Olen 26-vuotias nainen enkä ole koskaan kokenut aitoa rakkautta
Kommentit (23)
Älä huoli. Minäkin olin 45 v, kun sen ekaa kertaa sain.
Ensin pitää tietää, mitä rakkaus ei ole, jotta ymmärtää, kun sellainen tulee kohdalle.
Olen vanhempi kuin sinä? Joten oisko neuvoja minulle, ap?
Aito rakkaus yllättää sut vielä kerran lalllaaaa
En minäkään. Toki riippuu miten aito rakkaus määritellään, ehkä jonkun mielestä olen.
N37
Surullista.. Oma rakkauden hedelmä tuhisee vieressäni ja elämäni rakkaus laittaa ruokaa meille :) ihanaa olla rakastunut!!
Miksi olet valinnut vain kusipäitä?
En ikinä tule ymmärtämään tätä naisten logiikkaa että kilteistä ja kunnollisista ei kiinnostuta vaan pakko valita kusipäisiä jänñämiehiä.
Et tietenkään, sillä sellaista ei ole edes olemassa. Mielikuvituksen tuotetta, jos sellaista luulee itsellään tai itseä kohtaan olevan.
pitää panostaa laatuun, eikä määrään
Harvinaista se on. Moni tyytyy vähään. Kunhan seksiä saa.
Niin makaa kuin petaa taas kerran. Veikkaan, että et ole itsekään kovin ihana nainen. Ainakaan ihanuus ei mitenkään tullut esiin aloituksessasi.
Hyvin harva on. Ne on häviähän pieni ihmisryhmä tässä maailmassa.
Spännande mies? Sori oli pakko :D
Vierailija kirjoitti:
En ikinä tule ymmärtämään tätä naisten logiikkaa että kilteistä ja kunnollisista ei kiinnostuta vaan pakko valita kusipäisiä jänñämiehiä.
Se mies varmaan esitteleekin itsensä naiselle tyylillä "Moi, olen k-pää". Juu ei. Nuo piirteet tulevat esille yleensä vasta myöhemmin ja mies voi alkuun olla todella hurmaava.
Mä olin tuohon ikään mennessä rakastunut jo monta kertaa.
Olis kyllä kiva tietää mitkä ne aidon rakkauden kriteerit ovat.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos valitsee kiltin introvertin, joka paljastuukin maailmanluokan jahkailijaksi, ensin haluaa yhteistä tulevaisuutta ja sitten "ehkä en haluakaan lapsia", "en oikeastaan halua edes parisuhdetta".
Eivätkö edes vanhempasi ole rakastaneet sinua? Aidompaa rakkautta ei ole kuin vanhemman rakkaus lastansa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Surullista.. Oma rakkauden hedelmä tuhisee vieressäni ja elämäni rakkaus laittaa ruokaa meille :) ihanaa olla rakastunut!!
Juu ja uutta masuasukkia pukka
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö edes vanhempasi ole rakastaneet sinua? Aidompaa rakkautta ei ole kuin vanhemman rakkaus lastansa kohtaan.
Se ei ole itse valittua rakkautta. Että joku rakastaa sinua siksi, että olet sinä ja valitsee sinut kaikkien ihmisten joukosta.
Niimpä, minusta ei ole naiset ikinä pitäneet tai olleet kiinnostuneet eikä ole hajuakaan miltä tuntuisi jos joku olisi oikeasti rakastunut.
Sama
N45