Vierailija

Itselläni ei tulis mieleenkään lähteä jätti suureen automarkettiin vain ruokaa hakemaan. Jos sellaiseen eksyn, etsin jotain tavaraa tai vaatetta, ruokaa tulee sitten mukaan kaupanpäällisinä, jos tulee.

Sivut

Kommentit (235)

Vierailija

En ymmärrä hankaluutta? Prisma kodistani yhtä kaukana kuin muutkin kaupat (s market, k market, citymarket, lidl) mutta parkkihallin takia auton saa helpommin parkkiin ja lähemmäs ovea. Eikä se ruokaosasto mikään jättisuuri ole kun tietää mihin menee ja mitä hakee. Kymmenessä minuutissa olen takaisin autossa alku- tai loppuviikon ruokien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla on omaan Prismaani matkaa jotain alle kilometri. En viitsi maksaa kaikesta ruuastani lähikauppahintoja kun Prismaan polkaisee viidessä minuutissa.

Vierailija

Kyllä tulisi ruokaostokset kalliiksi, jos ne aina tekisi pienessä kaupassa tai edes K-supermarketissa. Lidlissä tietysti halpaa myös, mutta Prisman valikoima on parempi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on omaan Prismaani matkaa jotain alle kilometri. En viitsi maksaa kaikesta ruuastani lähikauppahintoja kun Prismaan polkaisee viidessä minuutissa.

Itselläni vähän samanlainen tilanne. Kävin huvikseni kerran pyörähtämässä lähi K-marketissa enkä ole käynyt sen jälkeen. Hinnat olivat huomattavasti kalliimmat!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja ikää on 18 vuotta sulla?

Ei vaan 47.

En tiedä ketään muutakaan, joka tekisi pelkät ruokaostokset jättisuuressa automarketissa. Mitä hiton järkeä!

Vierailija

Lähellä on narksuja kuhiseva kusinen Alepa, perssilmän kokoinen S-market, Neste sekä se Prisma. Jos haen vähänkin enemmän ruokaa, niin todellakin menen Prismaan. Oikeesti mitä hittoa? 😃

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei vaan 47.

En tiedä ketään muutakaan, joka tekisi pelkät ruokaostokset jättisuuressa automarketissa. Mitä hiton järkeä!

Oot selkeässä vähemmistössä beibe :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meidän lähikauppa on Lidl-Prisma-CM-alko-apteekki-kompleksi. En todellakaan osta vaatteita joka kauppareissulla.
no hyi helvetti, missä oikein asut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei vaan 47.

Oot selkeässä vähemmistössä beibe :)
En todellakaan ole, hani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ostaako joku oikeasti sieltä vaatteita? Minä en osta enkä tajua miksi kukaan muukaan.

Ihan yhtä tyhmä kysymys.

Prismaa on yllättävän hyviä perusvaatteita. Toppeja, farkkuja joissa ei ole elastaania. Löytyy Adidasta, Puuma ja Niken tuotteita.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat