Sivut

Kommentit (4878)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet nainen jo pitkään kirjoitellut minulle täällä. Olisiko jo aika siirtyä sanoista tekoihin?

Meitä naisia on täällä aika monta, pikkuisen tarvis lisävinkkiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katosiko täältä runomiehen runo naiselle?

Katosi.

Ilkeää!

Kauanko hän on kirjoitellut tänne kauniita runojaan?

Vierailija

Mä en tajua että sä et tajua. Mä en voi sille mtn jos joku lähestyy, yrittää iskeä. Olen sanonut että olen sinun ja rakastan, enkä lähdössä mihinkään.
Aina riita samasta. Kosin sinua kohta jos et muuten usko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua että sä et tajua. Mä en voi sille mtn jos joku lähestyy, yrittää iskeä. Olen sanonut että olen sinun ja rakastan, enkä lähdössä mihinkään.

Siis riiteletkö täällä vai irlissä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en enää jaksa. En jaksa enää olla yksin ja yksinäinen. Kaikki muut menee naimisiin ja saa lapsia ja mä oon vaan yksin. Aina yksin.

Et ole ainoa:( 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis riiteletkö täällä vai irlissä?

Näetkö täällä jonkin riidan? Lähetti terveiset kaivatulleen. Selvästi siis irlissä. Siellä missä se elämä oikeasti tapahtuu ja täällä on vain terveiset.

-sivusta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En Mä oo riidelly sun kanssa,
Senkus kosit...

Vierailija

Kyselyä pukkaa hiljentyneeseen ketjuun:

Kuinka monta kertaa olet ollut ihastunut? Entä rakastunut? Ja oletko ihastunut vai rakastunut kaipaamaasi henkilöön?

Sukupuolenkin saa ilmoittaa, miksei myös ikähaarukan. Ei ole pakko.

Vierailija

Olen sinulle liian lihava, liian vanha, liian kulahtanut, liian ruma, liian alhainen sinun tasoiselle. Sinulla on nyt hyvin asiat, kun sinulla on hyvässä ammatissa oleva puoliso, hän on kaunis, hän on hoikka ja mukavakin sen mitä häntä tunnen. Teillä on ihana perhe, älä koskaan luovu siitä mitä sinulla on nyt.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat