Te yli 40-vuotiaat, jotka olette mielestänne rupsahtaneet! Oletteko huomanneet, että....
esim. asiakaspalvelutilanteissa miehet eivät enää ole mielinkielin ja hymyile, vaan saatte jopa tylyä ja hymytöntä palvelua?
Mulle tapahtui näin, kun rupsahdus kävi.
Kommentit (88)
Kannan ylväästi rupsahdus kiloni,ihan itse.Huolehdin siisteydestäni ja hiukset on aina siistit,kevyt sävy.Ripset kestovärjään ja kulmat muotoilulla.Eipä siinä laitattamisessa paljonkaan euroja kulu.Olen olemukseltani nuorekas ja kaunis.Olen saanut aina kohteliasta hyvää palvelua/käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä puuttuu jopa se perusasiakaspalvelukohteliaisuus kun keski-ikäinen tavisnainen tulee kohdalle.
Keski-ikäinen tavis h a r p p u saa JUST sitä kohtelua ja asiakaspalvelua joka sille kuuluu. Kun on ylipainoinen ja norsunwittunaamainen h a r p p u, niin palvelu korreloi sen kanssa. Jos on bätäng näköinen ja itsestään huolehtiva nainen, niin että se näkyy, niin sitten saa sellaista hyvää & asiaan kuuluvaa aspaa. Muuten on turha nillittää.
Oikeesti, minkälainen ihminen kirjoittaa näin? Aivan tuli kylmät väreet :`(
A U T S ! ! !
Nyt oshui ja upposhi jotain w a n h a a Calhccunaa Caulahelttaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se rupsahdus käy? BMI 25 ja mietin, että jos pudottaisin muutaman kilon ja en silti rupsahtaisi. Onnistuukohan? Kohta 50 v, joten olenko myöhässä?
Mulla se rupsahdus tuli kun laihdutin. Naamaan ilmestyi juonteet ja leuan alle rypyt. Laihdutin 72kg->61kg. Ja ikää oli tuolloin 38 vuotta.
Mä olen 55 ja just laihduttanut 80 kg =) 70 kg enkä rupsahtanut yhtään sen paremmin vartalosta kuin kasvoistakaan. Muutama vuosi lähti kyllä iästä pois ja olo on selvästi parempi.
Selkeästi en 40vee jälkeen merkinnyt kenellekkään mitään. En paljon sitä ennenkään mutta nyt jopa pää käännetään pois jne.
Totuttava vaan tähän.
Tuo yhdessä yössä rupsahtaminen on varmaan totta, koska äitini sanoi, että 50v nurkilla hänellä valahti kasvot lähes yhdessä yössä ja ulkonäkö muuttui vanhaksi. Olisi hyvä tietää ihan faktoja, että mistä tuo johtuu. Hormonit? Vai kollageeni jne. Olen kuullut juuri samoja tapauksia muualtakin. Äidistäni kyllä huomasi sen. Jotkut ovat jo 46v. kokeneet jo saman.
En saa tylyä palvelua nykyäänkään. Ennen harmitti, kun usein ystävällisillä miehillä oli taka-ajatuksia. Nykyään harmittaa se, että ei ole. Ystävällinen komea mies on vain aidosti ystävällisen eikä kiinnostunut musta naisena. :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo yhdessä yössä rupsahtaminen on varmaan totta, koska äitini sanoi, että 50v nurkilla hänellä valahti kasvot lähes yhdessä yössä ja ulkonäkö muuttui vanhaksi. Olisi hyvä tietää ihan faktoja, että mistä tuo johtuu. Hormonit? Vai kollageeni jne. Olen kuullut juuri samoja tapauksia muualtakin. Äidistäni kyllä huomasi sen. Jotkut ovat jo 46v. kokeneet jo saman.
Taitaa olla korvien välissä tuo tunne että 1 yö rupsauttaa. Ehkä on vaan silmät yht´äkkiä avautunut. Saman tekee kun näkee vanhoja samanikäisiä luokkakavereita, tuttuja, julkkiksia lehdissä, katsomatta peiliin ymmärtää että ikää alkaa olla mittarissa itselläkin. Mutta ikääntyminen kuuluu asiaa, olisi epäreilua saada olla aina nuori.
Minulla on ihan päinvastainen kokemus ja olen ajatellut sen johtuvan siitä, että ikä tuo jotakin rentoutta ihmiseen. Nykyään miehet juttelevat minulle paljon ja osa avautuu elämästään, näin ei tapahtunut kun olin nuorempi.