Vierailija

Ja tarkoitan silleen kunnolla. Et aina vaan toinen pyörii ajatuksissa, mahdollisesti kuukausitolkulla.

Kertokaa vielä kuinka pitkä teidän parisuhde on.

Itselläni tullut jo 12v täyteen oman miehen kanssa ja kahdesti olen tänä aikana ihastunut toiseen mieheen. Mitään ei ole kummallakaan kerralla kuitenkaan tapahtunut, eikä mitään tietoa onko ollut tunteita myös tällä toisella. Varattuja ovat olleet molemmat miehetkin.

Sivut

Kommentit (242)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kolme kertaa. Ihastukset kestäneet 4v+4v+3v. Viimeiset 10 vuotta olen ollut siis koko ajan ihastunut muihin:) Joo, miehen kanssa ei mene hyvin.

Vierailija

Paatunut ukkomies kirjoitti:
20 vuotta suhdetta takana, enkä ole ihastunut muihin naisiin. Kauniita naisia on mukavaa katsella, mutta ei sen enempää.

Kunnioitettava suoritus sinulta.

En minäkään sen enempää todellisuudessa olisi halunnut näiden ihastusten kanssa, eikä sellaisia aikomuksia ole missään vaiheessa ollut.

Mutta sitä en tiedä olisiko jotain voinut tapahtua jos he olisivat vaikka ilmaisseet olevansa ihastuneita minuun. Epäilen, mutta kyllähän tuollaista kuitenkin tapahtuu jatkuvasti, joten en voi olla 100% varma.

Hassua, että kumpikaan näistä ihastuksista ei ole ollut niin komea kuin oma mieheni, tosin eivät rumiakaan.. T. Ap

Vierailija

25 vuotta takana, yhden kerran olen ihastunut. Mitään ei tapahtunut. Jos tilaisuus olisi tullut, olisi ehkä mennyt pupu pöksyyn enkä olisi pystynyt. En tiedä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kolme kertaa. Ihastukset kestäneet 4v+4v+3v. Viimeiset 10 vuotta olen ollut siis koko ajan ihastunut muihin:) Joo, miehen kanssa ei mene hyvin.

Huh, onpa pitkä aika. Oliko kenenkään kanssa ihastus molemminpuoleista tai tapahtuko mitään?

Vierailija

15 vuotta ja nyt ensimmäistä kertaa ihastunut niin etten saa sitä mielestä pois millään.Pian vuoden kestänyt ja harkitsen jopa eroa.Ihastus molemminpuolista.

Vierailija

Vaikea sanoa. Olen kyllä taipuvainen sellaiseen romanttiseen ja eroottiseen haaveiluun. Suhteen aikana ne ulkopuoliset ”ihastukset” ovat kuitenkin olleet todella paljon fantasiaan pohjautuvia ja aidot ihmiset toimineet niissä vain inspiraationa. Tiedostan silloin vahvasti, että ihastus ei kohdistu suoraan kehenkään ihmiseen, vaan olen itse luonut mielikuvan täyttämään romantiikannälkääni. Parisuhdetta on takana 10 vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Huh, onpa pitkä aika. Oliko kenenkään kanssa ihastus molemminpuoleista tai tapahtuko mitään?

Mitään ei ole tapahtunut koska kaikki ovat olleet varattuja. Ehkä nämä miehetkin ovat olleet jonkin verran ihastuneita ainakin alkuun, näin ainakin kuvittelen. En tiedä kuitenkaan varmaksi. Jos joku olisi selkeästi osoittanut kiinnostuksensa, olisin varmaankin lähtenyt tästä suhteesta. Säälittävää - tiedän.

Vierailija

Meidän suhde on kestänyt 24v ja sinä aikana olen kolmesti ihastunut toiseen mieheen. Olen kuitenkin selkeästi valinnut, että en lähde ihastuksen perään toimimaan. En ikinä pystyisi elämään itseni kanssa, jos pettäisin. Ihastukset ovat olleet kivoja mielen piristyksiä ja pikkuhiljaa hiipuneet pois. Hämmentävää oli, kun naapurin mies oli kerran ihastunut muhun. Hän ei ollut yksi mun ihastuksista.
Omaan mieheeni on tullut useaan kertaan tosi voimakkaita ihastumisen/ uudelleen rakastumisen tunteita. Se on ihan parasta!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. Olen kyllä taipuvainen sellaiseen romanttiseen ja eroottiseen haaveiluun. Suhteen aikana ne ulkopuoliset ”ihastukset” ovat kuitenkin olleet todella paljon fantasiaan pohjautuvia ja aidot ihmiset toimineet niissä vain inspiraationa. Tiedostan silloin vahvasti, että ihastus ei kohdistu suoraan kehenkään ihmiseen, vaan olen itse luonut mielikuvan täyttämään romantiikannälkääni. Parisuhdetta on takana 10 vuotta.

Hyvä pointti. Itselläni kyllä ihastus johtuu varmaan jostain feromoneista. Koska nämä miehet olleet sellaisia, että kun niihin on törmännyt, niin on oikeasti kostunut pöksyt... Eli on tehnyt mieli sitä yhtä asiaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meidän suhde on kestänyt 24v ja sinä aikana olen kolmesti ihastunut toiseen mieheen. Olen kuitenkin selkeästi valinnut, että en lähde ihastuksen perään toimimaan. En ikinä pystyisi elämään itseni kanssa, jos pettäisin. Ihastukset ovat olleet kivoja mielen piristyksiä ja pikkuhiljaa hiipuneet pois. Hämmentävää oli, kun naapurin mies oli kerran ihastunut muhun. Hän ei ollut yksi mun ihastuksista.
Omaan mieheeni on tullut useaan kertaan tosi voimakkaita ihastumisen/ uudelleen rakastumisen tunteita. Se on ihan parasta!!

Mistä tiedät että naapurin mies oli ihastunut suhun? Kertoiko? Oliko itse myös varattu?

Vierailija

20 vuotta ja neljä kunnon ihastusta + muutama harmiton juttu lisäksi. Kaikissa noissa neljässä tunteet ovat olleet molemminpuolisia, siksi kai ne kunnon ihastuksiksi kehittyivätkin. Yhden kanssa päädyin ihan sänkyyn asti (joka kuolettikin koko kuvion heti), muiden kanssa olen suudellut vähintään kerran.

Pitkäaikaisin ihastus on kestänyt nyt seitsemän vuotta. Näemme toisiamme usein, sillä olemme perheystäviä. Tunteet eivät ota laimentuakseen tai ainakaan ne eivät katoa kummaltakaan kokonaan. Aina muutamien vuosien välein päädymme vaihtamaan muutaman suudelman, kunnes pidämme taukoa. Kumpikaan ei kuitenkaan halua erota eikä oikeastaan edes viedä tätä pidemmälle.

Puolison kanssa on ollut välillä vaikeampiakin aikoja, mutta olemme kyllä ainakin juuri nyt aidosti onnellisia yhdessä. Hän ei vaan saa enää sukkia pyörimään siinä määrin, etteikö ajatuksiin mahtuisi muitakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitään ei ole tapahtunut koska kaikki ovat olleet varattuja. Ehkä nämä miehetkin ovat olleet jonkin verran ihastuneita ainakin alkuun, näin ainakin kuvittelen. En tiedä kuitenkaan varmaksi. Jos joku olisi selkeästi osoittanut kiinnostuksensa, olisin varmaankin lähtenyt tästä suhteesta. Säälittävää - tiedän.

Varmaan tuollaisista suhteista ihmisen lähtevätkin toisen matkaan. Oletko harkinnut eroa jo ennen kuin löydät uuden?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. Itselläni kyllä ihastus johtuu varmaan jostain feromoneista. Koska nämä miehet olleet sellaisia, että kun niihin on törmännyt, niin on oikeasti kostunut pöksyt... Eli on tehnyt mieli sitä yhtä asiaa.

Ei ne mitään feromoneja ole, vaan sinun oma hormonitoimintasi. Varsinkin tiettyyn aikaan kuukaudesta hormonit vetävät pääsi sekaisin.

Paatunut ukkomies

Vierailija kirjoitti:
Paatunut ukkomies kirjoitti:
20 vuotta suhdetta takana, enkä ole ihastunut muihin naisiin. Kauniita naisia on mukavaa katsella, mutta ei sen enempää.

Kunnioitettava suoritus sinulta.

En minäkään sen enempää todellisuudessa olisi halunnut näiden ihastusten kanssa, eikä sellaisia aikomuksia ole missään vaiheessa ollut.

Mutta sitä en tiedä olisiko jotain voinut tapahtua jos he olisivat vaikka ilmaisseet olevansa ihastuneita minuun. Epäilen, mutta kyllähän tuollaista kuitenkin tapahtuu jatkuvasti, joten en voi olla 100% varma.

Hassua, että kumpikaan näistä ihastuksista ei ole ollut niin komea kuin oma mieheni, tosin eivät rumiakaan.. T. Ap

Mitä se ihastus sitten on ollut, jos ei halua seksiin tai peräti seurusteluun? Olen minä tavannut naisia, joiden kanssa olisi sinkkuna ollessa voinut jotain tapahtua. Vaan kun en yrittänyt ja kaikella on aina ollut aikansa. Enkä ole lämmennyt kenenkään lähestymisestä niin paljon, että olisin edes miettinyt suhteni riskeeraamista.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat