Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa kun äitini ei ota tosissaan noita ihosyöpäriskejä vaan..

Vierailija
20.06.2006 |

kärventää itseään kesästä toiseen auringossa ja näyttää ihan sentin rusinalta sitten!! =/ äiti myöskin tykkää käydä talvella etelässä ottamassa aurinkoa, joskus parikin reissua tekevät.. on tehnyt sitä jo varmaan 30 vuoden ajan!!! =O

muutenkin on aina ihannoinut ruskeaa ja päivettynyttä ihoa... itse olen isäni puolelta vaaleaihoinen ja äiti aina kommentoikin tätä, että kun minä palan niin herkästi jne. pienempänä olin minäkin äidin kanssa etelässä ja paloin siellä monesti...=( nyt suututtaa se! en toki ole mikään neuroottinen auringon karttajakaan, ihan normaalisti olen ulkona mutta yritän aurinkorasvoilla toki suojautua.

millä ihmeellä saisin äidin tajuamaan että on tuollainen auringo palvominen saattaa koitua kohtaloksi!!??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä asialle mitään. Mun äitiin ei ainakaan mikään " nalkutus" tehoa, päinvastoin --> on kuin uhmaikäinen joka tekee juuri niin kuin ei pitäisi...

Vierailija
2/3 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehdissä ja telkkarissakin olleista varoistuksista kun luulee että ruskettunut (=melkein mustunut) iho on muotia ja näyttää aivan ihanalta! sen pitää muutenkin olla aina viimeisen päälle " muodikkaissa" ja nuorekkaissa vaatteissa... =/ -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jämähtänyt siihen kasari- rusketusmuotiin, eikä tajua et aurinko polttaa nykyyään erilailla kuin 20 v sitten.

karseeta sellanen punasen ruskee ryppynen iho. ei vaan millään usko kun sanon vaaroista. ei, vauvankin muka pitäs alasti kelliä auringossa.

jos hoitaessaan altistaa vauvaani auringolle ni se on tupen rapinat. sen mude kyl onnex tietää ja tekee sen mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän