Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko olemassa " helppoja" vauvoja?

Vierailija
25.06.2006 |

siis en tarkoita vertailua että meidän vauva on helpompi kuin naapurin maijan tai sisaruksiin verrattuna vauva on helppo...

...onko siis vauvoja jotka vaan syö ja nukkuu taas 4h ilman minkäänlaisia mahakipuja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahakipuja, ei itkuiluja, pelkkää unta, syömistä ja hymyilyä.

Viihtyi lattialla, sängyssä, sitterissä, autossa, kotona, kylässä. Tyttö nukkui hyvin, 4h oli syöttövälit ja 3 kk:n iässä alkoi nukkumaan 12 tunnin yöunia. No, seuraava olikin sitten huomattavasti hankalampi tapaus... :)

Vierailija
2/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

söi ja nukkui. Yöllä ei herännyt kun syömään. Itkenyt ei juuri lainkaan.

Aamuisin nukuttiin jopa 11 asti. Se oli luksusta kun nykyisin herää jo 6.30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itkenyt juur koskaan, todella sopeutuvainen ja iloinen. Ei koliikkia. Nukuin heti likipitäen täysiä öitä. Ei nirsoilua ruokien kanssa. Opin kuivaksi aika tasan 1-vuotiaana ja samaan aikaan puhuin jo lauseita. Istuskelin paikallani, puhuin ja lauloin ja tein jotain palapeliä tms. Sitten vähän ajan päästä tuosta aloin kävellä, mutta rauhallisesti, en yrittänyt kiivetä tms. Tyytyväinen ja mukautuvainen, rauhallinen ja kiltti. Murrosiässä tästä sitten vähän muutuin ;)

Vierailija
4/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasia vauvoja jotka syö nukkuu eikä itse mahaa tms..

Vierailija
5/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki lapset, jotka tyyntyy sylittelyyn tai tissille/syömiseen, on helppoja lapsia. Yleensäkin sellaiset lapset, jotka saa tyytyväisiksi. Vaikeita on ne, joita ei saa millään tyytyväiseksi.

Vierailija
6/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun esikoinen oli helppo,nukkui ja söi ja oli yleisesti tyytyväinen. Seuraava olikin sitten koliikkivauva..

Vierailija
7/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin helppo vauva äitin kertoman mukaan. Sisko huusi senkin edestä.

Vierailija
8/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikko nukkui ja söi.. yöt alkoi nukkumaan syömättä puol vuotiaana

tämä toinen huutanu mahansa kohta 3kk

Vierailija
9/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika oli vauvana ihan toista maata. Söi tunnin välein ja nukkui pieniä pätkiä ja oli paljon hereillä. En silti pitänyt häntä mitenkään vaikeana vauvana.

Eiköhän se vauvan " helppous" ole suoraan verrannollinen vanhempien jaksamiseen ja pinnan pituuteen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi