Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ostos kahvi ja muut halpiskahvit

Vierailija
05.06.2006 |

Miksi ihmiset väittävät että esim hyvä ostos kahvi yms ovat järkyttävän makuisia. Itse olen testannut enkä huomaa maussa mitään eroa. Samoin kun tarjoan vieraille jopa ristiäisissä, on kaikille kelvannut vielä se kolmaskin kupillinen. Eivät ole maistaneet mitä juovat. Luulis että eka kupillisen jälkeen sanoisi että ei kiitos enempää jos kahvi olisi pahaaa. Huomaako eron vain jos juo kahvin mustana? Hienosteletteko vain, samoin kuin jotkut väittävät että halvat viinit ovat pahoja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa käytän kahvissa, tosin monet ystävänikin, jotka sanovat että halpiskahvit on pahoja..

Vierailija
2/4 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juju näissä kalliimmissa merkeissä on se tasalaatuisuus, se tehdään tasan tietystä kahvipapulaadusta - ei mistään muusta. Halpikset tehdään edullisemmasta erästä whatever-papulaatua, mitä milloinkin.. JOskus menee pieleen. Oikeesti mulla 2 pakettia oli sellaista sontaa, ettei sitä voinut juoda..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis en tod ole mikään hienostelija, enkä mikään että pitää olla just sitä ja tätä merkkiä. esim lidlin limpat ostetaan yms, mut kahvia ei voi lidlistä ostaa...

Vierailija
4/4 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei olla tarkkoja kahvista kun harvoin juodaan. Mutta sitä ei osteta enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän