Sivut

Kommentit (52188)

Vierailija

J.
Taisi olla reilu vuosi sitten, kun sanoin sinulle, että olet hirveän ihana ihminen. Olimme tunteneet vasta vähän aikaa, mutta sinun ihanuudesta en epäillyt. Olit erilaisempi kuin muut.
Ai että mä olin oikeassa!! Vaistoni ei pettänyt. Olet edelleen hirveän ihana 😂❤️ kaikesta huolimatta...

Kiitos kaikesta, erityisesti keskustelusta...

Sinulla on paikka sydämessäni, ikuisesti.

Rakkaudella, ******

Vierailija kirjoitti:
Samaa trollaus kuin viimeiset yli 10 ketjua. Kohta kehiin astuu tyypin uudet mukakaipaajat nimimerkkeineen. Setämies ylläpito se tykkää, kun napannut kivan kulkuset kuvan nettiin. Tervettä?

No, vielä mahtuu seuraavat tunnit ”vilkasta” viestien vaihdattaa. ”Huvä on tein itselleni” -tyylillä.

Siis minä peevona sinä tätä Hopekettua pidät!  Meinaakko että setämies ylläpito on napannut minusta kuvan ja ladannut sen nettiin? Jos minusta joku kuvan ottaa niin kyllä se täytyy joku nainen olla ku muuten tulee kyllä joku puppelifiilis :D Siitä toki olen samaa mieltä ettei tuo sinun scenario kuulosta terveeltä :)

Todellisuus hivenen tylsempää kuin kuvittelet, ihan ite kuvan otin ja en ladannut nettiin vaan tänne profiiliin :)

""Sillä hetkellä, kun epäröit, onko lentäminen mahdollista,teet siitä itsellesi mahdotonta."
J.M. Barrie - Peter Pan -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihana nähdä sut noin energisen ja hyvinvoivan näköisenä. Tuijotan siis kuvaa jonka susta löysin yllättäen netistä. Kuluneet vuodet olen joutunut vain kuvittelemaan silmäsi ja kauniin kasvosi. Olen mykistynyt, täytit taas mieleni kaikilla turhilla toiveilla.

Kenelle?

Pitkään ketjua lukeneena veikkaisin, että tämä on L-naiselle.

Mistä niin päättelit?

Aiempien viestien perusteella vaan päättelin.

Vierailija

Surkea päivä. Tuulee navakasti pohjoisesta. Sellaista jäänsekaista pistelevää tuulta, joka saa silmät kirvelemään. Minulla oli ollut sinua ikävä. Aluksi et katsonut silmiin vaikka yritin vähän hakea katsettasi. Hetken aiemmin olin niin iloinen, kaikesta mitä sanoit. Mitä tapahtui? Tuli sellainen tunne, että olet mennyt. Hetkeksi menin vähän lukkoon. Olen vähän huolissani. Jos kyse on muusta, olen tässä jos tarvitset. Oikeasti olisin. Edelleen mulle tärkeintä on, että sun olisi hyvä olla. Muuten saat olla juuri sellainen kun olet, hyvänä ja huonona päivänä. Haluaisin, että olet mun elämässä. Ymmärrän kyllä. Kunpa kertoisit, mitä ajattelet. Näitäkö ovat ne muutokset.

En tiedä tavoittaako mun viestit sinua enää. Minusta sinä olet yhtä ihana kun ennenkin. Ja välitän, tykkään ja kaipaan.

Hyvää yötä, tärkeä<3. Levollista ja virkistävää unta. Iso halaus jokatapauksessa ☃️

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rakastan edelleen ja kaipaan aivan hirveästi. En tiedä jaksanko tätä elämää enää ilman sinua.

Olitteko pitkään yhdessä?

Vierailija kirjoitti:
Ehanaa. Häpykettu on löytänyt uuden ketjun. Nyt jännitämme koska ilmestyvät Emies, waimo, runomies ja muut vakiotrollit.

Jää sinä päivystämään kun heitä kaipailet, tää laittaa kyllä nyt nukkumaan. Hyvää yötä kaipaajille :)

""Sillä hetkellä, kun epäröit, onko lentäminen mahdollista,teet siitä itsellesi mahdotonta."
J.M. Barrie - Peter Pan -

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan tahallani leikkinyt sinun tunteilla.

Vakuuta mut asiasta puhumalla syistä mulle.

En ole ollut oma itseni vuosiin.

Mikä sinut muutti?

Mieleni muutti. Jotta selviytyisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan tahallani leikkinyt sinun tunteilla.

Vakuuta mut asiasta puhumalla syistä mulle.

En ole ollut oma itseni vuosiin.

Mikä sinut muutti?

Mieleni muutti. Jotta selviytyisin.

Mistä sinun piti selviytyä?

Vierailija

Jonain päivänä kohtaamme taas mies. Sattumalta. Uskallatko katsoa silmiin? Vai oletko koskaan edes katunut miten mua kohtelit? Kuin roskaa jonka voi halutessaan heittää pois ja noukkia takaisin kun huvittaa. Loputtomasti. Tai niinhän sä luulit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika että on tänäänkin ollut sinua ikävä. Olet ollut mielessä ihan koko päivän.

Ei. Olin Mielessä vain muutaman minuutin. On se kyllä maailman paras imuri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika että on tänäänkin ollut sinua ikävä. Olet ollut mielessä ihan koko päivän.

Miehelle?

Kyllä, miehelle.

Naiselle

Ei hetkeä ilman sinua ajatuksissani. Näin töistä tullessani pihalla täysin sydämen muotoisen vesilammikon ja ensimmäinen ajatukseni olit sinä. Kuvittelin tänään nähneeni sinut ajamassa fillarilla. Kaipaatko vielä minua? Minä kaipaan sinua ja syliäsi joka hetki. Eivät nämä tunteet ole mihinkään menossa. Rakastan sinua enemmän kuin koskaan. Helliä suudelmia kaulallesi. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Vierailija

Naiselle kirjoitti:
Ei hetkeä ilman sinua ajatuksissani. Näin töistä tullessani pihalla täysin sydämen muotoisen vesilammikon ja ensimmäinen ajatukseni olit sinä. Kuvittelin tänään nähneeni sinut ajamassa fillarilla. Kaipaatko vielä minua? Minä kaipaan sinua ja syliäsi joka hetki. Eivät nämä tunteet ole mihinkään menossa. Rakastan sinua enemmän kuin koskaan. Helliä suudelmia kaulallesi. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Toivoisin että saisit tuon kaipaamasi naisen jonain päivänä omaksesi!

Vierailija

Naiselle kirjoitti:

Kyllä minä kaipaan, mutta et taida olla oma rakkaani. Voi kun saisit yhteyden omaasi.

Ketjusta toiseen kaipaus säilyy. Vaihdetaanhan näin syksyn tullen autoonkin renkaat, miksipä ei talviketjujakin sitten liukkaalla kaipausbaanalla huristeluun.

Perinteisiin joulupulliin on ollut tapana tökkiä rusinoita koristeeksi. Rusinapullasta on moneksi, niin myös sanonnaksi. Poimia rusinoita pullasta, lienee jonkinlainen vastakohta tälle ihastuneelle ikävöinnille, kun niitä rusinoita kyllä tekisi mieli, mutta kuivaa pullankänttyä saa vain järsiä ja kaihoisana kärsiä. 

Joulupulla se onkin vähän parempi herkku. Enemmän mausteita ja rasvaksi aitoa voita. Tylsän yleispätevien palleroiden sijaan mudotkin ovat veikeitä ja monenkirjavia. Joulun design-pullissa vain mielikuvitus on rajana, silloin voi rikkoa vanhat kaavat ja klisheet. Joulupulla ei ole pakkopullaa, vaan vanhan tutun monimuotoinen ja kiehtova reinkarnaatio, uudestisyntymä ihan uuteen formaattiin. Jotain samaa on sussa ja siinä haaveissa häilyvässä ajatuksessa suhteesta sun kanssa. Ihmissuhde on aina ihmissuhde, mutta sopivat ainesosat ja finessi viimeistely ratkaisevat pakkopullan ja kiehtovan, kauniin rusinaisen herkun rajun eron. 

Sitä vaan en tiedä, että jos kaltaisesi unelmien joulupullan tarjottimelta poimisin, raaskisinko lainkaan haukata. Olisitko sittenkin maailmani sulostuttaja parhaimmillasi koskemattomana, säästettynä, rikkomattomana. Kerran syötyä kun ei voi enää palauttaa. Luulen kyllä, että siinä olisi pullaa mulle kylliksi, vaikka loppuiäksi. En tosiaankaan tyytyisi nyppimään rusinoita pelkästään ja hylkäämään loppuja runneltuna syrjään. Ei, tahtoisin ihan kaiken, koko paketin. Vaikka olisi pohja vähän mustunutkin, sattuuhan näitä stipluja ehtiväiselle leipurille joskus. 

Pullantuoksuista ja vaivaamatonta yötä, hyvää!

Eineslaatikkoa ja pahvitörppöglögiä

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat