Olen 178-senttinen ja painan 52 kiloa.
Kommentit (15)
Syö hyvä ihminen ja liiku.
- 190 cm 95kg ~10% rasvaprosentti
Jos olet nuori nainen niin ihan ok jos kuitenkin on tissit ja peppu. Jos olet vain luu ja nahka niin eihän se ketään kaunista.
N.10kg pitäisi painaa enemmän ja olisit siltikin hoikka, mutta terveen näköinen. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nuori nainen niin ihan ok jos kuitenkin on tissit ja peppu. Jos olet vain luu ja nahka niin eihän se ketään kaunista.
Huomaa, että on miehen kirjoittama kommentti. Kellään ei ole tossa painossa tissejä tai peppua (paitsi jos on silikonia).
Olen 161 cm ja painan 102 kiloa.
Noin. Nyt olemme vaihtaneet nämä tiedot ja voimme jatkaa elämäämme.
Olen 178 senttinen ja painan 78 kiloa.
Kymppi tiputettavana kesään mennessä, sitten olen taas ihannepainossani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että on miehen kirjoittama kommentti. Kellään ei ole tossa painossa tissejä tai peppua (paitsi jos on silikonia).
et ole vissii paljoa naisia nähnyt.
kurkkaas vaikka balettitanssijat yms .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et ole vissii paljoa naisia nähnyt.
kurkkaas vaikka balettitanssijat yms .
Merkittävä alipaino = ei rintoja eikä peppua, koska ne ovat läskiä ja lihasta mitä tuossa painossa ei ole riittävästi ylläpitämään tuolla pituudella.
Huh. 52 kg kuulostaa oikeasti jo pelottavalta.
Minä olen samanpituinen ja 66 kg. Käyn salilla, mutten ole mikään salikissa, vaan käyn vain perusliikunnan ja lihaskunnon vuoksi. Työkaverit "haukkuvat" laiheliiniksi.... olin joskus 59 kg ja silloin kyllä ehdotettiin jo lääkärissä käyntiä, kun näytin hirveän sairaalloiselta, minkä näen itsekin sen ajanjakson valokuvista. Olin ihan luuranko. Minulla olikin kilpirauhasessa häikkää, siksi laihduin niin paljon. Ap, pidä huoli itsestäsi, jos et ole provo!!
Vierailija kirjoitti:
N.10kg pitäisi painaa enemmän ja olisit siltikin hoikka, mutta terveen näköinen. Anteeksi.
Jep, oon saman pituinen ja onneksi tullu 10 vuoden aikana 10 kiloa lisää niin muistutan jo pikkuhiljaa naista. Olen tyytyväinen.
Ootko tahallaan noin hoikka, vai ootko hoikka, vaikka kuinka syöt? Mä olin tuollainen nuorena, 172 cm ja 48 kg, en ihan siis yhtä hoikka kuin sä. Vaikka kuinka söin, se ei näkyny missään. Söin oikeesti joka päivä aamupalan, lounaan, päiväkahvin pullan kans, päivällisen ja iltapalan. Söin ihan perusruokaa, mitään en karttanu, söin myös pizzoja, hamppareita, keksejä, joka viikko muutaman suklaapatukan. Ja en harrastanut mitään liikuntaa. Olin ollut ihan pienestä asti laiha. Lasten myötä paino nousi reilut 10 kg ja oon siihen tyytyväinen. Nykyään kyllä harrastan liikuntaa, että en tiedä olisko painoa enempikin tullut, jos en harrastais.
Taidat olla aika langanlaiha ja lihakseton? BMI on merkittävän alipainon puolella.