Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset naiset ärsyttävät töissä?

Vierailija
21.06.2006 |

Mua ärsyttävät monenkinlaiset. Esimerkiksi sellaiset, jotka pukeutuvat liian seksikkäästi ja keimailevat kaikille miehille. Sellaiset myös ärsyttävät, jotka ajavat vain omia etujaa käyttäen häikäilemättömiä keinoja.

Arvostan puolestani sellaisia naisia, jotka ovat niin fiksuja, että voivat olla oma itsensä ja heidän ei tarvitse pelata " epärehellisin" keinoin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ne joka tulevat neuvomaan kokoajan ja ovat niinkuin tietäisivät kaiken paremmin ja pitävät ihan idioottina. Ovat negatiivisia ja valittavat KAIKESTA sekä juoruilevat muista työntekijöistä selän takana. Seksikkyys ei minusta ole pahasta työpaikalla jos on aidosti oma itsensä. Toiset vaan ovat seksikkäämpiä, minä en, mutta ei muiden ulkonäkö häiritse kunhan hoitaa työnsä.

Sekä lisäksi laiskat jotka eivät hoida töitään.

Vierailija
2/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työpaikalla TÖISSÄ, en toisille sukulaisten/ ystävien ja virikkeiden korvikkeena. Ärsyttää, kun pitäisi keskittyä ja hoitaa sata hommaa ja joku jaarittaa työhuoneen ovella perheasioitaan tai ostoksiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta työelämä on aika rankkaa, eritoten kun on nainen. Miesten kanssa pitää pelata miesten säännöillä, jos meinaa edetä. Ja hyvin olen edennytkin. Tahallani en toisia naisia jätä varjooni tuolla toiminnalla, mutta voivathan he sen niinkin kokea.

PS: Nussia ei ole tarvinnut etenemisen eteen, ja sitä en tule tekemäänkään. Muita keinoja käyttänyt olen kyllä.

Vierailija
4/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty kaikista on joskus kurjaa ja saa sen sanoakin, mutta tuntuu ettei joillakin ole muuta kuin valitettavaa.

Vierailija
5/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä on siis vikana lähinnä se, että heti kun miehiä on lähimaillakaan, niin tekevät itsestään TODELLA tyhmiä. Mitään yksinkertaisintakaan asiaa eivät muka ymmärrä, vaan miesten pitää se heille selittää ennenkuin kokevat ahaa-elämyksen. Itseäni raivostuttaa niin paljon tuollainen, koska tiedän että kyseessä on kuitenkin melko fiksut naiset, jotka eivät oikeasti ole niin tyhmiä!! Naiset eivät varmasti ikinä tule pärjäämään miehisillä aloilla jos suurin osa käyttäytyy tällä tavalla!

Etenkin eräs kollega ärsyttää vähän väliä..Ei riitä että minä selitän hänelle asian, mutta jos joku mies selittää asian (samoin sanoin kuin minä!) niin heti hän muka ymmärtää asian..Raivostuttaa tuollainen!!!!!!!!!!

Vierailija
6/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin osaa kyllä, mutta naiset vievät tuon taidon huippuunsa.

Vierailija
7/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisellä työpaikalla oli esimiesasemassa nainen, joka suureen ääneen valitteli ja voivotteli, miten hänellä on NIIIIN paljon töitä... Silti ei koskaan delegoinut hommiaan alaisilleen ja kävi välillä tekemässä jopa näidenkin tehtäviä. Todella ärsyttävää!

Vierailija
8/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kykyjä ja ennenkaikkea ärsyttää laiskat nurisijat ja marttyyrit.

Seksikkyys ei häiritse.

Mä oon ite varmaan muiden mielestä opportunisti ja miesten kanssa hilluja. Tulen miesten kanssa paremmin juttuun kuin naisten mutta itseäni en oikeasti koskaan tyrkytä, enkä ole edennyt naisellisin keinoin vaan puhtaalla ammattitaidolla ja omistautumisella.

Onneksi olen vielä ollut muutenkin kuin muodollisesti pätevä.

Vierailija
9/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä niitä, jotka tuovat työpaikalle liikaa yksityisasioitaan.

Vierailija
10/10 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja protyyppi tuntuu olevan vähintään keski-ikäinen tai sen jo ylittänyt. Ylipainoinen, ei itsestään kovinkaan paljon huolehtiva ja päiväkahvipullaa joka päivä mussuttava.

Näillä on tapana heitellä " tappavia" katseita ihmisille, joita kadehtivat. Usein nämä kadehtitut sattuvat olemaan viehettävämpiä, ei välttämättä nuorempia, ihmisiä.

Protyypille tunnusomaista on huippuunsa hiottu selkään puukottamiset taito, keinolla millä hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi