Ostin viikko sitten citymarketista kengat, jotka ovat aivan pareina nyt. Sellaiset olkipohjaiset varvastossut, joissa oli kumipohja.
Kengät maksoi kympin - ojet alkoivat sojottaa pari päivää sitten ja eilen kumipohja repsotti jo niin, että se kävellessäni taipui alas ja kompastuin keskelle katua, löin jalkani terävään kiveen ja housut repesivät, jalasta valui verta housuihin ja eikun töihin.
Ja kenkiä olin varjellut koko viikon ja pidin niitä ainoastaan työmatkan ajan ja kauppareissuilla, töissä käytin toisia kenkiä, eli nämä popot on olleet alle 20 tuntia jalassa ja aivan päreinä.
Nyt olen menossa Citymarketiin valittamaan kengistä - saa nähdä kuinka käy. Ajattelin pyytää uusien kenkien lisäksi 20 e lahjakortin, koska housuni olivat sen hintaiset - että voin ostaa paikkoja ja laastaria. Heh, raportoin sitten palattuani kuinka kävi.
T: Laadunvalvoja oikeuksistaan kiinni pitävä
Kommentit (5)
maksaneet tililleni 15 euroa. Sillä lailla.
Ei sitä nyt ihan mitä kakkalaatua saa myydä cittarikaan.
Minusta noin huonolaatuiset tuotteet ovat jo ihmisten kiusaamista. Olen itse palauttanut Cittariin mm klaffituolit, jotka molemmat pamahtivat rikki noin kuukaudessa (olivat ns lisätuoleja, ei joka päiväisessä käytössä vaan esillä vain silloin kun oli enemmän porukkaa pöydän ympärillä, joten taisi olla eka tai toka istuja joka rikkoi kummankin). Mulla ei ollut edes kuittia enää tallella, mutta sain rahani takaisin. Onhan kohtuutonta, ettei huonekalu kestä edes kahta istumiskertaan. Ostaessani tuolin oletan ainakin viiden vuoden kestävyyttä, ja olisi kohtuutonta vaatia että säilyttäisin kuitin sen viisi vuotta.
Kaiken kaikkiaan koko homman selvittelyyn meni tuhottomasti aikaa odotteluineen, mutta reilun tunnin kuluttua mun piti täyttää vakuutusyhtiölle korvausvaatimuslomake, jossa kuvailtiin tarkkaan missä ja miten olin kaatunut jne. jopa piirroksen olisi voinut liittää liitteeksi. Sitä en nyt sit tiedä kauanko kestää korvauspäätöksen tuleminen - vaadin korvaukseksi 20 E joka oli housujen myyntihinta, katsotaan kuinka käy.
Olinpa tyhmä, että en hoitanut hommaa suoraan meilitse asiakaspalvelupäällikön kanssa, sieltä olisi saletisti tullut suoraan hyvitys ilman blankettien täyttelyä.
Anyway, pidän teitä informoituna kuinka asiassa lopulta käy. Nyt vähän mietin, että pitäiskö laittaa meiliä joka tapauksessa, vai jaksaa odottaa vakuutusyhtiön päätöstä vai kokeilla saada molemmilta jotain. Ahne pka.
Mutta se on sanottava, että infon tyttö oli aivan uskomattoman ystävällinen koko ajan, muuten olisikin ollut piinaa odotella. Kävin tosin syömässä välillä, kun kesti.
T: Ap
johtaja soitti ja selitti, että kun kyse on henkilövahingoista asia menee heillä aina vakuutusyhtiön kautta. Eli Citymarket ei itse korvaa mitään ja jää vakuutusyhtiön harkittavaksi korvataanko mulle jotain.
Sovimme niin, että jos ei vakuutusyhtiöstä ala kuulua, minä otan suoraan yhteyttä häneen ja hän hoppuuttaa vakuutusyhtiötä asian tiimoilta.
Ap