Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te yli 40-vuotiaat, jotka olette mielestänne rupsahtaneet! Oletteko huomanneet, että....

Vierailija
06.02.2020 |

esim. asiakaspalvelutilanteissa miehet eivät enää ole mielinkielin ja hymyile, vaan saatte jopa tylyä ja hymytöntä palvelua?
Mulle tapahtui näin, kun rupsahdus kävi.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Vierailija
2/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se rupsahdus käy? BMI 25 ja mietin, että jos pudottaisin muutaman kilon ja en silti rupsahtaisi. Onnistuukohan? Kohta 50 v, joten olenko myöhässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup

Vierailija
4/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se rupsahdus käy? BMI 25 ja mietin, että jos pudottaisin muutaman kilon ja en silti rupsahtaisi. Onnistuukohan? Kohta 50 v, joten olenko myöhässä?

Miksi ei onnistuisi? Et sinä sentään missään eläkeikässä ole vielä vuosiin.

Vierailija
5/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä puuttuu jopa se perusasiakaspalvelukohteliaisuus kun keski-ikäinen tavisnainen tulee kohdalle.

Vierailija
6/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut mitään erityistä palvelua, koska en ollut nuorenakaan mitenkään kaunis. Ihan samalla tavalla ihmiset suhtautuu nyt kuin nuorenakin, eleettömän asiallisesti.

Vierailija
7/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löysä nahka rupsahtaa? Luulen, että on pakko hankkia lihaksia, eikä ns laihduttaa?

2.

Vierailija
8/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se rupsahdus iskee? Täytän keväällä 40. 😱 Vielä nyt ei sentään ovia läpsäytellä naamalle.

Vierailija
9/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se rupsahdus tuli kun laihdutin. Naamaan ilmestyi juonteet ja leuan alle rypyt. Laihdutin 72kg->61kg. Ja ikää oli tuolloin 38 vuotta.

Vierailija
10/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 39 mutta jo 10 vuotta näyttänyt sen verran aikuiselta, että ei pahemmin miehet katsele perään. Joku 50 v saattaa vähän katsoakin välillä, olen tavallaan ihan ok näköinen, vaikkakin siis naama rupsahtanut. 

Vierailija
11/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan niin kokenut. Päinvastoin käytös kunnioittavampaa kuin mitä olin nuorempana. Osaan myös nauraa itselleni ja saatan joskus mokailla remppa-asioitani rautakaupoissa, niin sitä parempaa palvelua saan jos ja kun miesmyyjä sattuisi olemaan palveluvuorossa.

Vierailija
12/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut.

M41

Vierailija
13/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän pian 46 vuotta ja saan oikein hyvää asiakaspalvelua aina. En usko, että se riippuu mitenkään iästä ti jostain rupsahtamisesta, vaan ihan siitä miten minä hoidan tilanteen. En ole ikinä mennyt minnekään luimistellen ja anteeksi pyydellen, vaan olen hyvä asiakas, joka ottaa tilanteen haltuunsa.

Ja sitten se "rupsahtaminen". Ei mitään hajua onko niin käynyt. Olen ihan sinut itseni kanssa ja ihan perustyytyväinen ulkonäkööni.

Vierailija
14/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löysä nahka rupsahtaa? Luulen, että on pakko hankkia lihaksia, eikä ns laihduttaa?

2.

Jos sinun BMI on kerran 25 ja haluat pudottaa muutaman kilon, niin ihan varmasti mitään löysän nahan ongelmaa ei tule. Niitä tulee lähinnä yli 20 kilon pudotuksista ja varsinkin jos ne tehdään nopeasti. Itse laihdutin 45-46 v iässä 30 kg eikä minullakaan ole mitään erityistä löysää nahkaa missään, näissä painomäärissä toki kyse on jo hyvin palautuvasta kudostyypistäkin, mutta ei kukaan muutamasta kilosta saa löysää nahkaa.

Naama voi kyllä joskus rupsahtaa sen takia, kun ennen rasva ihon alla on pitänyt sitä pinkeän rypyttömänä, ja kun rasvaa poistuu, luonnollinen ikääntyminen tulee näkyviin. Tälle ei oikeastaan voi mitään, se tapahtuu alensitpa rasvaprosenttia laihduttamalla tai kuntosalitreenillä.

Vierailija
15/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä. Olen 50-vuotias ja mielestäni se myös näkyy. Olen hyvässä kunnossa kuitenkin.

Saan ihan hyvää palvelua. Miehet iskee silmää ja katsoo kyllä, huomaan sen. Jokin aika sitten löysin myös useita vuosia itseäni nuoremman miehen tai ennemminkin hän löysi minut. Ehkä vähän säteilen...

Vierailija
16/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan saanut mitään erityistä palvelua, koska en ollut nuorenakaan mitenkään kaunis. Ihan samalla tavalla ihmiset suhtautuu nyt kuin nuorenakin, eleettömän asiallisesti.

Kauneudella ei ole siihen asiaan mitään vaikutusta vaan sinun omalla käytökselläsi. Jos itse olet eleetön tylsimys, niin sinua kohtaan ollaan samanlaisia. Ei siinä yksikään viitsi alkaa flirttailemaan, jos sinulla on kyllästynyt hapan ilme naamallasi, olit sitten 18 tai 48 vuotias.

Vierailija
17/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin se rupsahdus iskee? Täytän keväällä 40. 😱 Vielä nyt ei sentään ovia läpsäytellä naamalle.

Se tulee äkisti. Mä rupsahdin 44v iässä muutamassa kuulaudessa. Naama valahti, posket alko roikkumaan, nahka roikkuu pakaroiden alaosassa (löysää nahkaa) ja silmäluomet (siis kulmakarvan alapuolinen osa) alkoi riippua niiden liikkuvien luomien päällä.

Hirveetä, nyt se kävi sit. En kyllä jaksa taistell, olin sentään nuorena kaunis joten aion suosiolla nyt vanheta rupsahtaneena.

Vierailija
18/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tukka alkaa harmaantua?

Entä milloin vaihdevuodet alkaa? 

Vierailija
19/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele rupsahtaminen?

Tietenkin ikä näkyy minussa, mutta huolehdin ulkonäöstäni ja olen mielestäni aika vetäväkin nainen. Saan huomiota paljon varsinkin itseni ikäisiltä miehiltä, mutta joskus nuoremmiltakin.

Asiakaspalvelutilanteet sujuvat hyvin, mitä nyt joskus rassaa jos nuori myyjäpoju teitittelee. Siitä tule sellainen fiilis, että noinko vanhalta minä vaikutan...

Vierailija
20/88 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuorena (22v), kun olin Helsingissä liikemiesten suosimassa hotellissa. Kaunis nuori nainen, mallinakin työskentelin töiden ohessa. Vanhemmat miehet kohtelivat kuin ilmaa ja piikaa, todella törkeästi. Nuoremmat pyytelivät treffeille. Nykyään täysin eri alalla, 35 v ikää ja edelleen melkoisen kaunis ja hyväkroppainen nainen, mutta miehiltä saama kohtelu on asiallista ja mukavaa. Ei enää kusta lattialle ja pyydetä pyyhkimään. Olen aina ollut välitön ja kaverillinen miehille, en mikään flirtti.