Lue keskustelun säännöt.
Valtava ahdistuksen tunne ja pelko sisällä, mikä hoitomuoto auttaa?
10.12.2019 |
Mietin sitäkin että jos olisi turvallinen ja läheinen ihminen lähellä, ne pahat olot voisivat tulla pois mutta näin ei ole.
Meinaan välillä " kuolla" näihin ahdistus-ja pelkotiloihin.
Tuntuvat mielessä mutta erityisesti kehossa.
Kehoterapia vai mikä auttaisi?
Keskusteluterapia on meneillään.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rosenhoitoko ainoa?