Te yli 40-vuotiaat, jotka olette mielestänne rupsahtaneet! Oletteko huomanneet, että....
esim. asiakaspalvelutilanteissa miehet eivät enää ole mielinkielin ja hymyile, vaan saatte jopa tylyä ja hymytöntä palvelua?
Mulle tapahtui näin, kun rupsahdus kävi.
Kommentit (88)
En ole huomannut, päinvastoin! Mikään paikka ei roiku, olen timmimpi kuin moni parikymppinen (treenaan) ja muutenkin nätti.
N44
Puistattaa ihmiset, joiden on joka käänteessä vakuuteltava omaa kauneuttaan.
Yleensä muut ihmiset ei ole ihan samaa mieltä. Deittailin joskus nuorena tyttöä, joka jo deittiprofiilissaan kehui itseään kauniiksi. Todellisuus oli jumalattoman paksuun meikkikerrokseen tuhrittu tuikitavallinen juntti, joka pukeutui paljastaviin goottivaatteisiin ja luuhasi paikallisissa kaljakuppiloissa. Ja kun deekut yrittivät päästä tytsyn housuihin sanomalla tätä milloin miksikin kaunottareksi ja prinsessaksi, typykkä uskoi joka sanan. Itse totesin vaan ensitapaamisella, että ei ole nyt yhteistä arvomaailmaa ja liukenin. Kaljatkin jäi juomatta.
Oman ulkonäön jatkuva suitsuttaminen kertoo myös itsekeskeisyydestä, joka on todella rumaa.
Itse olen huomannut, että saan nykyisin paljon parempaa asiakaspalvelua miehiltä.
Nuorena olin hoikka ja kaunis ja perusystävällinen. Olin monesti kuin ilmaa asiakkaana ja sain myös usein "asiakaspalveluna" ylimielistä miesselittämistä.
Nyt olen 45v, siististi ja melko konservatiivisesti pukeutuva, hieman ylipainoinen, kasvot ihan ok ja varmasti tätimäinen. Ja saan todella paljon parempaa palvelua miehiltä. Varsinkin nuorilta miehiltä. Veikkaan, että johtuu siitä, että alitajuisesti ajattelevat että voisin olla heidän äiti. Tai sitten siitä, että ovat huomanneet, että keski-ikäiset naiset asiakkaina on helppo jujuttaa ostamaan vähän lisää, kun nuori mies flirttailee.
Just noin, nuoret miesmyyjät flirttailee ja tädit ostaa. Ja jos eivät ostakaan, niin luulevat, että flirtti johtuu siitä, että ovat keski-ikäisinä tosi hot.
Yli 40-v naiset on mielestäni parhaita asiakkaita. Tietävät yleensä, että mitä haluavat ja osaavat jopa tinkiä jos lähtöhinta on jäänyt liian isoksi. En kyllä väheksy nuorempiakaan eikä tulisi mieleenkään ryhtyä flirttailemaan asiakkaan kanssa. Puhun vain omasta puolestani, en tiedä, että miten asiat on jossain muualla.
Itselleni on käynyt samoin ja olen 49 v mies. Jostain syystä ulkonäkö tuntuu määrittävän esim. sen kuinka paljon tuolla ukolla vaikuttaisi olevan rahaa. Vähänpä tietävät ja palvelu muuttuu usein kun heitän platina-amexin tiskille. Joskus on kysytty hämmästyneenä "mikä tää on" kun pyörittelevät sitä peltilätkää käsissään. Naamasta ei myöskään näy se miltä kroppa näyttää ja neljä-viisikymppisten mimmien päät alkavat hotellin uima-altaalla kummasti kääntyilemään kun otan paidan pois. Verrattuna pullamössösukupolven 30 vuotta nuorempiin jannuihin olen kovassa tikissä. Eikä ole erektio-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Täytän pian 46 vuotta ja saan oikein hyvää asiakaspalvelua aina. En usko, että se riippuu mitenkään iästä ti jostain rupsahtamisesta, vaan ihan siitä miten minä hoidan tilanteen. En ole ikinä mennyt minnekään luimistellen ja anteeksi pyydellen, vaan olen hyvä asiakas, joka ottaa tilanteen haltuunsa.
Ja sitten se "rupsahtaminen". Ei mitään hajua onko niin käynyt. Olen ihan sinut itseni kanssa ja ihan perustyytyväinen ulkonäkööni.
Eli olet vaativa asiakas. Ja silloin ulkonäöllä ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut, päinvastoin! Mikään paikka ei roiku, olen timmimpi kuin moni parikymppinen (treenaan) ja muutenkin nätti.
N44
Mistä alapeukut? Ai siitä etten ole rupsahtanut? 😁 Mulla on hyvät geenit ja treenaan, sitä ei saa sanoa ääneen?
Alennusten saaminen on hyvä juttu. Nuoret miehet niitä yleensä tarjoavat. Kannattaa siis valita nuori miesmyyjä, kun shoppailee.
45+
Päinvastoin. Nykyisin minut otetaan todesta asiakaspalvelutilanteissa. Eli minua ei enää kohdella kuin lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Mistä alapeukut? Ai siitä etten ole rupsahtanut? 😁 Mulla on hyvät geenit ja treenaan, sitä ei saa sanoa ääneen?
Saa, ja pitää. Aivan loistavaa, itsestään kannattaa pitää huoli. Kateelliset luuserit alapeukuttaa. M49v.
"Itselleni on käynyt samoin ja olen 49 v mies. Jostain syystä ulkonäkö tuntuu määrittävän esim. sen kuinka paljon tuolla ukolla vaikuttaisi olevan rahaa. Vähänpä tietävät ja palvelu muuttuu usein kun heitän platina-amexin tiskille. Joskus on kysytty hämmästyneenä "mikä tää on" kun pyörittelevät sitä peltilätkää käsissään. Naamasta ei myöskään näy se miltä kroppa näyttää ja neljä-viisikymppisten mimmien päät alkavat hotellin uima-altaalla kummasti kääntyilemään kun otan paidan pois. Verrattuna pullamössösukupolven 30 vuotta nuorempiin jannuihin olen kovassa tikissä. Eikä ole erektio-ongelmia."
😂😂😂😂😂
Tuokin piti mainita loppuhuipennukseksi. 😂
Vierailija kirjoitti:
"Itselleni on käynyt samoin ja olen 49 v mies. Jostain syystä ulkonäkö tuntuu määrittävän esim. sen kuinka paljon tuolla ukolla vaikuttaisi olevan rahaa. Vähänpä tietävät ja palvelu muuttuu usein kun heitän platina-amexin tiskille. Joskus on kysytty hämmästyneenä "mikä tää on" kun pyörittelevät sitä peltilätkää käsissään. Naamasta ei myöskään näy se miltä kroppa näyttää ja neljä-viisikymppisten mimmien päät alkavat hotellin uima-altaalla kummasti kääntyilemään kun otan paidan pois. Verrattuna pullamössösukupolven 30 vuotta nuorempiin jannuihin olen kovassa tikissä. Eikä ole erektio-ongelmia."
😂😂😂😂😂
Eikös se tuokin iän myötä rupsahtamiseen liity? Samoin kuin vaiukka naisilla rintojen lerpahtaminen.
Vierailija kirjoitti:
"Eikä ole erektio-ongelmia."
😂😂😂😂😂
Ihan relevantti pointti. Parikymppisillä sokeria syövillä, energiajuomia juovilla, sohvalla somettajilla ei välttämättä ota eteen.
Ai ai, kun vihdoin saatte maistaa sitä samaa paskaa jota koko iänne ootte jaelleet miehille.
Vierailija kirjoitti:
N44
Et ole.
Neljänkympin rupsahdukseen voi itse vaikuttaa: älä lihota ahteria kaksinkertaiseksi, älä leikkaa polkkatukkaa ja älä lopeta meikkaamista laiskuuttasi. Noilla pääsee jo pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä puuttuu jopa se perusasiakaspalvelukohteliaisuus kun keski-ikäinen tavisnainen tulee kohdalle.
Keski-ikäinen tavisharppu saa JUST sitä kohtelua ja asiakaspalvelua joka sille kuuluu. Kun on ylipainoinen ja norsunvittunaamainen h a r p p u, niin palvelu korreloi sen kanssa. Jos on bätäng näköinen ja itsestään huolehtiva nainen, niin että se näkyy, niin sitten saa sellaista hyvää & asiaan kuuluvaa aspaa. Muuten on turha nillittää.
Oikeesti, minkälainen ihminen kirjoittaa näin? Aivan tuli kylmät väreet :`(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Et ole.
Kyllä hän on. M49v.
Harmaantuminen voi alkaa vaikka 25-vuotiaana. Vaihdevuodet lähempänä viittäkymppiä.