Vierailija

Aivan tajuton pituuskasvu pojalla. Jutussa on kuva vertaukseksi myös 3v takaa Trumpin virkaanastujaisista:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9299767f-1a5e-447f-bfb3-17a9b0ce59f7

Barron, lienee tulevaisuudessa presidentti itsekin, päätyy tällä menolla yli 2 metriseksi?

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Hormonejahan jenkit vetää! pitää olla isossa maassa iso mies.

Ja katsokaa vaikka NHL pelaajia, esim Suomesta lähtee nuoria poikia jotka on kuin kukkakeppejä. Vuosi pari niin ovat kuin hormonihärkiä!! leuka on kuin puuliiteri, ja kääntöpuolena yks sun toinen saa syövän.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tosi nuorena on kyllä kasvupyrähdys tapahtunut, muistan kun itse olin tuon ikäisena vielä pidempi kuin kaikki luokkamme pojat (olen itse siis nainen).

Vierailija

Ei välttämättä kasva paljoakaan enää. Suurin pituuspyrähdys voi pojilla hyvinkin tulla siinä 13v iässä. Toki se on keskimääräistä aikaisemmin, mutta ei mikään erityinen poikkeus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä kasva paljoakaan enää. Suurin pituuspyrähdys voi pojilla hyvinkin tulla siinä 13v iässä. Toki se on keskimääräistä aikaisemmin, mutta ei mikään erityinen poikkeus.

Näinpä. Muistan, että eräskin tyttären seurakaveri (poika) oli seiskalle mennessään jo yli 190 cm ja nyt jossain parin metrin hujakoilla (16v). Eli aikaisin kasvanut eikä täällä Suomessa edes syödä mitään hormonilihaa kuten USA:ssa. Suurin osa tämän pojan joukkuekavereista alkoi kasvaa pituutta vasta joskus 14-15 vuotiaina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulle mitattiin 14-vuotissyntymäpäivänä pituus 185cm, ja nyt nelikymppisenä olen 186cm. Ihan normaalin pituuskasvun haarukassa kuitenkin menin, vaikka en ihan keskiarvojen mukaan. Suurin pituuskasvu tuli hieman keskimääräistä aikaisemmin ja sen jälkeinen kasvu oli hieman keskimääräistä vähäisempää.

Vierailija

Hänen äitinsä on pitkä ja äidin pituus vaikuttaa enemmän pojan pituuteen. Siis hänen isä on toki äitiänsä vielä pidempi. Mutta naiseksi Melania on suhteessa pidempi kuin isänsä mieheksi. Eli siis ”miespuolinen Melanie” on todella pitkä. Jos mies haluat pitkiä poikia, valitse siis pitkä vaimo.

Vierailija

...cacao, believe me and his father drinks orange juice, thats why hes orange.
They grow as popo holes compain them.
I know their life isnt the best ones because of the facts what Trump has spoken to/from other bloodliners in white house and in what democracy partinate. Think about you would have realized about in 2011 from supercomputer that your neanderthàľ and you would be president and the most affected company to the humans the media bully you. Thats not nice.
And think that you would be now president with original orange juice wich has come to your life after many human generations and you would be havin standing "lovely friend from monarcy" ofcourse as the media play.

Europe would have done salvation to democracy be campaigning against the democracy itself. Democracy itse the worst form of policy in this time of whats earth have gone throw.

Vierailija

Pitkät vanhemmat saa pitkiä lapsia.

Ja lapset kasvavat yleensä vanhempaan pidemmäksi, joten tosi pitkiä tulee kahden pitkän yhdistelmästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hormonejahan jenkit vetää! pitää olla isossa maassa iso mies.

Ja katsokaa vaikka NHL pelaajia, esim Suomesta lähtee nuoria poikia jotka on kuin kukkakeppejä. Vuosi pari niin ovat kuin hormonihärkiä!! leuka on kuin puuliiteri, ja kääntöpuolena yks sun toinen saa syövän.... 

Jenkkien keskipituus on vähemmän kuin suomalaisten. Sekä miehissä että naisissa. Itse asiassa suurimmassa osassa Euroopan maita keskipituudet ovat enemmän kuin USA:ssa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat