Vierailija

Vai huomaako mistään?

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

Ainakin vaimon kommenteista, kun olen kuulema aika tyhmä enkä häntä ymmärrä. Ainoa äo-testi oli joku Tieteen kuvalehden online testi josta sain 142 10v sitten, mutta sekin lienee tuubaa. Pitäisi varmaan käydä se Mensan testi. Saisi ainakin tietää puolison rajan tyhmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Viihdyn muiden tylsänä pitämässä työssä. En oikein osaa olla työttömänä, koska silloin en keksi mitään tekemistä. Työkaverit ovat kivoja. Palkan kuluttaminen on kivaa. Aina olen varaton, mutta toimeen olen tullut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainakin vaimon kommenteista, kun olen kuulema aika tyhmä enkä häntä ymmärrä. Ainoa äo-testi oli joku Tieteen kuvalehden online testi josta sain 142 10v sitten, mutta sekin lienee tuubaa. Pitäisi varmaan käydä se Mensan testi. Saisi ainakin tietää puolison rajan tyhmälle.

Eli et todennäköisesti edusta sitä kohderyhmää, jolta asiasta kysyin. Keskimääräistä alhaisempi ÄO on alle 100.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viihdyn muiden tylsänä pitämässä työssä. En oikein osaa olla työttömänä, koska silloin en keksi mitään tekemistä. Työkaverit ovat kivoja. Palkan kuluttaminen on kivaa. Aina olen varaton, mutta toimeen olen tullut.

Mitä työtä teet? Opitko töissä helposti uudet asiat, vai viekö se aikaa? Mikä ÄO:si on? Miten pärjäsit koulussa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli et todennäköisesti edusta sitä kohderyhmää, jolta asiasta kysyin. Keskimääräistä alhaisempi ÄO on alle 100.

Ap

Kuulostiko tuo kommentti mielestäsi viisaan ihmisen kirjoittamalta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostiko tuo kommentti mielestäsi viisaan ihmisen kirjoittamalta?

Ei kuulostanut. Mutta viisaus on eri asia kuin älykkyys.

Ap

Vierailija

Viralliseen mensan testiin hakeutuu kai pääosin niitä jotka epäilevät oman ÄO:n olevan keskivertoa korkeampi, joten voi olla vaikea saada vastauksia niiltä joiden ÄO:n on oikeasti todettu olevan alle 100. Mielenkiintoinen kysymys silti, toivottavasti löytyy vastaajia.

Vierailija

Älykkyyosamääräni on testien mukaan 90. En usko että muut huomaa sitä, tai ainakin toivon että ei. Minulla on akateeminen koulutus ja teen asiantuntijatyötä. Mutta: että olen selvinnyt kouluista ja työstä, vaatii minulta tuplasti enemmän ajankäyttöä näihin kuin älykkäämmältä. Kun lähden töistä tänäänkin, se tarkoittaa vain että siirryn kotiin tekemään etätöitä ilmaisina ylitöinä. Olisin aivan liian hidas ja saisin kenkää jos en tekisi näin.

Muuten yritän peitellä älyn puutettani sillä että en kauheasti puhu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älykkyyosamääräni on testien mukaan 90. En usko että muut huomaa sitä, tai ainakin toivon että ei. Minulla on akateeminen koulutus ja teen asiantuntijatyötä. Mutta: että olen selvinnyt kouluista ja työstä, vaatii minulta tuplasti enemmän ajankäyttöä näihin kuin älykkäämmältä. Kun lähden töistä tänäänkin, se tarkoittaa vain että siirryn kotiin tekemään etätöitä ilmaisina ylitöinä. Olisin aivan liian hidas ja saisin kenkää jos en tekisi näin.

Tää on muuten mielenkiintoista. Oon huomannut pitäväni hiljaisia ihmisiä automaattisesti hieman älykkäämpinä :D Mutta eihän se tietenkään välttämättä ole niin.

Miten pärjäsit koulussa, entä matematiikassa? Kaverini sai jostain ÄO-testistä vain 95, mutta silti kirjoitti (tosin lyhyestä) matematiikasta L:n. Ja toisaalta tiedän mensalaisen, joka väittää ettei osaa matematiikkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huomaan siitä, että minulla on tatuointeja, poltan tupakkaa ja minulla on suuri ja täysin turha koira.

Miten koira on turha?

Vierailija

ÄO on alle 100. Tämä on perittyä. Sukulaisia on tutkittu tarkemmin, mutta minua ei.  Pieni vamma. Netissä yritin älykkyystestiä, mutta en jaksanut loppuun ja en ymmärtänyt. Todennäköisesti olisi tullut  heikko tulos.

Olen käynyt ammattikoulun. Hyvä kun pääsin! Peruskoulun todistuksessa oli vitosia, kutosia ja joku seiska, vaikka yritin tosissani oppia. Opin työn, kun opetetettiin. Teen töitä kädet rasvassa, että arvatkaa siitä ammatti.

3..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi hakeuduit tuollaiseen työhön sitten? Eikö elämä olisi helpompaa, jos tekisit jotain helpompaa työtä?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat