Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te yli 40-vuotiaat, jotka olette mielestänne rupsahtaneet! Oletteko huomanneet, että....

Vierailija
06.02.2020 |

esim. asiakaspalvelutilanteissa miehet eivät enää ole mielinkielin ja hymyile, vaan saatte jopa tylyä ja hymytöntä palvelua?
Mulle tapahtui näin, kun rupsahdus kävi.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahdus on jännä juttu, itselläni rupsahtaminen tapahtui verrattaen myöhään, 43 vuotiaana, ennen sitä ei kukaan uskonut ikääni, neiditeltiin, tarkastettiin henkkareita ym.

Mutta kun lopulta rupsahdus tuli, tapahtui se noin kahden viikon aikana, kaikki tipahti 2-5 cm alaspäin iho löystyi ja parkkiintui, oudot syvät juonteet peittivät kasvot.

Aiempaa kirjoittajaa lainaillen, Ihanasta keijusta - Esa Pakariseksi, melkein yhdessä yössä.

Nyt olen puolisen vuotta totutellut uuteen peilikuvaani ja miettinyt "mitä helvettiä"!

Vierailija
62/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nuori, mutta läski, ja saan aina surkeaa asiakaspalvelua miehiltä. Ilmeisesti miehet eivät kykene edes peruskohteliaisuuteen sellaisten naisten kohdalla, joita eivät halua panna. Itse pyrin olemaan ystävällinen kaikkia kohtaan, joten tällainen kohtelu tuntuu ihan hiton kurjalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupsahdus on jännä juttu, itselläni rupsahtaminen tapahtui verrattaen myöhään, 43 vuotiaana, ennen sitä ei kukaan uskonut ikääni, neiditeltiin, tarkastettiin henkkareita ym.

Mutta kun lopulta rupsahdus tuli, tapahtui se noin kahden viikon aikana, kaikki tipahti 2-5 cm alaspäin iho löystyi ja parkkiintui, oudot syvät juonteet peittivät kasvot.

Aiempaa kirjoittajaa lainaillen, Ihanasta keijusta - Esa Pakariseksi, melkein yhdessä yössä.

Nyt olen puolisen vuotta totutellut uuteen peilikuvaani ja miettinyt "mitä helvettiä"!

Ei haittaa jos on edestä kuin Esa Pakarinen jos on takaa kuin Marilyn Monroe. M49v.

Vierailija
64/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you sister. Minulle myös naaman rupsahtaminen tapahtui yhdessä yössä 45-vuotiaana. Naama tippui 2 cm alaspäin ja suupielet alkoivat roikkumaan. Peilistä katsoi yhtäkkiä äitini. Vartaloni ei onneksi rupsahtanut.

Mutta mitä asiakaspalveluun tulee, se on hyvää, ehkä jopa parempaa kuin nuorempana? Joskus ihmettelen miksi minua tervehditään niin ystävällisesti ja tarjotaan apua vaikka tulisin suoraan jumpasta anorakissa ja tukka hapsottaen. Jos taas päällä on jotain näyttävämpää minulle lähes niiaillaan. Outoa.

Vierailija
65/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut, päinvastoin! Mikään paikka ei roiku, olen timmimpi kuin moni parikymppinen (treenaan) ja muutenkin nätti.

N44

Mistä alapeukut? Ai siitä etten ole rupsahtanut? 😁 Mulla on hyvät geenit ja treenaan, sitä ei saa sanoa ääneen?

Täällä nyt voi kirjoittaa ihan mitä haluaa, eli totuus voi olla täysin toisenlainen. Treenaa rauhassa mitä treenaat tai ole treenaamatta, asiaa ei tarkisteta. Huokaus...

En muuten tunne yhtäkään yli nelikymppistä naista, joka sanoisi itseään nätiksi. Tuota sanaa käytetään päiväkoti-ikäisistä, ei aikuisista naisista. Yritä siis keksiä joku aikuismaisempi sana tyttöhyvä. 😉

Mikä sun ongelma on? Taidat olla juuri sellainen katkera ja kireä keski-ikäinen nainen. Mieluummin olen tyttömäinen kuin kurppa, eiks jep? 😂

Mukavaa päivänjatkoa sullekin!

Yksikään keski-ikäinen akka ei ole tyttömäinen (eikä tarvitsekaan olla). Mutta pidä harhasi.

Kyllä on eikä siitä ainakaan haittaa ole. M52v.

Vierailija
66/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika pitkälle persoonakohtaista, minkä kukakin kokee hyvänä asiakaspalveluna. Jos asiakaspalvelija flirttailee (vastakkaista sukupuolta olevalle) asiakkaalleen, onko se hyvää vai huonoa palvelua? Minun mielestäni huonoa.

Vierailija
67/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole tapahtunut mitään äkillistä rupsahdusta ja olen kohta 46-vuotias! :o

Pieniä juonteita on tullut kasvoihin pikkuhiljaa, samoin kropassa on pikkuhiljaa alkanut näkyä painovoiman vaikutus (rinnat, iho). Mutta olen myös hoikistunut viime vuosina ja sen myötä kroppa on paremman näköinen kuin 10 vuotta sitten.

Meinaatteko että tässä on odotettavissa vielä joku äkillinen yön yli vanheneminen?

Vierailija
68/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut, päinvastoin! Mikään paikka ei roiku, olen timmimpi kuin moni parikymppinen (treenaan) ja muutenkin nätti.

N44

Mistä alapeukut? Ai siitä etten ole rupsahtanut? 😁 Mulla on hyvät geenit ja treenaan, sitä ei saa sanoa ääneen?

Täällä nyt voi kirjoittaa ihan mitä haluaa, eli totuus voi olla täysin toisenlainen. Treenaa rauhassa mitä treenaat tai ole treenaamatta, asiaa ei tarkisteta. Huokaus...

En muuten tunne yhtäkään yli nelikymppistä naista, joka sanoisi itseään nätiksi. Tuota sanaa käytetään päiväkoti-ikäisistä, ei aikuisista naisista. Yritä siis keksiä joku aikuismaisempi sana tyttöhyvä. 😉

Mikä sun ongelma on? Taidat olla juuri sellainen katkera ja kireä keski-ikäinen nainen. Mieluummin olen tyttömäinen kuin kurppa, eiks jep? 😂

Mukavaa päivänjatkoa sullekin!

Yksikään keski-ikäinen akka ei ole tyttömäinen (eikä tarvitsekaan olla). Mutta pidä harhasi.

Kipaise hakemassa se vagisan. Jaxuhali 😚

Vierailija
69/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan saanut mitään erityistä palvelua, koska en ollut nuorenakaan mitenkään kaunis. Ihan samalla tavalla ihmiset suhtautuu nyt kuin nuorenakin, eleettömän asiallisesti.

Kauneudella ei ole siihen asiaan mitään vaikutusta vaan sinun omalla käytökselläsi. Jos itse olet eleetön tylsimys, niin sinua kohtaan ollaan samanlaisia. Ei siinä yksikään viitsi alkaa flirttailemaan, jos sinulla on kyllästynyt hapan ilme naamallasi, olit sitten 18 tai 48 vuotias.

Miksi asiakaspalvelutilanteissa pitäisi flirttailla?

Vierailija
70/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I feel you sister. Minulle myös naaman rupsahtaminen tapahtui yhdessä yössä 45-vuotiaana. Naama tippui 2 cm alaspäin ja suupielet alkoivat roikkumaan. Peilistä katsoi yhtäkkiä äitini. Vartaloni ei onneksi rupsahtanut.

Mutta mitä asiakaspalveluun tulee, se on hyvää, ehkä jopa parempaa kuin nuorempana? Joskus ihmettelen miksi minua tervehditään niin ystävällisesti ja tarjotaan apua vaikka tulisin suoraan jumpasta anorakissa ja tukka hapsottaen. Jos taas päällä on jotain näyttävämpää minulle lähes niiaillaan. Outoa.

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä parempaa asiakaspalvelua saa. Paitsi jos odottaa flirttailua.

Vierailija
71/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ole asiakaspalvelutilanteissa koskaan oltu mielinkielin, vaan miesasiakkaat ovat paremminkin olleet ilkeitä. Vapaa-ajalla miehet kyllä jahtaavat minua entiseen malliin.

Vierailija
72/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen joskus miettinyt että miten nämä naiset jotka ovat ikänsä ulkonäöllään ratsastaneet ( kuvitellulla, tehdyllä tai todellisella) pystyvät elämään ja olemaan kun se ulkonäkö oikeasti on rupsahtanut sitten 50 v tai myöhemmin...itse en ole ollut koskaan kaunis, näin vanhana kun ymmärtää asioita tajuaa että ne miesten kehut liittyivät tietenkin siihen että halusivat päästä panemaan, siis suomeksi sanottuna. Nuorena ja naivina oli iloinen kun sai kehuja eikä ymmärtänyt että kaikki perustuu siihen että mies pääsis sänkyyn.

Vierailija
73/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naama alkoi valahtaa vähän alta viisikymppisenä. Rypyt eivät niinkään ole olleet ongelma, vaan veltto naama ja kamalat silmäpussit. Lopullinen niitti rupsahtamiselle oli vakava sairaus.

Mutta olen onnellinen siitä, että olen elossa ja saan esimerkiksi seurata lasteni aikuistumista. Toki joskus sitä miettii, että olisipa rahaa tärvätä edes kunnon kosmeettisiin hoitoihin.

Koen kuitenkin, että olen aina saanut hyvää asiakaspalvelua. Paljon riippuu omasta asenteesta ja siitä, miten itse käyttäytyy.

Vierailija
74/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos löysä nahka rupsahtaa? Luulen, että on pakko hankkia lihaksia, eikä ns laihduttaa?

2.

Jos sinun BMI on kerran 25 ja haluat pudottaa muutaman kilon, niin ihan varmasti mitään löysän nahan ongelmaa ei tule. Niitä tulee lähinnä yli 20 kilon pudotuksista ja varsinkin jos ne tehdään nopeasti. Itse laihdutin 45-46 v iässä 30 kg eikä minullakaan ole mitään erityistä löysää nahkaa missään, näissä painomäärissä toki kyse on jo hyvin palautuvasta kudostyypistäkin, mutta ei kukaan muutamasta kilosta saa löysää nahkaa.

Naama voi kyllä joskus rupsahtaa sen takia, kun ennen rasva ihon alla on pitänyt sitä pinkeän rypyttömänä, ja kun rasvaa poistuu, luonnollinen ikääntyminen tulee näkyviin. Tälle ei oikeastaan voi mitään, se tapahtuu alensitpa rasvaprosenttia laihduttamalla tai kuntosalitreenillä.

Kiitos tästä, munkin pitää laihduttaa 20 kg, olen sun ikäinen, hyvä tietää, ettei siitä nyt täysin rupsahta.

Vierailija
75/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saan tässä iässä parempaa palvelua kuin nuorempana. Ehkä myyjät ajattelevat, että tämän ikäisellä tätsyllä on kivasti rahaa käytettävissä, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa :D

Vierailija
76/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet saavasi usein ja vieläpä eri paikoissa huonoa asiakaspalvelua niin katso peiliin. Iällä ei ole mitään merkitystä siihen, ainoastaan omalla asenteella ja käyttäytymisellä. Ammattitaitoinen asiakaspalvelija palvelee kaikki hyvin, mutta kuspäät on vaikea niin aidon hymyilevästi palvella.

T.aspa

Vierailija
77/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Mä oon ainakin nätti, sori jos se sua haittaa. Aion olla mummonakin :)

N47

Vierailija
78/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut muutoksen, mutta se ei ole vain huono asia. Nyt ei enää setämiehet tuijota rasvaisesti, eikä ehdottele mitään, eikä tuijota, vaan saan mukavaa ja asiallista kohtelua ja se on hienoa. Nuorena sitä oli vain riistaa ja aina katseen alla. Mieluummin näin. Joskus mietin, että melkein helpompaa olisi ollut olla jonkun kaavun alla kuin aina miesten katseiden kohteena. Ja siis ihan olen ollut aina normaali nainen, enkä edes mikään missi/malli/kaunotar. Voin vain kuvitella miten ällöttävää kohtelua kaikki oikein kauniit saa.

Vierailija
79/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan paljon työn vuoksi ja muutenkin.Kun 40 vuotiaana rupsahdus sitten tuli,huomasi sen heti Ranskassa ja Italiassa.Miehet ei katso sillä silmällä ja olet ”madane”.

Tylsää:(

Vierailija
80/88 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin 40 vuotiaana seurustella 25 vuotiaan miehen kanssa ja yhteiselo kesti 18 vuotta, kun en ollut rupsu vaan pidin huolta itsestäni