Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valehteluketju

valehtelijoiden klubi
19.12.2019 |

Tulkaa tähän ketjuun liioittelemaan ja muuten vaan valehtelemaan kaikista mieleen juolahtavista asioista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kirjoita vauva-palstalla mihinkään ketjuun

Vierailija
2/9 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin iso penis, että joudun kantamaan/työntämään sitä kottikärryllä jos kävelen jonnekin paikasta A paikkaan B.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan valehtele. ;)

Vierailija
4/9 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan provosoitunut mistään typerästä AV-palstan aloituksesta. EN IKINÄ.

Vierailija
5/9 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päästi niin pitkän pierun, että se ylti kadun yli naapurin ikkunasta sisään ja haisi silti meilläkin.

Vierailija
6/9 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi sitten facebookissa pyysi kaveriksi eräs amerikkalainen upseeri, joka oli afganistanissa työkomennuksella. Rakkaus leimahti meillä molemmilla, ja kuukausi sitten miehen komennus päättyi ja hän tuli tänne Suomeen minua tapaamaan. Olemme olleet erottamattomat siitä lähtien. Vietetään vielä joulu täällä ja sitten lennetään Amerikkaan, jossa menemme naimisiin ja elän rikkaana kotiäitinä kunhan lapsia siunaantuu. Ensimmäinen jo todennäköisesti tulossa <3

Vierailija
7/9 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku päästi niin pitkän pierun

Meilläpäin taas joku haistatti niin pitkän vit*n, että se ylti kadun yli naapurin ikkunasta sisään ja haisi silti meilläkin.

Vierailija
8/9 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuleva mies on Afrikan prinssi ja saan puolet hänen omaisuudestaan jos annan hänelle ensin 10 000e joten aloin säästämään!! Saan sen puolet vaikka erottaisiin x)

Vierailija
9/9 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en rakasta miestäni.