Miksi ihastun aina vaikeisiin miehiin
Viimeisen kahden kuukauden aikana olen riidellyt ihastukseni kanssa kolmesti. Viimeksi viikonloppuna kauhea riita, kun olin kaverilleni lähettänyt selfien ja tämä jakoi sen statuksessaan kutsuen minua vaimokseen.
Ihastus laittoi viestiä, että estää minut, sillä nähtävästi häntä ei tarvita. Hetken päästä poisti estot ja riitelimme jonkin aikaa, kunnes hän käski mun nauttia loppupäivästä.
Seuraavana päivänä hänestä ei kuulunut mitään, ennen puoltayötä, kun ilmoitti nukkuneensa koko päivän krapulaa pois ja kysyi onko mulla kaikki hyvin. Ja nyt eilen ja tänään on ollut kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Kommentit (9)
Ei vaikuta vaikealta, vaan lapselliselta. Lapsellinen olet sinäkin. Älä vaadi perusteluja. Et ymmärtäisi kuitenkaan.
Ei sulla ole vaikea mies, itsehän mokasit ja sitten syytät miestä, kun mokasi aiheuttaa riidan.
Kyllä luulisi yksinkertaisemmankin naikkosen tajuavan, että jos seurustellaan, niin muihin miehiin ei pidetä yhteyttä, ei minkäänlaista.
Vierailija kirjoitti:
Ja teillä oli ikää paljonko?
Mies täyttää 31 ja mä 29.
Ap
Jotain ihmeellistä vetovoimaa siinä on.
Mä olen aika vaikea nainen ja vedän puoleeni aina hyvin kilttejä ja ymmärtäväisiä miehiä.
Voi näitä varhaisteinien ongelmia...
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla ole vaikea mies, itsehän mokasit ja sitten syytät miestä, kun mokasi aiheuttaa riidan.
Kyllä luulisi yksinkertaisemmankin naikkosen tajuavan, että jos seurustellaan, niin muihin miehiin ei pidetä yhteyttä, ei minkäänlaista.
Mies itse oli sanonut viime viikolla tunteidensa muuttuneen mua kohtaan.
Sitä paitsi mies tuntee mun kaverit ja olen läheinen myös hänen kavereidensa kanssa.
Ap
On sullakin ongelmat.