Sivut

Kommentit (51530)

Naiselle

Monissa lauluissa lauletaan suuresta rakkaudesta. Ennen sinuun rakastumistani en tiennyt miten voimakas tunne rakastaminen voi olla. Kun ajattelen sinua, niin tunnen hyvin suurta hellyyttä ja intohimoa sinua kohtaan. Sinussa on juuri se jokin, mikä saa minut tuntemaan seurassasi kuin olisin tullut kotiin. Rakastan sinua. Hellän tunnustelevia suudelmia sinulle rakkain. Toivottavasti näemme pian. Haluaisin helliä sinua kaikella tällä rakkaudella. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ehkä sekoamassa, mutta minusta on alkanut tuntua että käyt täällä.

Mistä niin päättelet?

Ajankohta, viestien sisältö ja puhekieli täsmäävät hämmästyttävästi.

Vierailija

Niin..Täällä mä olen, ja sulle juttelen niitä mitä en oikeasti saa sanottua. Niitä tunne juttuja lähinnä. On ihanaa kun oot olemassa, kun et vaan häviäisi! Olen koukussa.

Vierailija

Kaupunkigallup kirjoitti:
Gallup: Kiinnostaisi tietää mistä kaupungeista tai kunnista täällä on kaipaajia? Mistä kaupungeista siis olet ja oletko nainen vai mies?

Turusta, miekkonen :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt nostetaan kissa pöydälle. Mitä meidän välillä on vai onko mitään?

Molemminpuolinen rakkaus ja myötämielisyys toisiamme kohtaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kiinnostaisi tietää mistä kaupungeista tai kunnista täällä on kaipaajia? Mistä kaupungeista siis olet ja oletko nainen vai mies?

Helsinki, nainen

Turkulainen

Vierailija kirjoitti:

🙈 iik!

Vierailija

Siilillä on piikit ja linnulla on höyhenet. Ihme ja kumma, silti nuokin löytävät ne kaltaisensa, joiden kanssa yhteen sopivat. Piikeistä huolimatta saavat aikaan pikkusiilejä. Ehkä kokemani ihmeellisyys sinussa ei olekaan elämälle kuin business as usual. Sitä joskus näki vain sen sulkapeitteen taivaalla liihottavilla ja luuli, että siinä on kaikki. Sen mukaan pitäisi mennä. Eipä osannut odottaa että piikkinen on se omanlainen, ennen kuin sen kohtasi. Taivaalle kauan kurkoteltuaan viimein kuuli rapinan karheikossa. Ei se ollutkaan maailman vika vaan omaa typeryyttä. Niin kävi ilmi lopulta. Sieltä se tupsahti se toinen, jota silmiin katsella ja jotain suurta niistä tavoittaa. Jonka kanssa samoja polkuja varvikossa tampata ja matoja kaivaa tuhistellla. Jotkut vain kuuluvat yhteen. Ei se ole kenenkään vika eikä ansio. Se vain on.

Tuntuu viimein normaalilta. Hyväksyttävältä. Hyvältä. Sinun kaltaiselta. Tiedän nyt, minne kuulun ja mitä kaipaan. Sitä, joka elää samassa maailmassa. Häntä. Sinua. Ja jollen sulle riitä, silti tiedän paikkani. Kiitos siitä.

Hyvää yötä ja unia!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä oon ehkä sekoamassa, mutta minusta on alkanut tuntua että käyt täällä.

Sekoaminen on todennäköisempää kuin se, että kenenkään ”hän” kävisi täällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Salosta. Nainen

Terkkuja! Mökkeilen Salossa.
- sivusta

:) Terve Terve! Maailma on pieni vai onko se tää palsta :D

Pieni maailma, mukavan raikas ja hämyinen tunnelma sateen jäljiltä Salossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia A

Kunhan kiusaat. Muutoin jätät huomiotta.

Minä en ole kiusaaja.
Enkä jätä huomiotta tarkoituksella mitään.
Mutta täällä en ehkä aina huomaa kaikkea mitä pitäisi...mitähän on jäänyt huomaamatta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Salosta. Nainen

Terkkuja! Mökkeilen Salossa.
- sivusta

:) Terve Terve! Maailma on pieni vai onko se tää palsta :D

Pieni maailma, mukavan raikas ja hämyinen tunnelma sateen jäljiltä Salossa.

Onko myös lippu Salossa?
Terkut minultakin Salolle. Taipuuko noin vai miten taipuu?
🙋🏻‍♀️

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Helsinki, nainen

Espoo, nainen

Vierailija

Olin jo pitkään pois. Haluan olla pois kokonaan. Mutta joskus tulet mieleeni ja palaan tänne kuin lammas. Aika perseestä, mutta loppuviimeksi aika pieni pahe tämä on. IRL elän täyttä elämää. Jatkan pakoani ja matkaani kyllä, älä hätäänny.

Vierailija

Nainen Helsingistä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat