Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sopiva kiitos lainatuista vauvatarvikkeista?

Vierailija
21.06.2006 |

Ystävä lainasi meille toppapuvun, sitterin, talvihatun, konttauskypärän, uunisuojan ja kevätpuvun. Nyt palauttelen viimeisiä tavaroita ja mietin, millä kiittäisin näistä lainoista.

Kerään heidän lapselleen Muumi-astioita ja ostinkin jo Muumi-uimahyppymukin ja -kulhon. Olisko riittävä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen isompi kiitos tekisi mut jo vaivautuneeksi, mutta se voi kyllä johtua siitä etten itsekään ole koskaan ostanut mitään lahjoja lainauksieni kiitokseksi :)

Vierailija
2/15 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut ostaa mitään, ajattelin vain kiittää kauniisti, mutta pitäiskö nyt kuitenkin jotain muuta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ap oli ostanut jo, kommentoin vaan että ihana yllätys olisi..

Vierailija
4/15 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitokseksi voi viedä jotain kivaa. Joku rento kukkakimppu, suklaarasia, tuoretta pullaa tms. mistä nyt tietää saajan pitävän. Nuo astiat ovat jo piirun verran vakavampia, mutta ihan kaunis ele sekin.

Vierailija
5/15 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei moinen kiitos lainasta ole tapana, ystävällisesti ajateltu sinulta.

Nimim. Kaveri ' hukkasi' suuren osan lainaamistani vaatteista ja loput tulivat tahraisina takaisin...

Vierailija
6/15 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kesän työtön ja mies pienipalkkaisessa hommassa.

ap

Vierailija
7/15 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä vaateita (alle 70 cm), joten ei tarvittu ostaa mitään uusia, hyppykiikku, sitteri ja lelumatto. Ja raskausaikana sain lainata veljeni vaimon äitiysvaatteita.

Kiitoksen lisäksi halusin muistaa myös jotenkin " materiaalisesti" , joten ostin heidän kolmelle lapselleen kesäkengät. Oltiin siis yhdessä ostoksilla, ja kun tuli maksamisen aika, menin kassalle :)

Itselle tuli parempi mieli, säästettiin ihan hurja summa kun ei tarvinnut ostaa noita lainattuja tavaroita!

Ap:n kiitoslahja kuulostaa siis tosi kivalta!

Vierailija
8/15 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin itse olen ostanut perheelle, joilta olen saanut jotain lainaksi, jonkun jutun kiitokseksi (yleensä heidän lapsilleen jotain). Olenhan itse kuitenkin säästänyt aika paljon rahaa lainaamalla juttuja heiltä ja he taas ovat aikoinaan maksaneet noista kaikista jotain. Mutta se muumiastiasto on kiva idea, jos kerran sitä keräävät!

Vierailija
9/15 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en le koskaan saanut mitään ja lainannut vaikka mitä usealle perheelle. Kiva että ajattelet noin kauniisti, itse olisin ollut tosi otettu!

Vierailija
10/15 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka sitten saimme lainaan myöhemmin. ;)

Vierailija
11/15 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kiitos lahjan sitten oltava suuruudeltaan samaa luokkaa kuin lainatut tavarat? Ei kai, kun ovathan lainaksi antajatkin niistä hyödyn saaneet.

Tietenkin, jos rikkoo tai tahraa lainatavaroita, niin ne olisi kyllä korvattava.

Vierailija
12/15 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitäti ostaa nimittäin lapsellemme muumiastioita aina synttäriksi ja jouluksi. Jos olet, niin älä nyt hullu ostele niitä kiitoksena mistään. Ne kledjut on annettu lainaan ihan sen takia, että jollakin olisi niille käyttöä. En todella odota mitään lahjoja, vaikka kivastihan se on ajateltu.

Vierailija
13/15 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olisin tyytyväinen jos saan lainaamani tavarat ehjinä ja puhtaina takaisin. Kiva että vielä ihmiset osaavat ajatella muitakin kuin itseään.

Vierailija
14/15 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olisiko kiitos lahjan sitten oltava suuruudeltaan samaa luokkaa kuin lainatut tavarat? Ei kai, kun ovathan lainaksi antajatkin niistä hyödyn saaneet.

Tietenkin, jos rikkoo tai tahraa lainatavaroita, niin ne olisi kyllä korvattava.

Ei tarvitse olla saman arvoinen/suuruinen! Joku pienikin juttu pelkän kiitoksen lisäksi tuntuu tosi kivalta! Esim. jos tavaroiden lainaajan lapsi on vielä vaippaikäinen, niin vaippapaketti olisi ihan hyvä lahja.

Vierailija
15/15 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olisiko kiitos lahjan sitten oltava suuruudeltaan samaa luokkaa kuin lainatut tavarat?

No ei, silloinhan ne olisi ollut sama ostaa. Luulen, etta useimmat lainaavat hyvaa hyvyyttaan ja sanottu kiitos on riittava. Mutta jos vaatteita on ollut paljon ja niista on ollut iso hyoty, miksei voisi antaa palauttaessaan jotain kivaa. Ei sita tarvitse rahassa mitata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi