paljonko rahaa säästötilillä?
meillä 5000e, säästetty siis itse, ei perintönä saatua. ollaan pienipalkkasia duunareita ja lapsia kolme kipaletta,joten ihan hyvä summa kun rahaa ei kuitenkaan ole käytettävissä paljoa, itse vielä tällähetkellä hoitovapaalla.
Kommentit (19)
Ja rahat hupenevat tässä lähiaikoina ihan kivasti talon rakentamiseen ;)
mutta olen kolmen lapsen huonopalkkaisena (hoitaja) yh:na säästänyt tuon summan vuodessa :). jos sama tahti jatkuu, niin vuoden päästä olisi n.4000e :).
laittaa säästöön. Usein tulee laitettua, mutta yhtä usein niitä ollaan sieltä siirtelemässä takaisin käyttöön...
Kaksi uutta autoa ym. Joten annetaan ne ylimääräiset vaan olla siellä säästössä..... T.2
olla pahanpäivänvaraa. En tykkää elää kädestä suuhun.
Mies töissä (1600e netto). Elokuusta opiskelijan vaatimattomat tulot 400e käteen.
Pärjätään kyllä.
Itse olen ollut varsin tyytyväinen tuohon mutta teidän summia katsellessa iskee kateus! No, pikkupalkka on, joten ei kyllä säästöön jää kuin n. 100 euroa kuussa, jos aikoo jollain elääkin..
Sinne kertyy joka kuukausi ainakin pari kybää.
meillä ei oo rahaa, mutta velaton talo ja autot löytyy sekä METSÄÄ silmänkantamattomiin.... (perittyä,mutta omaa kuitenkin)
kun ei se ole niin tärkeää että saa parhaan mahdollisen tuoton tms. Haluan vaan että on riskittömästi ja helposti sijoitettu ja jos tarve vatii niin helposti käytettävissä.... T.2
muilla kun omalla ja mieheni päätileillä.
Mies töissä (valtion kapea leipä), 3 lasta kotihoidossa.
miehellä noin 150 000.
Säästetään asuntoa varten.
tulee niin katelliseksi toisen rahoista!
saattaisi terveessä mielessä käydä, et maailmassa on muutama, jolla olisi sille käyttöä. Mutta niinhän se on että :" heti mulle kaikki tänne nyt" .
Yhteiskunta tarvitsee toimiakseen liikkuvaa rahaa.
ilmeisen vähän siis, verrattuna moniin täällä...
Enpä viitsi ihan vaan huvikseni niitä tuhlailla.
itsekin kirjoitin tähän ketjuun ihan vit.....seni, ei mulla edes ole mitään säästötiliä. Haluavat vaan saada toiset kiukkuiseksi ja kateellisiksi;)))
Mulla 540 ¿, miehellä joku 300 ¿.
Tosi vähän tällä hetkellä siis, mutta on ollut pakko tyhjentää nuo säästötilit kun tuli yllättäviä menoja. Nyt yritän äkkiä lisätä noita summia. Kummallakin tilillä ois hyvä olla se 2000-3000 ¿!
Itsellä juuri nyt 2¿/säästötilillä, juuri nostettiin hankintaan 4000¿. Seuraava säästökohde on lomamatka koko perheelle ja sitten seuraava keittiöremontti. Ja kodinkonevaraa on pakko kerätä 1000¿ ihan ekaksi