Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut satavarma, että ihastuksesi tuntee sinua kohtaan samoin mutta sitten on käynyt ilmi, että erehdyit täysin?

Vierailija
29.11.2019 |

Eli hän ei ollutkaan sinuun ihastunut millään tapaa vaikka luulit.

Miten asia selvisi?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, joo. Siinä oli kaikenlaista silmäpeliä yms. meidän välillä. Sitten minulle kerrottiin, että hän oli jo jonkin aikaa ollut ihastunut minuun, oli itse sanonut niin. Eikä tässä ole edes kaikki mitä tapahtui, mutta jääköön osa kertomatta, ettei kukaan tunnista... En ole sitä ennen enkä sen jälkeen nähnyt miestä, joka ulospäin näyttäisi niin rakastuneelta ja onnelliselta. Tämän jälkeen asia ei yksinkertaisesti edennyt enää mihinkään, ja myöhemmin kuulin hänen seurustelevan jonkun muun kanssa.

Vierailija
2/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut se ihastunut. Ihastus loppui tajutessani etten irl tulisi millään tasolla voimaan hyvin. Jonkun kohdalla liikaa ikäeroa, näkemyseroa yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Laitoin viestin jossa kerroin omista tunteista ja mies ei edes vastannut. Hävetti...

Vierailija
4/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pitkän ajan uskottelin itselleni näin. Kysyttäessä osasi replansa. Kunnes vihdoin annoin tekojen puhua puolestaan ja se ei ollut rakkautta nähnytkään.

Helppo olisi katkeroitua. Hukkaisin sillä vaan loputkin elämästäni joten olkoot.

Arven jätti.

Vierailija
5/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä.

Viime kesänä eräs mies tuli baarissa jutteleen, ja selvisi että asumme aika lähekkäin. Hän pyysi puhelinnumeroni ja tästä alkoi kahden viikon tiivis tapailu, hän laittoi mulle viestiä joka ikinen päivä, ja nähtiinkin yhtä päivää lukuunottamatta joka päivä; kävi luonani kahvilla, kävimme luontoretkellä, elokuvissa, syömässä, uimassa, kerran hän myös kokkasi mulle kotonaan aterian kynttilöiden ja viinin kera..

Halasi minua aina lämpimästi kun nähtiin ja flirttaili ja puhui vihjailevasti.

No, tämän kahden viikon tiiviin tapailun jälkeen olin tietysti ihan ihastunut ja luulin että hänkin. Menimme sänkyyn.

Miehestä ei sen jälkeen kuulunut kolmeen päivään pihahdustakaan, neljäntenä päivänä otin itse yhteyttä ja sain vastaukseksi jotain ettei ole valmis parisuhteeseen (en puhunut sellaisesta, ilmoitti vain). Ja sen jälkeen ei enää näkynyt. Että semmosta.

Vierailija
6/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Järjellä ajateltuna tiesin ettei tapailumies ole ihastunut mutta tunne sanoi aivan toista. Järki oli oikeassa, vaikka tunne kyseenalaisti vielä siinäkin vaiheessa kun mies asian kertoi. Tästä opin etten enää luota tunteisiini, ne voivat huijata aivan täydellisesti.

Vierailija
7/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin selvää. Soitin. Uskomaton esitys kyseiseltä ihmiseltä. Niillä lahjoilla viiden tähden näyttelijä.

Vierailija
8/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne päin: olin pari vuotta todella ihastunut varattuun kaveriini ja olin itsekin varattu. Aina kun näimme tulimme hirmu hyvin juttuun, puhuimme syvällisiä, koin ihan erityistä yhteyttä ja romantiikkaa välillämme jne.

Kun oma suhteeni meni persiilleen niin siinä hötäkässä kokeilin onneani ja kerroin kaverille tunteistani. Hän oli ihan ällikällä lyöty, ei kuulemma ollut aavistanut mitään eikä myöskään tuntenut samoin. Hävetti ihan sikana enkä kehdannut puhua kaverille varmaan puoleen vuoteen!

Vierailija
9/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Laitoin viestin jossa kerroin omista tunteista ja mies ei edes vastannut. Hävetti...

Ei ehkä kannata viestillä kertoa. Ne kun eivät aina mene perille edes.

Vierailija
10/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kävi aikoinaan. Siitä jäi sellainen tunne, että jos joskus vielä tulisi vastaava tilanne (eli että olen itse ihastunut ja toinenkin vaikuttaa olevan) niin en enää uskaltaisi luottaa siihen ihmiseen ja uskoa, että hän todella on ihastunut. Ajattelin, että siitä voisi tulla isokin ongelma. Mutten ole koskaan ollut samanlaisessa tilanteessa uudestaan.

Vierailija
11/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannata viestillä kertoa. Ne kun eivät aina mene perille edes.

Ja vaikka oma viesti menisi perille, vastaus saattaa silti kadota jonnekin bittiavaruuteen.

Muutenkin tuollaiset asiat on parempi kertoa kasvotusten. Tai edes puhelimessa, koska siinä saa edes jonkinlaisen käsityksen siitä miten toinen reagoi. Antaa myös reippaamman kuvan itsestään, kun uskaltaa soittaa.

Vierailija
12/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheen ihastunut nelikymppinen nainen. Toisinaan vaipan harhaisuuteen ja tunnen sydämessäni, että mieskin olisi minuun ihastunut. Toki kun katson peiliin, ymmärrän ettei se voi olla totuus.

Vierailija
13/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mieheen ihastunut nelikymppinen nainen. Toisinaan vaipan harhaisuuteen ja tunnen sydämessäni, että mieskin olisi minuun ihastunut. Toki kun katson peiliin, ymmärrän ettei se voi olla totuus.

Vajoan harhaisuuteen

Vierailija
14/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💕 Minulla on samanlaisia kokemuksia. Onneksi ihastumiset eivät ole kovinkaan syviä.

Vierailija
15/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. - Olen  toisenkin kerran ja no antaa olla niin monta kertaa että olen jo alkanut pelkäämään, sekä sitä, ettei kukaan oikeasti halua ihastua saati rakastua minuun (lähes) varauksettomasti että luultavasti vielä kamalampaa on, etten tiedä enää voinko tai haluanko luottaa ja uskoa omiin tunteisiini toista, mahd. kumppania ja ihastustani kohtaan. -  Ja kun näin kun tarpeeksi pelkää ja jännittää, niin ei paljoa muuta tarvitsekaan, että pilaa luultavasti madollisuuteni päästä parisuhteeseen, ihasukseni kanssa.  

Mutta ei tällaista asiaa (kumppanin valintaa) pelkästään järjellä minusta voi(ne) tehdä.; vai miten saattaisi tehdä?         

Vierailija
16/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yliopistoaikoina oltiin flirttailtu viikkokausia ja ollut kaikkea fyysistäkin koskettelua yms. Kysyin, josko mentäis sitten kahville joku päivä, niin ensin ghostasi koko mies pariksi päiväksi ja sitten kun kyselin perään, vastasi että ei hän ole kiinnostunut musta sillä tavalla. Öö niin, no ajattelin, että olisi ollut kiva siis käydä kahvilla katsomassa olisiko kiinnostusta sillä tavalla, mutta ei näköjään :D tuli aika tyhmä olo.

Vierailija
17/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, yliopistoaikoina oltiin flirttailtu viikkokausia ja ollut kaikkea fyysistäkin koskettelua yms. Kysyin, josko mentäis sitten kahville joku päivä, niin ensin ghostasi koko mies pariksi päiväksi ja sitten kun kyselin perään, vastasi että ei hän ole kiinnostunut musta sillä tavalla. Öö niin, no ajattelin, että olisi ollut kiva siis käydä kahvilla katsomassa olisiko kiinnostusta sillä tavalla, mutta ei näköjään :D tuli aika tyhmä olo.

Olisit vastannut, että "En minäkään ole sillä tavalla kiinnostunut, ihan kaverina ehdotin"!

Vierailija
18/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Hän "nuori nainen" oli vain kaikille yhtä ystävällinen ja utelias "tuijottava" ja nyt on ottanut etäisyyttä. Hyvä sitten näin.

- vanhempi mies

Vierailija
19/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä.

Viime kesänä eräs mies tuli baarissa jutteleen, ja selvisi että asumme aika lähekkäin. Hän pyysi puhelinnumeroni ja tästä alkoi kahden viikon tiivis tapailu, hän laittoi mulle viestiä joka ikinen päivä, ja nähtiinkin yhtä päivää lukuunottamatta joka päivä; kävi luonani kahvilla, kävimme luontoretkellä, elokuvissa, syömässä, uimassa, kerran hän myös kokkasi mulle kotonaan aterian kynttilöiden ja viinin kera..

Halasi minua aina lämpimästi kun nähtiin ja flirttaili ja puhui vihjailevasti.

No, tämän kahden viikon tiiviin tapailun jälkeen olin tietysti ihan ihastunut ja luulin että hänkin. Menimme sänkyyn.

Miehestä ei sen jälkeen kuulunut kolmeen päivään pihahdustakaan, neljäntenä päivänä otin itse yhteyttä ja sain vastaukseksi jotain ettei ole valmis parisuhteeseen (en puhunut sellaisesta, ilmoitti vain). Ja sen jälkeen ei enää näkynyt. Että semmosta.

Nonni, jännä mies otti mikä on löysästi kiinni. Kaikki oli tarkasti laskelmoitua ja suunniteltua. Kietoi sut pikkurillin ympärille suitsukkeilla ja rihkamalla. Kiltillä miehellä kaikki kaatuu siihen kun ei voi edes ottaa joka päivä yhteyttä tai sitten nainen alkaa ottamaan etäisyyttä. Tai sitten jos haluat kokota naiselle aterian niin sieltä suusta tulee klassikko ''olet vain píllun perässä''. Just just. Miten sellanen kiltimpi mies voi edes näyttää minkälainen on kun ei saa mahdollisuutta? Sitten tuollaseen lipevään paskaan naiset lankeavat.

Vierailija
20/36 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerran. Oli vain ystävällinen eikä kiinnostunut. Toisaalta huomaan itsekin joskus, että pitää vähän katsoa, ettei ole "liian kiva" ihmisille, joista ei ole kiinnostunut, kun tuntuvat alkavan kuvitella vaikka ja mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan