Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
112481/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan asunto Helsingistä mökkiin maalta.

Ottakaa pikaisesti yhteyttä, kiitos.

Vierailija
112482/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei tilanne ole hallussa koska taloudesta tuli niin paljon moitetta. Mutta mitä me teemme firmoilla, jotka kaatuvat parin kuukauden poikkeusolojen vuoksi ja ajautuvat konkurssiin? Näin niille olisi muutenkin käynyt. Jos laiva on puoliksi jo uponnut, kannattako sitä enää paikata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
112483/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin yliopiston lääketieteen opiskelijoilla koronaa. Miten se nyt noin. Käsien pesu? Eikö ne ollu lääkäreitä jotka tautia maaliskuussa levitti.

Vierailija
112484/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä lause ei ole kovinkaan paljoa todellisuuteen perustuva:

"THL:n pääjohtaja Markku Tervahauta sanoo, että tiistaisin luvut ovat tyypillisesti olleet pitkään muita päiviä suurempia."

https://yle.fi/uutiset/3-11522112

Mitähän selityksiä keksitään tulevan torstain tai perjantain varalle.

Hieman on hätäilyn ja selittelyn makua ilmassa, epäilen että suuresta luvusta on tullut puhetta sen verran paljon, että selittelyä alettiin kaipaamaan.

Eiköhän sieltä Tekiriltä ole tilattu tukku selityksiä, joita voi ripotella eri päiville tarpeen mukaan. Näin veronmaksajana toivon, että saivat saivat niistä edes jonkinlaisen tukkualennuksen.

Vierailija
112485/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ois Kuhmossa! 

Vierailija
112486/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua alko ahistaa tää koronahomma vasta nyt kun THL alkoi taas rauhoitella :DDD

THL:n pitäisi palkata joku palstalainen hoitamaan tiedottaminen, se voisi olla rauhoittavampaa, ainakin osalle lukijoista.

Olen työtön mutta verbaalisesti lahjakas. Minulle on nyt muodostunut hyvä tilannekuva Koronamaastosta, Koronan kotimaisuusasteesta Olen rehellinen ja luotettava tiedottaja ja rauhallisesti rauhoittaen tulisin kertomaan palstalaisille tunnin välein onko kuolleita ja kui paljon, missä sairaalassa kuolleet ja kauanko kesti että kuolivat Koronaan.

Sainko tiedottajan paikan ?

Vierailija
112487/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

www.Smart coronavirus detector.fi

Tilaa nyt Smart coronavirus detector, vain 1999 €.

Kätevä 75 sm pituinen teleskooppivarsi, jonka päässä on koronaviruksen haistava löyhkätunnistin.

Perustoimintona  Smart coronavirus detactor tunnistaa Espoolaisen koronavirus-tartuttajan.

Huom. Lisävarusteena on saatavissa, nyt edullisesti 299 € hintaan, muistitikulla toimitettava 

Kuhmolaisen tai Jyväskyläisen koronavirus-tartuttajan tunnistamiseen sopiva moduli.

Tuotteessa on 13 päivän takuu. Huom. patterit eivät sisälly hintaan.

Voiko jo tilata ? Otatko alustalle myyntiin mun kuplat. Ovh 2020 € + alv Koko perheen kupla 10.200€ sis alv. Vain nouto.

Koko kaupungin kupla suunnitteilla, lisää tuonempana.

Tässä kävi vähän ikävästi, eräs Espoolainen koronavirus-tartuttaja pahoitti mielensä ja haastoi koko firman oikeuteen, hänen perustelunsa oli se, että Smart coronavirus detactor leimaa erityisesti Espoossa olevat ihmiset koronaviruksen tartuttajiksi. Oikeuden istunto siirtyi taas, koska Espoolainen tuomari sai positiivisen näytteen testistä, eikä kantaja ole vieläkään päässyt sairaalasta, vaikka hänen  Espoolainen asianajajansa on jo hieman paremmassa kunnossa. Saa nähdä miten tässä käy. Taidan varmuuden vuoksi nostaa tililtäni kaikki ennakkomaksuina saamani rahat ja muuttaa Uuteen Seelantiin. Palataan asiaan sitten myöhemmin. t. manager of  Smart coronavirus detector Oy.

Vierailija
112488/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö mihin?

Vierailija
112489/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
112490/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, ettei tilanne ole hallussa koska taloudesta tuli niin paljon moitetta. Mutta mitä me teemme firmoilla, jotka kaatuvat parin kuukauden poikkeusolojen vuoksi ja ajautuvat konkurssiin? Näin niille olisi muutenkin käynyt. Jos laiva on puoliksi jo uponnut, kannattako sitä enää paikata?

Mikä laiva? Tallink vai?

Vierailija
112491/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan liittyä tämän ketjun salaliittohullun remmiin. Mutta kyllä tässä taitaa olla korruptiota ja suuret rahat taustalla.

Vierailija
112492/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

THL:n pitäisi palkata joku palstalainen hoitamaan tiedottaminen, se voisi olla rauhoittavampaa, ainakin osalle lukijoista.

Olen työtön mutta verbaalisesti lahjakas. Minulle on nyt muodostunut hyvä tilannekuva Koronamaastosta, Koronan kotimaisuusasteesta Olen rehellinen ja luotettava tiedottaja ja rauhallisesti rauhoittaen tulisin kertomaan palstalaisille tunnin välein onko kuolleita ja kui paljon, missä sairaalassa kuolleet ja kauanko kesti että kuolivat Koronaan.

Tämä yksi palstalainen kyllä suosittelee sinua, mutta kaikki on kiinni THL:stä, jonka on kysyttävä asiassa ensin neuvoa Anders Tegnell:iltä ja sitten Johan Giesecke:ltä. Lopuksi vielä Sannalta.

Vierailija
112493/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulinko mä oikein että uutisissa sanottiin että elokuussa testattiin 15 000 lasta ja löytyi vain viisi positiivista? Voisko joku tarkistaa faktan ja valittaa ylelle jos on väärin. Heidän pitäisi oikaista tieto.

THL ja HUS:n laumasuojalääkäri yritti tässä jokin aika sitten vähätellä lasten tartuntoja, mutta harmi vaan, että tartuntatilastojen mukaan alle 18-vuotiailla on ollut elokuussa jo n 100 tartuntaa eli 28% kaikista todetuista tartunnoista.

Vierailija
112494/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkäksi aikaa Kaitaan lukio Espoossa on siirtynyt etäopetukseen 2.9 alkaen?

Vierailija
112495/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

www.Smart coronavirus detector.fi

Tilaa nyt Smart coronavirus detector, vain 1999 €.

Kätevä 75 sm pituinen teleskooppivarsi, jonka päässä on koronaviruksen haistava löyhkätunnistin.

Perustoimintona  Smart coronavirus detactor tunnistaa Espoolaisen koronavirus-tartuttajan.

Huom. Lisävarusteena on saatavissa, nyt edullisesti 299 € hintaan, muistitikulla toimitettava 

Kuhmolaisen tai Jyväskyläisen koronavirus-tartuttajan tunnistamiseen sopiva moduli.

Tuotteessa on 13 päivän takuu. Huom. patterit eivät sisälly hintaan.

Voiko jo tilata ? Otatko alustalle myyntiin mun kuplat. Ovh 2020 € + alv Koko perheen kupla 10.200€ sis alv. Vain nouto.

Koko kaupungin kupla suunnitteilla, lisää tuonempana.

Tässä kävi vähän ikävästi, eräs Espoolainen koronavirus-tartuttaja pahoitti mielensä ja haastoi koko firman oikeuteen, hänen perustelunsa oli se, että Smart coronavirus detactor leimaa erityisesti Espoossa olevat ihmiset koronaviruksen tartuttajiksi. Oikeuden istunto siirtyi taas, koska Espoolainen tuomari sai positiivisen näytteen testistä, eikä kantaja ole vieläkään päässyt sairaalasta, vaikka hänen  Espoolainen asianajajansa on jo hieman paremmassa kunnossa. Saa nähdä miten tässä käy. Taidan varmuuden vuoksi nostaa tililtäni kaikki ennakkomaksuina saamani rahat ja muuttaa Uuteen Seelantiin. Palataan asiaan sitten myöhemmin. t. manager of  Smart coronavirus detector Oy.

No perhana sentään. Mun eka kupla-asiakas oli melkein hengetön aamulla kun liian tiivis kupla. Ei ilma kiertänyt. Nostan hintaa ja teen kaks pientä reikää että asiakas saa happea.

Manager, directot Gupla co.

Vierailija
112496/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä laiva? Tallink vai?

Koronarisyeilylaiva. Asiakkaat kupsahtelevat koronaan, niin ei voi järjestää enää koronarisyeilyitä.

Vierailija
112497/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa koronan tartunnan lähteitä ei tiedetä, eikä liity matkailuun, kirjoittaa sanomalehti Kaleva.

Lukaisemassa tästä.

https://www.kaleva.fi/oulussa-on-todettu-koronatartuntoja-joiden-alkupe…

Vierailija
112498/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan liittyä tämän ketjun salaliittohullun remmiin. Mutta kyllä tässä taitaa olla korruptiota ja suuret rahat taustalla.

Wellcome 💋 Hulluna kivempi jos saa Koronan. Trallalla laa.

Vierailija
112499/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksi palstalainen kyllä suosittelee sinua, mutta kaikki on kiinni THL:stä, jonka on kysyttävä asiassa ensin neuvoa Anders Tegnell:iltä ja sitten Johan Giesecke:ltä. Lopuksi vielä Sannalta.

Sanna ei nyt kerkeä, koska hänellä on kiireitä. Pitää valita mekkoa seuraavaan lehden valokuvauksiin ja pitäisi löytää myös mekkoon sopivat kengät. Kysykää Tegnelliltä, hänen silmänsä jo kiiluvat pimeässä.

Vierailija
112500/176779 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei epidemiahan on nyt ohi!  Pidetään koronankaatajaiset. Torilla tavataan!

Ketju on lukittu.