Voikohan nikotiinilaastarin lätkäistä iholle suoraan tupakoinnin perään?
Poltin siis äsken viimeisen tupakkani, nikotiinilaastarit ostin eilen. En haluaisi jäädä odottamaan, että nikotiinipitoisuus laskee elimistöstäni niin että taas tekee mieli tupakkaa ja että näin ei tule laitettua laastaria paikoilleen.
Olen siis pahasti riippuvainen. Tupakoin 20-30 savuketta päivässä, ja nikotiinilaastarit ovat niitä vahvimpia mahdollisia.
Tietoa en saanut tuoteselosteesta, mitä luulette?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Jatka polttamista vaan.
Ihan turha pari-kolme viikkoa kärvistellä ilman ja sit taas palata normaaliin.
Jos saan kärvisteltyä noinkin pitkään, niin kolmessa viikossa olen säästänyt 153,51 euroa ((10 - 2,56) x 21). Sillä voi ostaa vaikka jotain kivaa palkkioksi lyhyestä lakosta!
Ap
Se on jännä, että kun pääsee nikotiiniriippuvuudesta eroon, parissa päivässä, niin ei enää kohta tee mieli tupakkaa, vaikka se henkinen riippuvuus kestääkin todella kauan. Mutta se tarkoittaa sitä, että yhtään tupakkaa ei voi entinen tupakoitsija polttaa, koska se vähäinenkin nikotiini elimistössä aiheuttaa taas sen "tarpeen".
Olen polttanut n. 20 vuotta ja lopettanut kymmenisen kertaa. Aina se "yks rööki" on vienyt mennessään. Tällä kertaa ajattelin olla menemättä siihen lankaan. Kolme viikkoa menty ja mun sovellus armollisesti kertoo, että reilun 15 vuoden päästä olen päässyt tupakasta eroon.
Mua motivoi nyt ehkä eniten se haju. Joka paikassa haisee rööki ja se haisee tosi pahalle!
Tosi hieno päätös ap! Tsemppiä. Pystyt kyllä siihen :)
Vierailija kirjoitti:
Tosi hieno päätös ap! Tsemppiä. Pystyt kyllä siihen :)
Iso kiitos! :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä, että kun pääsee nikotiiniriippuvuudesta eroon, parissa päivässä, niin ei enää kohta tee mieli tupakkaa, vaikka se henkinen riippuvuus kestääkin todella kauan. Mutta se tarkoittaa sitä, että yhtään tupakkaa ei voi entinen tupakoitsija polttaa, koska se vähäinenkin nikotiini elimistössä aiheuttaa taas sen "tarpeen".
Olen polttanut n. 20 vuotta ja lopettanut kymmenisen kertaa. Aina se "yks rööki" on vienyt mennessään. Tällä kertaa ajattelin olla menemättä siihen lankaan. Kolme viikkoa menty ja mun sovellus armollisesti kertoo, että reilun 15 vuoden päästä olen päässyt tupakasta eroon.
Mua motivoi nyt ehkä eniten se haju. Joka paikassa haisee rööki ja se haisee tosi pahalle!
Hieno saavutus tuo kolme viikkoa! Grattis!
Mitä sovellusta sinä käytät?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi.
Ja keskelle otsaa.
Muista myös nuuska huuleen ja purkka suuhun.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3624065/oletko-koskaan-ollut-kirjoittam…
Täh? Älä jaksa, tätä tämä palsta on.
OhisAi sun läppäs on tärkeämpi kun mun mielipiteeni?
Mikä mielipide? Eihän sitä ollut. Linkki vanhaan ketjuun ei ole mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno saavutus tuo kolme viikkoa! Grattis!
Mitä sovellusta sinä käytät?
Ap
Kiitos! Onhan se sellaselle nikotinistille, joka vielä kuukausi sitten oli aivan varma, ettei pysty elämään ilman röökiä 😀 Eikä se kyl ihan helppoa aluksi olekaan, mutta kun mindset on oikea, niin yllättävän helppoa lopulta.
Latasin Flamy sovelluksen noin 15 minuuttia viimeisen röökin jälkeen ja aloin tutkailla sitä. Yllättävän motivoivaa, kun sieltä tulee sit "kunniamerkkejä", kun saavuttaa etappeja ja säästää rahaa yms. Se jotenkin konkretisoi ne asiat, jotka ovat kyllä olleet tiedossa, mutta ei tarpeeksi vahvana motivaattorina. Kyllä se kesällä täyteen tuleva 1500 säästötavoite ja matkan toteuttaminen motivoi kummasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka polttamista vaan.
Jos saan kärvisteltyä noinkin pitkään, niin kolmessa viikossa olen säästänyt 153,51 euroa ((10 - 2,56) x 21). Sillä voi ostaa vaikka jotain kivaa palkkioksi lyhyestä lakosta!
Ap
Mielenkiintoinen laskukaava, mihin perustuu. 😁
Onnittelut! Itse yritin viime viikolla nikotiinitableteilla. Ei toiminut, poltin teetä piipussa, kun kauppa ei ollut auki. Juu, kyllä hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka polttamista vaan.
Ap
Mielenkiintoinen laskukaava, mihin perustuu. 😁
(Tupakan hinta/vrk - laastarin hinta/vrk) x kolme viikkoa.
Ap
Vieläkin savuton! Ramppaan tosin pihalla ihan vaan koska olen siihen niin tottunut. Yritän uskotella itselleni että raitis ilma tuntuu paremmalta kuin rööki, vaikka näin ei vielä ole. Jonain päivänä on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi.
Ja keskelle otsaa.
Muista myös nuuska huuleen ja purkka suuhun.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3624065/oletko-koskaan-ollut-kirjoittam…
Täh? Älä jaksa, tätä tämä palsta on.
OhisAi sun läppäs on tärkeämpi kun mun mielipiteeni?
Mikä mielipide? Eihän sitä ollut. Linkki vanhaan ketjuun ei ole mielipide.
No siinä linkissä on mun mielipide. Jatka sä vaan kaikkien loukkaamista, kun et paremmasta tiedä. Ja hyvä että nostetaan ap:n ketjua, saa lisää tsemppiviestejä.
Asensin tän laastarin nyt suoleeni. Polttaa hirveästi, mitä teen?? Pitäisikö soittaa ambulanssi.??
Voi lätkäistä heti perään. Laastarin vaikutus alkaa suht hitaasti. Laastarin ollessa jo paikoillaan ei sitten enää saa tupakoida. Tulee perusterveellekin herkästi sydänoireita ja hengenahdistusta. Puhumattakaan jos on ikää ja sairauksia.
Jatka polttamista vaan.