Vierailija
Poiminta

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

• ylös 182
  • alas 700

Sivut

Kommentit (567)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siinä ei ole kysymys kehtaamisesta, vaan luonnon pakottamasta tarpeesta tyhjentää suolensa.

Valitettavasti kaikki eivä onnistu säätelemään suoltaan siten, että tuo homma hoituisi vain ja ainoastaan kotona.

• ylös 760
  • alas 13
Vierailija

Mulla iskee paskahätä yhtäkkiä ja se työntyy väkisin ulos. Silloin meen mieluummin vessaan pöntölle, kuin paskon housuuni.

• ylös 823
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska siitä saa palkkaa.

No ei sulle siitä paskomisesta makseta palkkaa, vai luuletko, että hengittämisestä ja silmäluomien räpsytyksestäkin maksetaan? Kyllähän sä niitäkin teet työajalla.

• ylös 31
  • alas 397
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Säästyy kotona vessapaperia ja vettä, kun käy töissä kakalla.

Mikset tee niinkuin väki minun työpaikalla, varastatte ne vessapaperit töistä?

Kun töissä luovuttiin tavallisista vessapaperirullista ja telineistä ja tilalle laitettiin lukolliset telineet joissa jumbo rullat, niin vessapaperin kulutus väheni noin 25%

• ylös 228
  • alas 21
Vierailija

Nolompaa on kakkia housuun konttorissa, joten mielummin käyn vessassa hoitamassa homman.

• ylös 400
  • alas 6
Vierailija

Jos ihminen ei räpyttele silmiään, niin silmä kuivuu, ja sen näkökyky heikkenee. Eroamme koneista monessa kohtaa . ..

• ylös 77
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Housuun pask*malla hajuongelma onneksi poistuu.

Vessan hajuongelma poistuu joo...

• ylös 70
  • alas 19
Vierailija

Miten ihmiset ylipäätään kehtaavat käydä vessassa työpaikalla, edes pissalla? Miten kehtaavat syödä, puhua, juoda, seisoa, istua, aivastaa, yskiä?

• ylös 383
  • alas 15
Vierailija

Minkäs minä sille voin, että paskattaa. Olisi aika hullua pidättää sontaa useamman tunnin ajan, kun työpaikalla kuitenkin on vessa. Ja se vessa on siellä nimenomaan siksi, että sinne voi käydä tekemässä tarpeensa. Ainahan se hajuherkkä työkaveri voi jättää käymättä siellä haisevassa vessassa, jos se kerran on niin helppoa.

• ylös 421
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nolompaa on kakkia housuun konttorissa, joten mielummin käyn vessassa hoitamassa homman.

Käyt vessassa kakkimassa housuun? Mitä vikaa siinä pöntössä on?

• ylös 141
  • alas 9
Vierailija

Ei se haju, mutta ne äänet. Prööööööööööööttttt töt töt töt töööööö!!!! Pröts! Pöööörts! Prut pröt pröt!!!

• ylös 102
  • alas 101
Vierailija

Minua hävettää sontia työpaikalla ainoastaan silloin, kun vessassa on muitakin. Meillä on töissä yksi vessa, jossa on kaksi vessakoppia ja yhteinen lavuaari.

Kopit eivät ole umpinaisia vaan ihan vaan pelkät ovet ja irtoseinät. Jokainen molskahdus ja pieraisu kuuluu. 

Sitten jonotat sinne ja jauhat jotain ympäripyöreää kollegoille ja tunget tortulle koppiin, jonka takana on kolme muuta ihmistä. 

• ylös 254
  • alas 4
Vierailija

Kyllähän se inhottavaa on, jos vessassa haisee kun sinne menee. Yrittää vaan hengittää suun kautta ja äkkiä ulos...Vielä pahempaa on, jos edellinen on jättänyt kakkaa pönttöön. Silloin vaihdan vessaa.

• ylös 86
  • alas 14
Vierailija

Minä en ymmärrä miten joku kehtaa jättää renkaalle kakkaa, verta, pissaa tms. jälkeensä. Tai sitä itseään pyttyyn, kun vessaharja on käden ulottuvilla. Näin meillä töissä, joissa kaikki ovat koulutettuja...

• ylös 227
  • alas 6
Vierailija

Haju leijuu vessassa pitkään, ei voi varmasti tietää kuka sen jöötin sinne väänsi. Siksi uskallan minäkin työpaikalla kakkia. Ainoastaan prinsessat eivät kakkaa, vai miten se oli?

• ylös 107
  • alas 5

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.