Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies voi ottaa reippaastikin juhannuksena, mutta naisen oletetaan ilman muuta olevan selvinpäin?

Vierailija
20.06.2006 |

Siis jos ollaan vaikka mökillä, mieheni korkkaa oluen ilman muuta heti kun päästään autosta ulos. Itsestään selvää on, että minä ajan autoa, venettä, hoidan lapset ym. ottamatta siideriäkään. Sit meille tulee isovanhemmat(anoppi ja appi ja miehen siskon perhe lapsineen), ja kaikki ilman muuta olettavat että minä olen ainut jolle ei punaviini maistu ruoan kanssa, ei saunaolut ei siideri. Kun olen saanut lapset nukkumaan avaan ensimmäisen siiderin ja juon sen ja sitten jo väsyttää. Muut jäävät remuamaan, minä valvon ja nukun toisella silmällä, onhan minulla 4 lasta valvottavana. mutta miksi se olen aina minä? Jos ilkeisin, avaisin heti siiderin kun autiosta ulos astun, ja mies saisi ajaa autoa ja venettä ja vahtia lapsia. minä tyttö nautiskelisin viiniä palan painikkeeksi ja ottaisin vielä saunakaljan, ihan tosta vaan! Voih, haaveita vain, tämän seurakunnan juhannusjuhlissa nim: kokemusta on n.18vuotta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin niin hyvä mies.

Vierailija
2/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös noista asioista voisi sopia etukäteen? Onneksi ei ole noita ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on teillä arvot kohdallaan

Vierailija
4/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissiin äidimaidosta imetty tuo asenne joka oikeuttaa juomisen.

Vierailija
5/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella tuttua ap! Otappa vähän omaa lomaa, sano jo ennen lähtöä että et voi ajaa kun oot ottanu jo pari siiderii, jatkat sitä sitten perillä, kyllä ne isovanhemmat hoitaa muksut.

hauskaa jussia..

terv. itse kotona kahden lapsen kanssa.(selvinpäin:()

Vierailija
6/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks sitä voi sopia että toinen juhlii yhtenä päivänä ja toinen seuraavana?

Vierailija
7/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan ota paria pulloa enempää, ei edes juhanuksena. En ole koskaan nähnyt miestäni humalassa ja yli 6v ollaan yhdessä asuttu...

Vierailija
8/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raittiitakin miehiä on.

Vierailija
9/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on teillä arvot kohdallaan

Käsittääkseni kakkonen puhui siiderin korkkaamisesta. Menetkö sinä siitä sekaisin?

Vierailija
10/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan tyyliin menee juhlimiset meilläkin. mies on nro yksi tarpeidensa kanssa. ja koko hänen sukunsa kanssa. kyllä vituttaa nää juhlapyhät!

Vierailija
11/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. niin, että lapset hoitoon ja molemmat vanhemmat dokaavat. Ei muuten ole mitään pahaa siinäkään, jos ei ihan tavaksi ota.

Vierailija
12/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivistyksesi kyllä todella paistaa viestistäsi

Vierailija
13/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Käsittääkseni kakkonen puhui siiderin korkkaamisesta. Menetkö sinä siitä sekaisin?

Vierailija
14/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sovitaan etukäteen miten homma toimii.

Ristiriitaista on vaan se että minä en halua ottaa yhtään ennen kuin lapset nukkuu ( siis jos ei isä ole ottamatta) , mutta mies pystyy mielestään pikkuhiljaa tissuttelemaan ja katsomaan lapsia :( Siksi olen monesti tyytynyt kohtalooni ...paitsi tänä jussina..

Ja vielä tiedoksi ei me siltikään kummatkaan hirveää humalatilaa itsellemme hankitä....

Vierailija
15/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin törmää tällä palstalla noin sivistyneeseen ja fiksuun ihmiseen. Ihan sydäntä lämmittää.

Vierailija
16/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kukaan seurueesta ole humalassa, kun lapsia on paikalla. Ei mies eikä vaimo, ei mummo eikä vaari.

Itse en missään nimessä lähtisi sellaisen porukan kanssa mökille, jossa muut ryyppäisi koko viikonlopun ja itse olisin yksin vastuussa lapsista. En ikinä. Itsepä olet osaasi suostunut.

Vierailija
17/17 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä oli kaameita lapsuuden juhannukset mökillä kännisten sukulaisten keskellä :(. Onneksi tosiaan edes se äiti oli selvinpäin, pelotti ja kummastutti aikuisten käytös.