Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita kummallisia tapauksia, joille tämä helle ei vain sovi???

Vierailija
20.06.2006 |

En todellakaan haluaisi valittaa helteestä, mutta mun keholle tämä helle ei vain tunnu sopivan. Olen huomannut sen aikaisempinakin hellekesinä ja niin se asia vain on. Vaikka toki toivon, että kesällä on lämmintä ja aurinkoista, niin yli 25 asteen lämpötilat voisin kyllä unohtaa...Mulle helle aiheuttaa seuraavia oireita, vaikka en edes olisi auringossa ja juon koko ajan vettä: huono, veltto olo, jopa pahoinvointia, vähän huimaa välillä ym. Ei ole ylipainoa, terveys hyvä. Onko kohtalotovereita??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastoidusta autosta en luovu ikinä ;)

onpahan edes jossain siedettävä olo.

Saunassa minulle iskee samat oireet. Äidilleni juttelin asiasta tässä yhtenä päivänä ja ihmettelin, että miksi minun oli lapsena pakko saunoa vaikka aina tuli niin kurja olo. Äitini, joka kovasti kuumasta nauttii, katsoi minua hölmistyneenä ja tuumasi että " pitäähän sitä lämmetä ettei pääse kylmettymään" . Ei millään käsittänyt sitä ettei nyt ihan lämpöhalvauksen partaalle tarvi lapsenkaan lämmetä =o Edelleen on vakaasti sitä mieltä että ihminen jotenkin kärsii siitä jos ei pääse välillä kuumaan hikoilemaan.

Yhtä paljon ymmärrystä tuntuu tulevan muilta helteestä nauttivilta :(

Jotkut ihan suuttuu kun en ymmärrä nauttia helteistä.

Vierailija
2/3 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoinvointia, päänsärkyä, huimausta....Alle 25 asteen lämpötilat sopii mulle hyvin. Saunassakin istun aina alalauteella ekojen löylyjen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkän ylipainoinen, mutta silti yli 25 asteen lämpötilat ovat aivan liikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän