Vierailija

Itse paloin loppuun ja olisin tarvinnut häntä enemmän kuin koskaan. No mies sanoi, että haluaa laittaa suhteen tauolle ja itse en taukoihin usko.
Nyt sitten flirttailen avoimesti miehen kaverin kanssa ja toisen hänen kaverinsa kanssa on nyt puhuttu fuckbuddy-suhteesta. Ihan sama.

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Juuri noinhan voit huolehtia siitä, että ette enää koskaan ole parina yhdessä. Se on vakavaa, kun itsetunto ei jotain kestä.

Vierailija

En yhtään ihmettele jos paloit loppuun tuollaisen empaattisen aarteen kanssa. Et tietenkään enää ota sitä takaisin kun on käynyt kaikki kylän reiät kaivamassa. Anna kapisen rakin mennä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko nyt sitten vain hetki keskittyä itseensä ja omaan vointiinsa eikä ainakaan ex-mieheen ja sen kavereihin. 

No vähän vaikea olla keskittymättä, kun puhelin piippaa jatkuvasti. Ex just kysyi mun vointia, ja hänen kaverinsakin huolehtivat. Miehen kaverit mut raahasi lääkäriinkin, kun itkin jatkuvasti ennen töihiinlähtöä ja töiden jälkeen ja koska en syönyt useampaan päivään yhtään mitään vaan elin pelkällä energiajuomalla ja nukuin max 3 tuntia yössä.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele jos paloit loppuun tuollaisen empaattisen aarteen kanssa. Et tietenkään enää ota sitä takaisin kun on käynyt kaikki kylän reiät kaivamassa. Anna kapisen rakin mennä.

Joo en. Tosiasiassa olin aluksi ihastunut hänen kaveriinsa, jonka kanssa nytkin flirttailen. Eilen vietin aikaa hänen ja yhden toisen kaverin kanssa ja tämä toinen lähti ja jätti meidät kahden kesken, koska kuulostamme söpöiltä yhdessä.
Ap

Vierailija

No tehän olette valinneet aikuisen tavan käsitellä välejänne...

Meinaat siis että tuo draamailu tekee hyvää stressitasoillesi?

Vierailija

Hirveä ukko. Särkee sydämen ja pyörittää veistä haavassa. Jos pystyt jättämään miehen huomiotta ja keskittyä itsekkin uusiin saaliisiin niin olet onnellisin tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hirveä ukko. Särkee sydämen ja pyörittää veistä haavassa. Jos pystyt jättämään miehen huomiotta ja keskittyä itsekkin uusiin saaliisiin niin olet onnellisin tuollaisessa tilanteessa.

Ja näin naisen rationalismin rippeet vaihtuvat taas kerran tunnepohjaiseen kostomentaliteettiin.

Vaikka se tuottaa itselleenkin vain pahan olon.

Edes kuvittelu toisen pahasta mielestä voittaa naisen pään sisällä.

Vierailija

Minäkään en usko taukoihin. Minulle se tarkoittaa, että suhde on päättynyt. Flirttailkoon sen jälkeen ihan kenen kanssa huvittaa.

Vierailija

Sen verran olen hänestä tänään kuullut, että laittoi viestiä ja kysyi vointia.. Kerroin vain olevani väsynyt ja yrittäväni harhauttaa ajatukseni muualle. Tosiasiassa jo pelkästään hänen nimensä kuuleminen saa mun koko kropan jännittyneeksi ja mun tekisi mieli oksentaa.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja näin naisen rationalismin rippeet vaihtuvat taas kerran tunnepohjaiseen kostomentaliteettiin.

Vaikka se tuottaa itselleenkin vain pahan olon.

Edes kuvittelu toisen pahasta mielestä voittaa naisen pään sisällä.

Siis mikä tässä nyt on kostoa tai irrationaalista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sen verran olen hänestä tänään kuullut, että laittoi viestiä ja kysyi vointia.. Kerroin vain olevani väsynyt ja yrittäväni harhauttaa ajatukseni muualle. Tosiasiassa jo pelkästään hänen nimensä kuuleminen saa mun koko kropan jännittyneeksi ja mun tekisi mieli oksentaa.
Ap

Oliko mahdollista ettette enää olisi yhteyksissä? Uskon että se voisi olla ihan hyvä ratkaisu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko ottaa kunnon pesäero heihin? Ja hoitaa itsesi kuntoon?

Olen nyt sairaslomalla töistä ja olen oikeastaan jatkuvasti kotona. Miehen kaverit kuitenkin laittavat jatkuvasti viestiä ja huolehtivat, että varmasti syön ja nukun. "Pakottavat" myös mut nousemaan sängystä, koska muuten vain makaisin sängyn pohjalla itkemässä.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap

Oliko mahdollista ettette enää olisi yhteyksissä? Uskon että se voisi olla ihan hyvä ratkaisu.

Poistin fbssä kavereista ja poistin koko meidän viestihistorian whatsappissa. Poistin myös tänpäiväiset viestit.
Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat