Vierailija

Muistutuksena kaikille.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis missä työssä tökitään reikiä veteen??

Jäähän ainakin pilkkiessä. Vaan onko tuollaista ammattia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onon, pilkkimisreiäntekijä. Kovapalkkainen homma. Varsinkin jos sen osaa tehdä sormella.

Vierailija

Mulle on kerran käynyt noin. Vesimuki oli ulkona ja oli 2-3 astetta pakkasta. Vesi oli ihan kirkasta ja sulaa, mutta kun tökkäsin mukiin sormeni, niin se muuttui hyyhmäksi sekunnin murto-osassa ja siihen jäi sormeni muotoinen kolo. Onneksi ei juuttunut koko miki sormeeni. Kemisti ystäväni mukaan vesi oli alijäähtynyttä ja sormestani irtosi "likahiukkasia" joiden ympärille vesi kiteytyi silmänräpäyksessä.

Vierailija

Tarkoitatko korvaamattomuudella parin päivän poissaoloa vai kokonaan töistä pois jättäytymistä?
Jos minä ole töistä pois esim viikon, kukaan ei tee niitä sillä aikaa ja saattaa jopa joku iso tehdäs seisoa sen takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laita sormi pimppiin. Ota sormi pois. Jos pimppiin jäi sormenmentävä aukko, olet nekrofiili.

Voi olla myös patologi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onon, pilkkimisreiäntekijä. Kovapalkkainen homma. Varsinkin jos sen osaa tehdä sormella.

🤣

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
50 asteen pakkasessa, viet vesilasin ulos, tökkää sormen. Veteen. Ni jäi aukko.
Onneksi olkoon. Tuhosit juuri kansantalouden ja kilpailukyvyn. Lähtee nimittäin palkkakulut kovaan nousuun, kun kaikista tulee korvaamattomia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko korvaamattomuudella parin päivän poissaoloa vai kokonaan töistä pois jättäytymistä?
Jos minä ole töistä pois esim viikon, kukaan ei tee niitä sillä aikaa ja saattaa jopa joku iso tehdäs seisoa sen takia.

Missä oot duunissa kun teet reikiä veteen sormella?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten joku keksikin näin tuoreen ja mahtavan vertauksen? Pitäisikö siitä tehdä kirja? Myisi hyvin. 

Minkä vertauksen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Työnantajan velvollisuus tarkistaa sijaisuudet kuntoon.
Mut voithan sä pitää itseäs korvaamattomana jos siitä tulee sulle parempi fiilis.
Et kuitenkaan ole, oikeassa työelämässä. Duunit me kaikki hoidetaan, olit paikalla tai et.

Vierailija

Näitä säkenöivän älyn leimahduksia (aivopieruja), on mahdollista kirjoittaa nykyään someen mistä tahansa paikasta. Jopa suljetulta osastolta. Jos on onnistunut salakuljettamaan sinne puhelimen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat