Jaetaanko nyt lakon jälkeen postia tiistaisinkin ruuhkien selvittämiseksi?
Jaetaanko nyt lakon jälkeen postia tiistaisinkin ruuhkien selvittämiseksi?
klo 15:31 | 3.12.2019
Vai pitääkö edelleen odottaa, että postia jaetaan, kun jaetaan?
Vai pitääkö edelleen odottaa, että postia jaetaan, kun jaetaan?
Ladataan...
Ei! Tiistai on vapaapäivä. Saavutettuja etuja ei menetetä!
Olettaisin että jakavat
https://silputtusilpuksi.blogspot.com/
Minulle tuli tänään tiistaina sähkölasku. Asun Helsingissä. Laskun eräpäivä oli ollut 28.11.2019.
Jakaavat. Edelleen viikkoja vanhoja lehtiä tulee, muttei sitä odotettua. Tällä vauhdilla riittää jaettavaa pitkälle kevääseen.
Öö siis mitä? Oliko ennen tiistai postilaisille joku vapaapäivä häh?
Tiistaisin ei ole jaettu kirjepostia pariin vuoteen.
Meillä Porvoon postissa on aina tiistai ja muut viikonpäivät vapaata. Huolletaan polkupyöriä. Kuis teillä?
Tänään tuli Vantaalla postia jo ennen kello kymmentä, normaalisti tulee vasta yhden , kahden aikoihin
kyllä jakoivat tänään, pri kiinanpakettia tuli
Me asutaan Helsingissä ja postia jaettiin meille tänäänkin. Yleensä saadaan postia tiistaisin vain, jos eivät maanantaina ole tänne asti ehtineet. Nyt tuli siis maanantain ja tänään jo klo 13 aikoihin.. kun yleensä posti ehtii meille vasta klo 16-18 aikoihin, jos siis silloinkaan..
Oli tullut postia tänään, muttei kumpiakaan kahdesta viikkolehdestä jotka tulematta kolmen viikon ajalta. Tuore Yhteishyvä tuli. Muuta ei olekaan tullut koko aikana, eivät ainakaan vanhemmasta päästä lajittele...
Mulle ei ole tullut vielä yhtään postia lakon päättymisen jälkeen. Espoon Saunalahdessa tuntuu postin jakelu muutenkin toimivan aivan tolkuttoman hitaasti. Lähetin kerran testin vuoksi kirjeen itselleni ja siinä meni 8 päivää.
Tänään muuten tuli aikakauslehti postissa. Eli varmaan jakavat.
Meille tuli kaikki puuttuneet postit heti lakon jälkeen torstaina, tämä Turun keskustan liepeillä. Olin yllättynyt, luulin että kestää kauemmin.