Sivut

Kommentit (61444)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus mustasukkainen sinusta....

Miksi? Mitä se hyödyttää?
Sivusta.

Rakkaus haluaa omistaa. Se on biologinen tarve. Se hyödyttää lisääntymisprosessissa sekä auttaa jälkeläisiä selviytymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T oletko pelkuri?

Joissain asioissa, joo. Mutta yritän olla olematta ahdistava tyrkky. Siksi vastavuoroisuus on ihan mukavaa.

Vastavuoroisuus on kaikista tärkeintä. Oma kaivattuni on myös T ja koko ajan toivon, että hän ei kuvittele itseni kirjoittelevan tänne näitä T:lle osoitettuja viestejä. Ja muutenkin toivotan kaikille T-tyypeille positiivisempia viboja.

Ei kuvittele, mutta vastailee joskus silti huvikseen kun sopivasti osuu.

Onko sinulla sitten jokin tietty kysymys mihin haluaisit vastauksen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T oletko pelkuri?

Joissain asioissa, joo. Mutta yritän olla olematta ahdistava tyrkky. Siksi vastavuoroisuus on ihan mukavaa.

Vastavuoroisuus on kaikista tärkeintä. Oma kaivattuni on myös T ja koko ajan toivon, että hän ei kuvittele itseni kirjoittelevan tänne näitä T:lle osoitettuja viestejä. Ja muutenkin toivotan kaikille T-tyypeille positiivisempia viboja.

Eihänhän kysynyt vaan vastaili.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sivusta.

Rakkaus haluaa omistaa. Se on biologinen tarve. Se hyödyttää lisääntymisprosessissa sekä auttaa jälkeläisiä selviytymään.

Olen lisääntymiskyvytön. Onneksi. Ei tarvitse miettiä lisääntymistä ja jälkeläisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sivusta.

Olen lisääntymiskyvytön. Onneksi. Ei tarvitse miettiä lisääntymistä ja jälkeläisiä.

Ei kai ne ihmisapinan perusvietit mihinkään katoa, vaikka olisikin lisääntymiskyvytön.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kädessä paperi, jossa on 04XXXXXX38. En tiedä mikä numero tämä on.osaako joku auttaa?

Mikä se numero on?

No sitähän mä kysyin 😃

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sivusta.

Ei kai ne ihmisapinan perusvietit mihinkään katoa, vaikka olisikin lisääntymiskyvytön.
Ei kai.

Vierailija

Narri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narri kirjoitti:
T

No mitä Narri? T. T

Joku T paikalla.
Ei mulla mitään asiaa, kunhan varmistin että olet siinä lähellä.

:) aaa... No kiva että joku varmistaa olemassa olon. Ainahan minä täällä. Lähes päivittäin vaihtelevin ajoin. Yleensä kuitenkin näihin aikoihin palstan sulkeutumiseen saakka. Mukavaa palstaillan jatkoa sinne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Narri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narri kirjoitti:
T

No mitä Narri? T. T

Joku T paikalla.

:) aaa... No kiva että joku varmistaa olemassa olon. Ainahan minä täällä. Lähes päivittäin vaihtelevin ajoin. Yleensä kuitenkin näihin aikoihin palstan sulkeutumiseen saakka. Mukavaa palstaillan jatkoa sinne.

Kenen vuoksi olet täällä T?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T oletko pelkuri?

Montakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kädessä paperi, jossa on 04XXXXXX38. En tiedä mikä numero tämä on.osaako joku auttaa?

Mikä se numero on?

Tutulta nmro vaikuttaa. Samoihin kahteen viimeseen loppuva yksi tossa omassa puhelimessa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narri kirjoitti:
T

No mitä Narri? T. T

Joku T paikalla.

Kenen vuoksi olet täällä T?
Lähinnä itseni ja nyt tämän pitkään jatkuneen korona-ajan vuoksi ihan ajankulun vuoksi.

Jos tarkoitit muuten ja tätä ketjua yksistään niin... saattaa olla, että jotakin tänne voi purkaa.

Täällä oloni voi olla omien kokemieni ilmiöiden tai abstraktien asioiden ja ajatusten kohdistumista johonkuhun henkilöön tai olla sitä tekemättä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat