Sivut

Kommentit (53226)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkään oon jo sua katellu ja aatellu. Makoisia unia. Rutistus.

Oon katellut sua jo pitkän aikaa!

Just😅
Kärpänenkö siellä!
Näitkö accidentin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Just😅
Kärpänenkö siellä!
Näitkö accidentin?

Mitä nyt on sattunut? Oon muutenkin niin huolissani...

Vierailija

Huomenta naperot ja muut sammalmättäillä suloisia unia näkevät pikkuiset peikkoväet.

Nyt on se zen tila saavutettu jo kahtena päivänä peräkkäin.

Toivottavasti onnistun tartuttamaan sen mahdollisimman monelle huolikurttu otsaiselle mutruhuulelle.

Onko tämä epävakautta kun tunnen tällä hetkellä niin suurta rakkautta kaikkea mahdollista olevaa elävää kohtaan. Jopa sinua, kuka lienetkään.

Halipusit vaan kaikille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Just😅
Kärpänenkö siellä!
Näitkö accidentin?

Mitä nyt on sattunut? Oon muutenkin niin huolissani...

Miksi huolissaan? Tiedät, että olen selviytyjä. Selviän tästäkin. Ei siis mitään niin vakavaa. Tarkastuksen vaatii kuitenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huomenta naperot ja muut sammalmättäillä suloisia unia näkevät pikkuiset peikkoväet.

Toivottavasti onnistun tartuttamaan sen mahdollisimman monelle huolikurttu otsaiselle mutruhuulelle.

Onko tämä epävakautta kun tunnen tällä hetkellä niin suurta rakkautta kaikkea mahdollista olevaa elävää kohtaan. Jopa sinua, kuka lienetkään.

Halipusit vaan kaikille.

Samoin sulle! ( toivottavasti olet mies , heh) ( hymy)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hassua mitenkä tällä muodottomalla anonyymien kollektiivilla tuntuu olevan jotenkin yhtenäinen moodi. Joku alkaa miettiä jotain näkökulmaa ja tunnelma tarttuu muihin. Tietysti aina on eri suuntiin meneviä virtauksia sekaisin, voimia ja vastavoimia. Varmaan joukko koostuu suurelta osin sillä lailla herkistä yksilöistä, ja tietysti pakkaa sotkevista änkyröistä myös. Olette enimmäkseen kivoja kaikki! <3

Jos täällä kerran ajatukset ja tunteet tarttuvat koko porukkaan, niin mitä jos yritettäisiin kaikki keskittyä koko loppuviikko hyvään. Ehdotan ihmiskoetta. Testataan, mitä tapahtuu. Keskitytään tuntemaan rakkautta ja rauhaa sekä ajattelemaan myönteisiä ja valoisia ajatuksia. Ajatellaan hyvää kaikista, siis ihan kaikista, vaikkei olisi helppoa. Raportoidaan tulokset tänne ei-tunnistettavassa muodossa. Lähdettekö mukaan?

Vierailija

Tunnen vahvasti. Sisällä iso möykky. Näen sut silmissäni tauotta, kuvittelen kävelemässä ovesta rennosti sisään ja hymyilevän hymykuopat loistaen. Niinkuin joskus ennen.

Miks kaikki muuttui oudoksi. Luulen että sait syytöksiä niskaas ja vetäydyit. Tunsin myös kuinka olit asiasta mullekin katkera, siksi esim et ikinä hyvästellyt ennen lähtöäs. Totuus kuitenkin on se mitä molemmat tiedetään. Mitään ei ikinä tapahtunut, mutta olisi tullut tapahtumaan. Sähkö oli käsittämättömän voimakas ja siksi ei jäänyt piiloon. Tunnen sen saman sähkön vieläkin, vaikka välimatka kasvoi eikä olla nähty enää. Ikävöin sua ihan hulluna. Toivon todella että joskus nähdään vielä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Halipusit vaan kaikille.

Samoin sulle! ( toivottavasti olet mies , heh) ( hymy)

En valitettavasti ole mies vai sanoisinko onnekseni :)

Vierailija

Tämä rakkaus on ikuinen. Tiedän sen sydämessäni. Sinä olet toinen puoliskoni. Se tunne on vahvana ja kirkkaana mielessäni. Toivottavasti tunnet samoin. Kaipaan sua syvästi, rakkain. Odotan sitä hetkeä, kun näemme. Uskon ja toivon, että haluat vielä tavata. Sitä minä odotan.

Vierailija

Mietitköhän koskaan, millaista olisi olla kanssani ”silleen”? Minä mietin aika useinkin, vaikka ei tule tapahtumaan. Pahoittelen viestin epäsovinnaisuutta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat