Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko, että nämä yliopisto- ja amk-provoilijat täällä ovat oikeasti amiksia tai lukiolaisia.

Vierailija
20.06.2006 |

Nauravat itsekseen, kun saavat aikuiset ihmiset niin suunniltaan..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni yritti hakea opiskelemaan lääkäriksi ja häellä oli niiiiiiiiiiin polleat puheet yliopiston erinomaisuudesta. Loppui puheet, kun ei päässyt opiskelemaan, vaikka yritti pari kertaa. Nyt hän on valmistunut ammattikorkeakoulusta ja se on tietysti nyt h' nen mielestään ainoa oikea tapa opiskella.

Vierailija
2/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni puhui jo yläasteaikoihin kuinka yliopisto on ainoa oikea koulutus eikä hän itse asiassa halua miestäkään, jolla ei olisi akateemista koulutusta.

Hän pyrki yliopistoon, ei päässyt ja nyt on ammattikorkeassa. Nyt sitten ammattikorkea onkin tasokkaampi kuin yliopisto, ja minä olen hölmö pyrkiessäni yliopistoon opiskelemaan " turhanpäivästä kädetöntä tiedettä jolla ei päädy kuin kortistoon" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole kummoiset asiat täällä joilla sitten leveillään. Itsellä kaksi yliopistotutkintoa tehtynä eikä mielestäni ole mikään saavutus saatika ylpeilyn aihe. Ei ole kummoisia vaatimustasoja yliopistoissakaan tätä nykyään. Oikeasti pöljätkin pääsivät läpi tenteistä kun vaan viitsivät lukea. Minä keskitasoinen pääsin helposti läpi lähes lukematta elikkäs kuinkahan tylsää nillä oikeesti tosi fiksuilla olikaan. Eivät ainakaan kehtaisi leveillä opinnoillaan.

Vierailija
4/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtion kassaan mitään.

Vierailija
5/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kuitenkin olen jatkuvasti saanut kuulla yliopiston turhuudesta niiltä jotka siitä eivät tosiaankaan mitään tiedä, lähinnä tuttavapiiriin ja sukuun kuuluvilta duunareilta. Myös jotkut nuoruudenystäväni, joilla koulutus peruskoulu ja amis/sosiaalialan oppilaitos ovat aina kertomassa miten turhia me yliopistoihmiset olemme. Välillä ärsyttää, mutta uskon että kyse on myös kateudesta.

Vierailija
6/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat sitten amk tai yliopisto. Siinä vaiheessa on tosi tärkeää päteä korkeakouluopiskeluillaan tai perustella miksi on amk:ssa. Ei sitä myöhemmin enää jaksa.

Vierailija
7/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mitä tosielämässä olen kuullut

Vierailija
8/8 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joka haaveilee loistavasta tulevaisuudesta akateemisessa ympäristössä, ja ymmärtää itsekin sen olevan turhaa.

Sitä ketuttaa kuin pientä oravaa, kun hänen kassallaan maksaa ostoksiaan "vuoropäällikkö"-lappu rinnassa sen naapurin Tiina, joka ei koskaan mennyt lukioon, ja esimiehenä on se Mikko-serkku, joka aloitti kyllä vanhempiensa pakottamana lukion, mutta meni ensimmäisen vuoden jälkeen kauppakouluun.

olivat sitten amk tai yliopisto. Siinä vaiheessa on tosi tärkeää päteä korkeakouluopiskeluillaan tai perustella miksi on amk:ssa. Ei sitä myöhemmin enää jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi