Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä jos ostettaisiin jatkossa joululahjat aina tuntemattomalle eikä lainkaan lahjoja sille omalle kullannupulle

Vierailija
19.12.2019 |

Tällöin köyhän perheen lapsi voisi saada sattumalta kalliin lahjan ja toisinpäin. Tuskin se halvempi lahja rikkaan perheen lasta jaksaa kovin pitkään harmittaa mutta köyhälle se kalliimpi lahja jäisi luultavasti mieleen ikuisesti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin neuloa köyhän perheen lapselle villasukat, sellaiset saa omatkin lapset.

Vierailija
2/15 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos ei kuitenkaan alettaisi typerehtimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, annetaan lapsille sellainen lahja, millä eivät tee mitään. Lapsi toivoo uutta nukkea, mutta saakin sen rikkaan lapsen näytönohjaimen.

Vierailija
4/15 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, annetaan lapsille sellainen lahja, millä eivät tee mitään. Lapsi toivoo uutta nukkea, mutta saakin sen rikkaan lapsen näytönohjaimen.

Toki  ne lahjatoiveet voisi olla julkisia. Kukin sitten toteuttaa itselle arvotun lapsen lahjatoiveen omien resurssiensa mukaan.

Vierailija
5/15 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sille minun kullannupulleni sitten ostaisi lahjan?

Vierailija
6/15 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi sattumanvaraista

Vierailija
7/15 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi sattumanvaraista

Miten ehdotat tämän joululahjakarusellin toimivan? 

Vierailija
8/15 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku köyhä lapsi siis haluaa kirjan keskeltä kirjasarjaa? Voin käydä kyllä jonkun toisen parinkympin kirjan osatamassa mutta ei tarvitse kenenkään alkaa antaa minun kullannupulle turhaa krääsää jota ei ole toivonut.

Vierailija
9/15 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun kuitnekin ostamaan ne tarvittavat ja toivotunlaiset kamat sille omalle kullannupulle... Ei siis mitään iloa arvontalahjasta.

Vierailija
10/15 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista p. Jokainen nauttikoon itse oman perheen kesken omista rahoistaan ja lahjoistaan. Tyhjästäkö luulet että rahaa ilmestyy? Olen elänyt kurjan lapsuuden ja siitä jotenkin edes ponnistanut työssäkäyväksi aikuiseksi. Minä todellakin käytän vähät rahani omaan perheeseeni.

Vierailija
11/15 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista p. Jokainen nauttikoon itse oman perheen kesken omista rahoistaan ja lahjoistaan. Tyhjästäkö luulet että rahaa ilmestyy? Olen elänyt kurjan lapsuuden ja siitä jotenkin edes ponnistanut työssäkäyväksi aikuiseksi. Minä todellakin käytän vähät rahani omaan perheeseeni.

Samat sanat. Yksi suurimpia ilojani on se että nykyään pystyn antamaan lapsilleni kivoja lahjoja, eikä nekään ole mitään monen sadan euron älypuhelimia. Sori köyhät lapsiperheet mutta olen kyllä ihan omilla avuillani tämän iloni ansainnut.

Vierailija
12/15 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi liikkeellä, joka ehdotti käyhille lapsille tonnin puhelimia ja reppuja?

Voi pyhä sylvi! Jokainen hoitakoon lahjansa ihan miten itse haluaa. Meillä ei anneta lahjoja enää teini-ikäisille ja sitä vanhemmille. Toimii hyvin. Välttyy turhalta krääsältä ja tarvitsemansa tavarat saavat muutenkin.

Ehdotetun kaltainen homma käytännössä tarkoittaisi minimilahjan antamista kaikilta. Miksi satsaisi, kun lahja menee jollain random-generaattorilla jakoon? Puhumattakaan mitä töllaisen järjestelmän luominen ja toteuttaminen maksaisi.

Vierailija
13/15 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unta nää.

Vierailija
14/15 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki  ne lahjatoiveet voisi olla julkisia. Kukin sitten toteuttaa itselle arvotun lapsen lahjatoiveen omien resurssiensa mukaan.

Heh, siis miten? Toivottu vaikkapa uusin iPhone. Lopputulema saa halvimman Androidin?

Loistava idea. Onko aamulääkkeet varmasti otettu?

Vierailija
15/15 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs älynväläys se tämä nyt on? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän