Te yli 40-vuotiaat, jotka olette mielestänne rupsahtaneet! Oletteko huomanneet, että....
esim. asiakaspalvelutilanteissa miehet eivät enää ole mielinkielin ja hymyile, vaan saatte jopa tylyä ja hymytöntä palvelua?
Mulle tapahtui näin, kun rupsahdus kävi.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut, päinvastoin! Mikään paikka ei roiku, olen timmimpi kuin moni parikymppinen (treenaan) ja muutenkin nätti.
N44
Et ole.
Kyllä hän on. M49v.
On muuten mielenkiintoista kuinka ainakin nykyisin kun katselen omassa ikähaarukassani olevia naisia niin riittää kun on hyvässä kunnossa. Ei tarvitse olla välttämättä fitnessbodari mutta jos naisella on kroppa kunnossa niin ensivaikutelmassa en oikeastaan muuta katsokaan. Sitä en muista mitä yytsin nuorempana mutta kasvot ei muutenkaan ole koskaan ollut se tärkein osa. Kyllä naisilla on siis helppoa kun pystyy itse vaikuttmaan asiaan. Näin miehenä kun naama näyttää esapakariselta niin saumat on melko heikot naismarkkinoilla vaikka minullakin kroppa on timmissä kunnossa ja lihasmassaa palomiesmalliin. M50v.
Vierailija kirjoitti:
Puistattaa ihmiset, joiden on joka käänteessä vakuuteltava omaa kauneuttaan.
Yleensä muut ihmiset ei ole ihan samaa mieltä. Deittailin joskus nuorena tyttöä, joka jo deittiprofiilissaan kehui itseään kauniiksi. Todellisuus oli jumalattoman paksuun meikkikerrokseen tuhrittu tuikitavallinen juntti, joka pukeutui paljastaviin goottivaatteisiin ja luuhasi paikallisissa kaljakuppiloissa. Ja kun deekut yrittivät päästä tytsyn housuihin sanomalla tätä milloin miksikin kaunottareksi ja prinsessaksi, typykkä uskoi joka sanan. Itse totesin vaan ensitapaamisella, että ei ole nyt yhteistä arvomaailmaa ja liukenin. Kaljatkin jäi juomatta.
Oman ulkonäön jatkuva suitsuttaminen kertoo myös itsekeskeisyydestä, joka on todella rumaa.
Ota huomioon, että kauneus on aina subjektiivista. Sinusta tavis voi olla toisen mielestä kaunis tai ruma. Ja aika epäkohteliaasti puhut hänestä kaljakuppiloissa viihtyvänä kun ilmeisesti itsekin käyt oluella.
Muistan kuinka järkytyin kun rupsahduksen myötä vain vihaisia mulkoiluja joihin ennen en ole tottunut. Muttaa sen jälkeen olen tottunut, kuten aikaisemmin joku otti asian esiin ottamaan asiakaspalvelutilanteita haltuuni. Jos olet positiivinrn ja asiallinen ja pidät puolesi ei juuri kukaan kehtaa myyjistä murjottamaan. Sosiaalisilla taidoilla voi hyvin kompensoida puuttuvaa kauneutta.
Mä en ole kummoisen näköinen nainen koskaan ollutkaan ja miehiltä tulee aina hymytöntä ja jäistä palvelua. Samassa jonossa olevalle kauniille naiselle kyllä irtoaa hymy :D huvittavaa lähinnä.
N29
Vierailija kirjoitti:
Neljänkympin rupsahdukseen voi itse vaikuttaa: älä lihota ahteria kaksinkertaiseksi, älä leikkaa polkkatukkaa ja älä lopeta meikkaamista laiskuuttasi. Noilla pääsee jo pitkälle.
En ole lihonut, olen timmimmässä kunnossa kuin kaksikymppisenä, ei ole polkkatukkaa, vaan pitkät, osin harmaat hiukset, en ole koskaan meikannut. Pienestä rupsahtamisenalusta on se hyöty, ettei minua enää luulla lapseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kummoisen näköinen nainen koskaan ollutkaan ja miehiltä tulee aina hymytöntä ja jäistä palvelua. Samassa jonossa olevalle kauniille naiselle kyllä irtoaa hymy :D huvittavaa lähinnä.
N29
Toisinpäin käännettynä jotkut kauniit naiset kuvittelevat että voivat tehdä mitä vaan. Sitten kun heitä kurmuuttaa kunnolla (aiheesta tietenkin) niin menee pasmat täysin sekaisin. Tulee jotenkin yllätyksenä että joku mies on heille "ilkeä" kun itse hölmöilevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut, päinvastoin! Mikään paikka ei roiku, olen timmimpi kuin moni parikymppinen (treenaan) ja muutenkin nätti.
N44
Mistä alapeukut? Ai siitä etten ole rupsahtanut? 😁 Mulla on hyvät geenit ja treenaan, sitä ei saa sanoa ääneen?
Täällä nyt voi kirjoittaa ihan mitä haluaa, eli totuus voi olla täysin toisenlainen. Treenaa rauhassa mitä treenaat tai ole treenaamatta, asiaa ei tarkisteta. Huokaus...
En muuten tunne yhtäkään yli nelikymppistä naista, joka sanoisi itseään nätiksi. Tuota sanaa käytetään päiväkoti-ikäisistä, ei aikuisista naisista. Yritä siis keksiä joku aikuismaisempi sana tyttöhyvä. 😉
Mikä sun ongelma on? Taidat olla juuri sellainen katkera ja kireä keski-ikäinen nainen. Mieluummin olen tyttömäinen kuin kurppa, eiks jep? 😂
Mukavaa päivänjatkoa sullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Mistä alapeukut? Ai siitä etten ole rupsahtanut? 😁 Mulla on hyvät geenit ja treenaan, sitä ei saa sanoa ääneen?
Täällä nyt voi kirjoittaa ihan mitä haluaa, eli totuus voi olla täysin toisenlainen. Treenaa rauhassa mitä treenaat tai ole treenaamatta, asiaa ei tarkisteta. Huokaus...
En muuten tunne yhtäkään yli nelikymppistä naista, joka sanoisi itseään nätiksi. Tuota sanaa käytetään päiväkoti-ikäisistä, ei aikuisista naisista. Yritä siis keksiä joku aikuismaisempi sana tyttöhyvä. 😉
Et ole tainnut saada kullia pitkään aikaan. N17v.
Sain nuorena ja kauniina paljon halveksuvampaa asiakaspalvelua miehiltä. Nyt kun on tullut ikää ja auktoriteettia, palvelukin on parantunut.
N49
Tuntuu, että saan parempaa palvelua kun musta on tullut arvokas leidi. Ulkomailla näin on varsinkin. Olin aika tyttömäinen nuorempana, silloin kohdeltiin välinpitämättömämmin. Nyt näytän siltä, että mulla on rahaa, vaikka en mikään rikas olekaan.
En ole 40v, mutta olen huomannut, että jos menen asioille laittautuneena ja merkkiveska kainalossa, niin joka paikassa ollaan niin palvelualtista kuin olla ja voi. Mutta annas kun menen verkkareissa, missään en saa mitään palvelua.
Minkälaista se mielinkielin-palvelu on? En ehkä ole koskaan sellaista saanut. Hyvää, ystävällistä ja asiallista palvelua kyllä, viimeksi itseäni puolet nuoremmalta mieheltä. Kun mainitsin ja kiitin hyvästä palvelusta, hän kertoi, että heidän yrityksensä haluaa panostaa hyvään asiakaspalveluun. Tuo vastauskin oli mielestäni täydellinen: hän osoitti edustavansa työnantajaansa.
Olen kohta viisikymppinen, mutta palvelu on vähintään yhtä hyvää kuin nuorempana. Liittynee siihen, että pukeudun tyylikkäämmin ja paremmin kuin nuorempana. Jos menen asioille perusfarkuissa ja toppatakissa, olen täysin "näkymätön", eli palvelua saa kyllä odottaa ja sitä ei varsinaisesti oikeastaan edes tule. Vähän liikkeestä riippuen. Pukeutuminen on siis kaiken a ja o.
Miesasiakaspalvelijoita on monenlaisia. Olin taannoin huonekaluliikkeessä ja sain oikein hyvää palvelua nuorelta, ehkä 24v miesmyyjältä. Jutteli iloisesti, neuvoi hyvin ja katsoi kskomatta päin 54v naamaani. Flirttiä en odottanutkaan, se olisi jopa loukannut koska olisin pitänyt sitä makeiluna myynnin edistämiseksi. Kaupat tuli ja hyvä mieli jäi.
Av mammoilla on hyvä itsetunto! Suurin osa 45-55 ikäisistä naisista on melkoisen rupsahtaneita mutta samanikäiset AV mammat vain hehkuu ja ovat timmissä kunnossa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puistattaa ihmiset, joiden on joka käänteessä vakuuteltava omaa kauneuttaan.
Yleensä muut ihmiset ei ole ihan samaa mieltä. Deittailin joskus nuorena tyttöä, joka jo deittiprofiilissaan kehui itseään kauniiksi. Todellisuus oli jumalattoman paksuun meikkikerrokseen tuhrittu tuikitavallinen juntti, joka pukeutui paljastaviin goottivaatteisiin ja luuhasi paikallisissa kaljakuppiloissa. Ja kun deekut yrittivät päästä tytsyn housuihin sanomalla tätä milloin miksikin kaunottareksi ja prinsessaksi, typykkä uskoi joka sanan. Itse totesin vaan ensitapaamisella, että ei ole nyt yhteistä arvomaailmaa ja liukenin. Kaljatkin jäi juomatta.
Oman ulkonäön jatkuva suitsuttaminen kertoo myös itsekeskeisyydestä, joka on todella rumaa.
Ota huomioon, että kauneus on aina subjektiivista. Sinusta tavis voi olla toisen mielestä kaunis tai ruma. Ja aika epäkohteliaasti puhut hänestä kaljakuppiloissa viihtyvänä kun ilmeisesti itsekin käyt oluella.
Kyllä suurin osa ihmisistä tunnistaa, onko toinen sellainen jota lähes kaikki tai suhteellisen suuri osa pitäisi kauniina. Vai onko se "kauneus" lähinnä henkilön omassa päässä ja harva muu ihminen on sitä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Mikä sun ongelma on? Taidat olla juuri sellainen katkera ja kireä keski-ikäinen nainen. Mieluummin olen tyttömäinen kuin kurppa, eiks jep? 😂
Mukavaa päivänjatkoa sullekin!
Yksikään keski-ikäinen akka ei ole tyttömäinen (eikä tarvitsekaan olla). Mutta pidä harhasi.