Lue keskustelun säännöt.
Oletko elämäntapa-ammatissa?
20.06.2006 |
Tuli tuosta graduketjusta mieleen, kun siellä joku pölisi, että teoriaan suuntautuneet ovat niin säälittäviä kun eivät edes saa kunnolla rahaakaan.
Itse teen tutkimustyötä, eikä minulla oikeastaan ole vaihtoehtoja, tämä on se mitä olen. Harmittaa tietysti, että joku muu taho käärii rahallisen hyödyn minun työstäni, mutta silti en voisi vaihtaa osia. En voisi vaihtaa sitä mitä minulla on ja sitä mitä saan silä tehdä mihinkään muuhun.
Tekeekö joku muu jotain vastaavaa, " en voisi vaihtaa vaikka maksettaisiin" työtä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta minun työni on aikaavievää, vaatii sitoutumista ja joustoa. yksikään työpäivä ei mene täsmälleen suunnitelmien mukaan ja töissä joutuu joskus olemaan pidempään kuin mitä oli alun perin tarkoitus. joskus lähden myös vapaapäiviltä töihin.
lisäksi kukaan ei voi pitää minuun yhteyttä kun olen töissä, töissä ollaan sataprosenttisesti työnantajan käytössä. vapaapäivinäkin käyn joskus työpaikallani ja nautin siitä!
en vaihtaisi työpaikkaani mutta jos siitä maksettaisiin, voisin kyllä harkita..kuulostaako elämäntapatyöltä?