Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä häälahjaksi n. 35v pariskunnalle?

Vierailija
20.06.2006 |

Olleet ja asuneet yhdessä kohta 15 vuotta, lapsia ei ole eikä tule, keskituloisia, koiria harrastavat ja juhlimista.

Itse ollaan opiskelijoita, joten yli 100 euron ei tartteis lahjan mennä, eikä haittais vaikka jäis allekin, kun on tänä kesänä kahdet muutkin häät, joihin lahja hankittava...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siksi se olisi parhain saisi itse ostaa mitä haluaa..

Vierailija
2/4 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortti johonkin kylpylään/kauneushoitolaan, elämyslomalle?

tai sitten tee kuten me : ostamme aina häälahjaksi jonkun kivan seinäkellon, esim. käsintehdyn tms.. aina arvostettu ja tulee monesti tarpeeseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakorttiin päädyimme; pariskunta on tavallaan läheinen mutta kuitenkin niin eri maailmasta kuin me, että lahjakortti on varmasti sopivin vaihtoehto :)

ap

Vierailija
4/4 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on oltava varma, että lahjakortti on mieluisaan paikkaan. Itse sain aikoinani synttärilahjaksi " himotun" kymppikortin eräälle kuntosalille. Kortti oli voimassa puoli vuotta ja kävin siellä kaksi kertaa hampaat irvessä, kun en kehdannut olla kokonaan käyttämättä. Tätä voisi kutsua pieleen menneeksi lahjaksi! Kahdeksan kertaa jäi käyttämättä, koska minulle kyseessä oli evvk-asia, vaikka ostajalle varmaan tärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi