyhjennyksen verran.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vain pitää seksistä :) Kun se on vapaaehtoista ja ketään ei pakoteta/painosteta niin mikäs se on elämän fyysisestä puolesta nauttiessa.
Eikä se kannata nuorena vielä sitoutua mitenkään vakavasti, opiskelut ja isoin osa elämähän on vasta edessäpäin!
Sanon vain, että eläkää juuri niinkuin haluatte! Nuoruus ja muutenkin elämä on liian lyhyt sen pohtimiseen, että mitä muut sanoo! Kunhan pitää rikosrekisterin ja some-kanavat puhtaana, niin ei työpaikkojen saanti vaikeudu tulevaisuudessa.
No joo mutta vähän pelisilmää suosittelisin siihen harrastaako sek siä samassa tuttavapiirissä ns. kaikkien kanssa vai kantsisko vähän hajauttaa. Kaunis ajatus että kyseisellä asialla ei olisi mitään vaikutusta mihinkään muuhun elämän osa-alueeseen, mutta on sillä ja voi tulla vastaan myöhemmin tai aiheuttaa ihmissuhdekiemuroita. En nyt sano että juuri tässä tapauksessa nimenomaan.
Hmm... missä lukiossa on vielä luokat?
Oliko siis noin suuri osuus pojista mielestäsi seksuaalisesti vetovoimaisia vai oliko se toisarvoista?
Vierailija kirjoitti:
Polkupyörä on polkupyörä, kiltti tyttö on lälläripyörä.
Namusia naisia katsastan, lälläripyörällä ratsastan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä pitäisi olla väliä, mutta mietitkö miksi ne kaikki pojat tulevat yrittämään, ja tiedätkö miten rumasti puhuvat sinusta selän takana?
Jos pojat puhuvat ihmisistä rumasti selän takana, niin sehän on niiden huonotapaisuutta ja häpeä. Miksi tytön pitäisi sitä hävetä?
Ja ihmettelen mistä tälläinen fundamentalismi on tänne tullut? Viittaa ihan muun maan tyyliin.
Puhun ihan vain omasta kokemuksesta, eikä siihen montaa kumppania tarvittu kun joku näistä kumppaneista joka siis itse oli h*****pukki, säälitteli kuinka teki minusta huonon naisen, kun olin jonkun muunkin tuttunsa kanssa.
Tai ihan vain flirttiä ravintolassa, eikä ollut aikeita minulla mihinkään, mutta miehen kavereista yksi sitten illan mittaan ilmoitti säälivänsä minua.
Ilmeisesti näytin niin helpolta ja rumalta.
Vaikka se vika onkin näissä miehissä niin kyllä nuo asiat tuntuvat pahoilta ja häpeällisiltä vielä, tai ehkä juuri näin yli 10 vuoden jälkeen.
Miehet vain puhuvat todella rumasti, ja ns. helppous ei sitä asiaa paranna vaikka juuri itsehän he sitä ovat.
Vaikka kuinka olen sitä mieltä että naisilla pitäisi olla ihan sama oikeus maata ympäriinsä kuin miehilläkin, niin en sitä suosittele henk. koht. kellekään, koska se menneisyys voi ikävällä tavalla hyökätä silmille.
Ja tänne piti tulla siitä toitottamaan.
Meitä on moneen junaan. Vaikka seksi ja huomio on kivaa, ja jokainen sinkkuna ollessaan saa tehdä mitä haluaa, niin kannattaa silti pohtia mistä tuommoinen käytös kumpuaa, taustalla voi olla jotain tiedostamattomia ongelmia. Sinänsä olen sitä mieltä, että muiden mielipiteistä ei kannata välittää, niin jonkinlainen varovaisuus voisi olla paikallaan. Tiedän että olen vanhanaikainen, mutta en haluaisi olla se tyttö/nainen, joka antaa kaikille ja on harrastanut seksiä koko tuttavapiirin kanssa.
T: N40, yksi seksikumppani, yhdessä lukioajoista saakka
Tämä asia ei koskaan muutu. Monien kanssa sänkyyn menevä nainen menettää maineensa. Holtiton seksi tuntemattomien ihmisten kanssa jättää kaikkiin ihmisiin henkisiä jälkiä. Tämäkään asia ei tule koskaan muuttumaan. Siinä rikotaan Jumalan luomaa järjestystä.
Vierailija kirjoitti:
No nyt teillä ja lähipiirillänne on kaikilla koronavirus.
Papilloomavirus joka aiheuttaa syöpää..
Aloituksen tyylilaji on niin Porvoota
Polkupyörä on polkupyörä, kiltti tyttö on lälläripyörä.