Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija
Poiminta

Oma ykkönen on eräs virkistyspäivä, jossa piti osallistua naurujoogaan. Siinä sitten kuljettiin salia ympäri kädet vatsalla hokien "hoh-hoh hoh-hoh hoo".

• ylös 1.9k
  • alas 87

Sivut

Kommentit (1006)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niitä typeriä ryhmäytymis- ja luottamusleikkejä. Sain paniikkikohtauksen, kun olisi pitänyt uskaltaa kaatua kiusaajan käsivarsille ja muut siinä vieressä selittää, että ei se paha juttu ole.

• ylös 1.9k
  • alas 38
Vierailija

Meillä on ollut vain hyviä, tiimihenkeä rakentavia, virkistyspäiviä. 

Tosin niistäkin luovuttiin kustannussyistä jo yli kymmenen vuotta sitten. Kiva kuulla että vielä on työpaikkoja joissa virkistyspäiviä pidetään.

• ylös 237
  • alas 465
Vierailija

Täällä oli pari vuotta sitten se mainio ketju jossa joku tilitti miten työpaikalla oli korvattu perjantain työpäivä sellaisella järkyttävällä torstai-iltaisella tyky-jutulla :D

Vielä kun vaan löytäisi sen ketju!

• ylös 425
  • alas 11
Vierailija

Tyky -klassikko:

Pulkkinen - Don't Push The River

• ylös 249
  • alas 7
Vierailija

Tämä ei sinänsä muuten ollut nöyryyttävää, mutta itselleni kyllä. Olimme jossain hevonperän laskettelupaikassa virkistyspäivillä. Huoneisiin jakauduttaessa erään kollegan olisi pitänyt tulla minun kämppiksekseni, mutta hän ilmoitti kaikkien kuullen, ettei halua ja meni kolmanneksi yhteen huoneeseen. En tiedä miksi, olin aina ollut hänelle ihan ystävällinen.

Myöhemmin illalla oli pieni tauko ja olin sitten siellä huoneessani sen ajan. Meidän piti kokoontua ruokailemaan klo 18, mutta joku olikin aikaistanut sitä ja se alkoi jo 17.30. Huono vain, ettei minulle kukaan kertonut asiaa. Menin mielestäni etuajassa 17.45 jolloin muut olivat jo aloittaneet eikä kukaan ilmeisesti ollut edes huomannut, että en ollut mukana. Joudun istumaan ylimääräiselle paikalle pöydän päätyyn ja jotkut ruuat olivat jo loppuneet. Silloin tuntui kyllä todella kurjalta.

En ole onneksi enää tuossa työpaikassa.

• ylös 2.8k
  • alas 18
Vierailija

Meillä oli "virkistyksenä" sellainen pakohuonepeli. Käytännössä jengi veren maku suussa kilpaili 100% tosissaan pisteistä. Ei se nyt nöyryyttävää ollut, mutta ei se mitenkään virkistävääkään ollut.

• ylös 1.3k
  • alas 42
Vierailija

Eipä noita kyllä ole. Olen timmissä kunnossa oleva nuorehko mies, joten fyysiset hommat eivät ole mikään este. Päinvastoin, on kiva vaihtaa kauluspaita kireään t-paitaan ja vähän esitellä työpaikan naisille hauista ;)

• ylös 163
  • alas 1.2k
Vierailija

Mä en ymmärrä miten aikuiset ihmiset suostuu tuollaisiin ala-arvoisiin ilveilyihin. Siis ettekö ymmärrä miten halveksuvaa tuollainen on.

• ylös 855
  • alas 86
Vierailija

Täällä joku joskus kirjoitti, että ne loppuivat siihen, kun joku taittoi nilkkansa metikössä.

• ylös 524
  • alas 8
Parturi-kampaaja

Ei nyt viralliset virkistäytymispäivät, mutta työkaverini piti kynttiläkutsut, johon kutsui koko kampaamon työporukan työnantajaa myöden. Paikalla oli myös työkaverini sukulaisia ja kavereita. "Virallisen" osuuden jälkeen oli tarkoitus hieman nauttia alkoholia ja jatkaa iltaa ravintolaan.
Illan aikana työnantajamme liimautui minuun pari siideriä nautittuaan ja suivaantui siitä kun en ollut itse vielä aloittanut juomista. Työnantaja alkoi sitten huudella muiden nähden minulle: "juo tai saat potkut! Juo juo juo! Tulee potkut!" Lisäksi haukkui kutsujen järjestäjän äidin hiustyyliä tälle äidille suoraan ja piti kovaa ääntä itsestään koko illan ajan. Ravintoloihin jonottaessa haukkui huutaen yhtä työntekijäänsä, joka ei ollut paikalla ja lupasi antaa tällekin potkut. Muille ihmisille huuteli omistavansa tämän nimeltämainitsemattoman firmansa ja haukkui muiden ravintolan asiakkaiden hiustyyliä ja lupasi tehdä puoli-ilmaiseksi leikkuun. Lisäksi huuteli pitkin poikin että on täällä alaistensa kanssa. Loppuillasta talutimme työnantajamme ilman kenkiä (talvella) taksiin.
Varmasti sanomattakin selvää että en enää osallistunut yhteenkään illanistujaiseen, jossa tämä työnantaja oli läsnä.

• ylös 1.5k
  • alas 12
Vierailija

On se kumma ettei tuollaisista lähes kaikkien inhomasta "virkistyksestä" voida luopua. Jos halutaan että on oikea virkistyspäivä niin annetaan palkallinen vapaapäivä.

• ylös 1.4k
  • alas 21
Vierailija

Meillä vaihtui lähiesimies, ja nyt meillä on jokaviikkoisen kokouksen aluksi joku saakutin ryhmähali. Nykyisin osaan jo istahtaa kokoustilassa lähelle jotain halisiedettävää kollegaa. Toinen vaihtoehto on parisokko. Vttu että vtuttaa.

• ylös 1.4k
  • alas 9
Vierailija

No ei ne ole nöyryyttäviltä tuntuneet, lähinnä vaan ihan turhilta. Jos ei tartte töitä kerran tehdä, niin meen sitten mieluummin kotiin kuin leikin rikkinäistä puhelinta, kokoan vessapaperirullista mahdollisimman korkean tornin tai istun pimeässä huoneessa tekemässä jotain mantramörinää, joka vapauttaa energioita. 

Tykkään kyllä kaikenlaisista peleistä (konsolipelit, lautapelit, joukkuepelit) ja harrastan esim. meditointia säännöllisesti, joten siitä ei ole kysymys. Mutta oon töissä tekemässä töitä ja sitten vapaa-ajalla puuhaan noita muita juttuja läheisten ja ystävien kanssa, en työkavereiden.

• ylös 1k
  • alas 22
Vierailija

Nöyryyttävästä en tiedä, mutta myötähäpeää herätti se konsultti, joka oli ilmeisesti saanut keikan olemalla kiva toimitusjohtajalle...

Näytti youtube-pätkiä ja kertoi miten ne häntä inspiroivat. Koko porukka oli ihan hiljaa ja odotti millaiseen mahalaskuun inspiraatiopuhuja vielä päätyisi.

• ylös 426
  • alas 6

Sivut