Hommaatko itse kumeja kun tapailet miehiä?
Jotenkin outoa että jotkut luottaa siihen että miehellä on niitä omasta takaa.
Kommentit (23)
Paljaalla mennään, tuntuu parhaalta.
Meillä on kaikkien vihaama keskeytetty/ei sisään tai kondomi. 1
Kyllä minulla aina kumeja on siltä varalta jos tarvitaan. Onko tuokin nyt joku uusi nettiriidan aihe että kuka hommaa kumit? Ilmeisesti porukka ei enää jaksa vääntää siitä kuka maksaa sen kahvikupin treffeillä.
Miksi ihmeessä kun miehet tykkää kuitenkin panna paljaalla?
Vierailija kirjoitti:
Ei anussexissä tarvitse ulos vetää! Sinne vaan siemenet pas kaan kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin innostutaan tuosta kun vaatii niin järjettömät valmistelut ja parempaakin on olemassa. Anusta eivät harrasta edes kaikki homot (miehillä se eturauhanen kuitenkin) , ei se vaan kaikkia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin innostutaan tuosta kun vaatii niin järjettömät valmistelut ja parempaakin on olemassa. Anusta eivät harrasta edes kaikki homot (miehillä se eturauhanen kuitenkin) , ei se vaan kaikkia kiinnosta.
Mitä järjettömiä valmisteluja? Huuhtelet vain perän suihkussa ja varaat liukastetta sessiota varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järjettömiä valmisteluja? Huuhtelet vain perän suihkussa ja varaat liukastetta sessiota varten.
No joillain tuokin toimii, jos miehellä on pieni ja naisella löysä anaali...
Hankin silloin, kun oltiin tapailuvaiheessa ja hankin edelleen tässä 15 vuotta jatkuneessa avoliitossa.
Lähinnä siksi, että en halua tilannetta, jossa kortsut olisivat loppu. Ihan yhtä lailla minäkin voin pitää varastossa niitä. Toisaalta tämä on jännä juttu, että nykyään aika moni mieltää niin, että kortsujen varallapito on yhtä lailla kumman hyvänsä (sinkku) osapuolen vastuulla, mutta pilleriehkäisy koetaan pääsääntöisesti täysin naisen vastuulla olevaksi (vaikka osasyy pillereiden käyttöön olisikin se, että mies haluaa panna vapaalla).
En siis halua mitenkään vastakkainasetteluna tai syyllistyksenä esittää tätä kommenttia, mutta varsinkin seurusteluvaiheisissa suhteissa jos vaihdetaan pillereihin, niin kummasti taitaa jäädä naiselle koko taloudellinen ja käyttövarmuusvastuu. Jälkimmäinen toki sattuneesta syystä.
Mies ostaa itse, kun se kerran hänen kalunsa ja en tiedä mitkä kumit sopii.
Hommaan. Ja tarvittavat muut ehkäisyt hommaan myös. Menen sänkyyn vain sellaisten miesten kanssa joihin olen niin kiintynyt ettei sillä kuka maksaa kumit ole mitään merkitystä.
En mä sinkkuna hommaa mitään varakumeja. Eikös mies itse tiedä parhaiten mikä hänelle sopii ja pidä niitä mukana? Tutumman miehen kanssa voisin hommatakin.
Ketju kuin tilauksesta! Nimittäin tämä neito on lähestymässä tämän kysymyksen asettelua: kumpi ostaa, vai kummatkin? Hyvähän on, että molemmat ovat varautuneet, se ei ole kummaltakaan pois.
Tässä on pieni mutta: Itsellä kun on päättynyt pitkä parisuhde ja jossa oltiin muulla ehkäisyllä kuin kondomeilla, niin mulla ei ole mitään tietoa, että miten nuo kondomit eroavat toisistaan. Ilmeisesti niissä jotain eroa on, koska markkinoilla on niitä useampaa sorttia. Mutta tässä ei vielä kaikki: en edes tiedä mimmoinen vermes tältä potentiaaliselta kumppanilta löytyy, joten se, että en edes tiedä pitääkö varautua koon puolesta jollain tavoin. (Sen verran olen itseni antanut ymmärtää, että merkeissä on jotain vienoja eroja)
Eli suosituksia kehiin: mikä olisi varma perusvalinta?
Kyllä miehenä oon kumit hommannu, jos niitä on tarvittu. Coitus int. onihan jees sekin, vaikka vähän rassaakin korvienväliä, kun parhaalla hetkellä pitää vetää pois. Voittaa kumihommat mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla aina kumeja on siltä varalta jos tarvitaan. Onko tuokin nyt joku uusi nettiriidan aihe että kuka hommaa kumit? Ilmeisesti porukka ei enää jaksa vääntää siitä kuka maksaa sen kahvikupin treffeillä.
Kyllä av foorumi saa kaikesta ongelman. Kohta varmaan riidellään siitä kun joutuu ostamaan maitopurkin itse tai huulirasvan. Ottakaa haaste vastaan olla 24 h valittamatta ja tekemättä ongelmaa jostakin
Ostan yleensä itse kondomit mies ystävilleni. On aika hupaisaa kun ostan aina isoja magnum kondomeja ja miehet usein nolostuvat kun kondomi ei pysy paikoillaan. Siinä sitten punastellaan ja keksitään selityksiä!
Kun etukäteen tietysti kuminkäytöstä puhutaan, niin siinä sovitaan kummalla on, tai kumpi ostaa. Jos pidempään ollaan yhdessä niin voitaisiin vaikka vuorotellen tilata isompi pakkaus. Ei merkitystä. Pääasia, että löytyy.
Jos harrastaisin yhdenyön suhteita ja menisin miehen luo, eikä hänellä olisi kumia, niin ei olisi myöskään seksiä. Mutten harrasta, joten ei tapahdu.
En hommannut silloin kun vielä oli mieHIÄ. Nykyään on vain yksi.
Jos mies haluaa hommailla, niin hänellä olkoon varustus kunnossa, tai olkoon ilman.
No en kyllä tapailisi miestä, jolla ei ole niitä omasta takaa... Lasketaanko, että hommailen niitä avioliitossa, tapailen miestäni seksin merkeissä n. päivittäin?