Vierailija

Entä kun it Mikolla ei rahat riitä tuollaisiin lomiin ja Maisa on niihin tottunut?

Sivut

Kommentit (1325)

Vierailija

Kyllä jollain it-pomolla rahat ja luotto joitakin vuosia riittää ihan hyvin. Mutta vain muutaman vuoden. Kymppitonni kuukaudessa matkusteluun, etenkin jos sitä pitää alkaa tekemään velaksi, käy normi-palkansaajalle lopulta aika raskaaksi. Sitten tietysti vielä lahjat, esim merkkilaukut siihen päälle. Mutta jokainen tietysti käyttää rahansa ja luottonsa ihan mihin ikinä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö matkaa voinut perua? Tuo on jo noloa.

En tiedä mutta Maisa on kyllä vienyt röyhkeyden ihan uudelle tasolle. Olisihan hän voinut antaa Jari-Matin käyttää sen matkan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan voinut olla lähtemättä, mutta rahoja ei saa takaisin. Minä ainakin lähtisin vaikka yksin jo maksettuun reissuun jos häät peruuntuisivat, miksipä ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan voinut olla lähtemättä, mutta rahoja ei saa takaisin. Minä ainakin lähtisin vaikka yksin jo maksettuun reissuun jos häät peruuntuisivat, miksipä ei.

No mut kumpikohan sen reissun oli maksanut? Varmaan M koska hän sinne reissuun sitten lähti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mut kumpikohan sen reissun oli maksanut? Varmaan M koska hän sinne reissuun sitten lähti.

Jari-Matti sen oli kertonut maksaneensa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sitten on aika vaihtaa joko tottumuksia tai poikaystävää.

Poikaystävää ennemmin.

Maisan kannattais ottaa joku Sugar Daddy.

Vierailija

Maija ja Mikko lähtivät Jari-Matin maksamalle häämatkalle. 🤔 Mut hei, Mikko on ”Jari-Matin hyvä ystävä”, joka oli häihinkin kutsuttu. Kyllä tosiystävälle voi matkat kustantaa.

Vierailija

Maisa voi matkustaa jatkossakin jos on Finnairilla töissä.
Ennen pääsi puolisokin ilmaiseksi vapaalipuilla jos koneessa on tilaa. Samoin pääsi lapsetkin.
Me ei päästy koska ei ollut meidän isä.
Näin mun isäpuoli ja äiti matkustivat.
Isäpuoli oli lentomekaanikkojen pomo.
Nyt jo eläkkeellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Maija ja Mikko lähtivät Jari-Matin maksamalle häämatkalle. 🤔 Mut hei, Mikko on ”Jari-Matin hyvä ystävä”, joka oli häihinkin kutsuttu. Kyllä tosiystävälle voi matkat kustantaa.

Siis MaiSa ja Mikko! 😂

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Maisa voi matkustaa jatkossakin jos on Finnairilla töissä.
Ennen pääsi puolisokin ilmaiseksi vapaalipuilla jos koneessa on tilaa. Samoin pääsi lapsetkin.
Me ei päästy koska ei ollut meidän isä.
Näin mun isäpuoli ja äiti matkustivat.
Isäpuoli oli lentomekaanikkojen pomo.
Nyt jo eläkkeellä.

Ei Finnairilta enää saa ilmaisia matkoja. Eikä Maisa edes työskentele Finnairilla.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat