Sivut

Kommentit (54771)

Naiselle

Haluan rakas sinut. Olet joka hetki ajatuksissani ja minulla on tänäänkin ollut monta kertaa se tunne, että sinäkin ajattelet minua. Tarvitsisin sinulta kuitenkin jonkin merkin siitä, että haluaisit meidän etenevän tässä asiassa. Olen saanut sinulta liian monta kertaa kieltävän vastauksen, kun olen ehdottanut asioista puhumista irl. Oletan siis, ettet halua puhua näistä asioista irl. Itse koen hyvin raskaana sen, ettemme ole puhuneet näistä asioista kasvokkain. Se saisi monet asiat ja mahdolliset väärinymmärrykset selviämään. Rakastan sinua ja tahtoisin kertoa sen sinulle kasvotusten, jos sinäkin niin haluat. Anna jokin merkki minulle, jos niin tahdot.
Helliä suudelmia sinulle rakkain. Toivottavasti näemme pian. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Telkkarissa menee yks mun lempileffoista.

Klaus Härön Miekkailija. Niinkö?

Myös hänen Äideistä parhain. Oli parhain.

Mieletöntä tajua elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi lempikarkki salmiakki, suklaa vai hedelmäkarkit vai jokin muu?

Valitettavasti en tiedä. Pitää käsittääkseni sipseistä.

XD.jos perustat näkemyksesi niihin kerättyihin sipsipurkkeihin, niin ne eivät kertoneet totuutta ja tarkoitusta. Ehkä joku muu oli syönyt sipsejä.

Mutta S ja S alkaa mun herkut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaan niin vaikea hyväksyä se että kaikki oli mun päässä eikä mitään koskaan tule enkä saa ikinä mitään, olen ihminen jolla ei ole mitään niin kai sitä sitten jää roikkuun johonkin haaveisiin.
Mulla ei oikeasti ole mitään, kaikkein vähiten taistelutahtoa.
Ei ole ikinä ollut, ainakaan 10 vuoteen.
Silloin kuoli kaikki usko mihinkään parempaan huomiseen.

Mitä silloin sitten tapahtui?

Tuli vaan lopullinen naula siihen arkkuun, ettei mun elämä ole muuttumassa ikinä paremmaksi enkä saa ikinä elää sellaista elämää kuin haluan.
Noh, tavallaan helppoa elämää kun tehtävänä on pysytellä vaan hengissä ainakin 10-20 vuotta.

Minkälaista elämää olisit halunnut?

Ei mulla ole tai ole ollut mitään kovin tarkkaa suunnitelmaa (enkä halua tänne unelmistani avautua, ne on niin intiimejä asioita), mutta en missään tapauksessa tällaista kuin olen tähän mennessä elänyt.
Olen ollut koko elämäni jonkinlaisessa vankilassa, ja vihaan sitä, aivan todella syvästi vihaan.
Elämän ensimmäiset kuusi vuotta oli kyllä onnellisia vaikka elinkin jatkuvassa väkivallan pelossa ja huolehdin pitkälti itse itsestäni ja pienemmistä sisaruksista eli ei sekään mitään täyttä auvoa ollut (ei kai elämä koskaan), mutta sen jälkeen muistan alkaneeni tiedostamaan enemmän ympäristöä ja sitä, etten tunne olevani vapaa vaan vangittu johonkin mitä en halua.
Ja kasvettuani sitten tärvelin mahdollisuuteni edes päästä siitä vankilasta kohti omaa elämää - ja kaiken tämän pettymysten ja ahdistuksen täyteisen elämäni jälkeen ongelma ei ole mitkään sisäiset möröt ja uskomukset vaan se, ettei minulla ole yksinkertaisesti energiaa muuttaa suuntaa.
Ei ole voimia enkä tiedä mistä sellaisia saa?
Tiedän siis kyllä, että voisin edelleen muuttaa suunnan niillä korteilla mitä nyt on, mutta en kykene.

Oletko hakenut siihen ulkopuolista tukea ja apua, ammattiapua?

Olen, tosi monta kertaa.
Olen myös tehnyt itse kaikkea mahdollista asian eteen ja yrittänyt niin monesti, ettei enää ole oikein mitään uskoa edes.
Tarvisin voimaa, mutta mysteeri mistä sitä saa?
Jos jollain on aiheesta kokemusta (kuinka saada lisää voimaa, siis ihan puhdasta energiaa jolla toimia) niin mielellään kuulisin, vaikka ei tää kyllä tänne kuulu ollenkaan.

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että vaikkapa vain siitä yhdestä ihmisestä, johon voit turvata. Luottamuksesta hänen kanssaan, että voit purkaa kaiken pahan olon sisältäsi hänelle, eikä hän jätä sinua. Hänen ei tarvitse edes sanoa mitään erikoista, pelkkä läsnäolo riittää. Se, että hän on kanssasi.

Käsittelemällä ne kokemukset ja tunteet omissa ajatuksissaan yksin tai toisten sekä toisten tuella. Itse sain voimaa musiikista, joku toinen jostakin muusta.

Ei minulla ole sellaista ihmistä, ei ole koskaan ollut.
Pienistä asioista saa toki sinnittelyvoimaa, esim. tuon ensimmäisen viestin kirjoitettuani voin niin pahoin, että lähdin lenkille ja kävin ostamassa useita eri kukkia jotta kotona on kauniimpaa (minulla on kyllä yleensä aina kukkia kotona, mutta edelliset oli kuihtuneet joten hain uusia) ja olo on nyt parempi kuin pari tuntia sitten, mutta se itse ongelma on ja pysyy eikä lähde vaikka olen jo vuosia toteuttanut tuollaista pienten purojen taktiikkaa toivoen niiden kasvavan joeksi jota pitkin seilata, mutta sitä jokea ei vaan koskaan tule.

Tekisi mieli tarjota apua, mutta eihän täällä anonyymilla palstalla (no etenkään tässä ketjussa!) voi. Siis oikeasti jos on joku ulkopuolinen ihminen kertomassa mitä tehdä ja auttamassa siinä tekemisessä, nii voi saada yllättävän paljon aikaiseksi kaikkea. Itse tykkään auttaa ja olen hyvä siinä. Mutta omassa elämässä mulla on ihan sama ongelma kuin sulla. Ei vaan pysty, ei saa aikaiseksi ja koko helvetin elämä valuu hukkaan. Oon lamaantunut. Mutta toisten eteen pystyn tekemään. Mietin just yks päivä, että tarviisin jonkun perseelle potkijan, että pääsisin tästä suosta ylös.

Minäkin olen hyvä auttamaan muita, mutta itse sitten ihan hunningolla.:D
Mietin myös joskus, että joku full time lifecoach olisi hyvä, mutta toisaalta inhoan määräilyä enkä tykkää kun joku sanoo mitä tehdä eli ei sekään välttämättä auttaisi vaan lopulta saattaisin ajaa lifecoachin sadatellen mäkeen täältä.:D
Paitsi toisen ihmisen läsnäolosta mulla tulee kyllä sellainen luontainen sosiaalinen paine suoriutua paremmin, että sillä tavalla toiset ihmiset auttavat kyllä jo läsnäolollaan.

Tiedän niin tuon tunteen elämän hukkaan valumisesta, se on kauhea tunne!
Toivottavasti sullakin alkaisi meneen paremmin ja saisit energiaa ja fokuksen itseesi, harmi kun tätä kautta ei oikein voi mitään tsemppikerhoa rakentaa.
Kiva kyllä kuulla jostain samankaltaisessa tilanteessa olevasta.:)

Vierailija

Mies tuletko hyvälle tuulelle keskusteluistamme? Minä tulen valtavan hyvälle ja vielä kotonakin hymyilyttää. Olet rakas, harmi kun en voi olla sinun. ❤️

Vierailija

Naiselle kirjoitti:
Haluan rakas sinut. Olet joka hetki ajatuksissani ja minulla on tänäänkin ollut monta kertaa se tunne, että sinäkin ajattelet minua. Tarvitsisin sinulta kuitenkin jonkin merkin siitä, että haluaisit meidän etenevän tässä asiassa. Olen saanut sinulta liian monta kertaa kieltävän vastauksen, kun olen ehdottanut asioista puhumista irl. Oletan siis, ettet halua puhua näistä asioista irl. Itse koen hyvin raskaana sen, ettemme ole puhuneet näistä asioista kasvokkain. Se saisi monet asiat ja mahdolliset väärinymmärrykset selviämään. Rakastan sinua ja tahtoisin kertoa sen sinulle kasvotusten, jos sinäkin niin haluat. Anna jokin merkki minulle, jos niin tahdot.
Helliä suudelmia sinulle rakkain. Toivottavasti näemme pian. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia.

No niin. Tämäkin harha murenee. Hän ei koskaan ole ehdottanut irl asioista puhumista. Täällä tehdyillä ehdotukset voivat olla kenelle tahansa, enkä niihin juuri tartu. Tottakai haluaisin jutella hänen kanssaan. Myös minä koen raskaana puhumattomuuden. Niin minä häntä❤️

Vierailija

Naiselle kirjoitti:

Minkälaista merkkiä odotat?

Täti-ihminen

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täti-ihminen, ihan karsea sana. -ohis sivusta

Tule neulomaan kanssani iltateen äärelle!

Mulla onkin ihan erityinen lemppari iltatee! Neuloa en osaa. Mutta pidän aina vilasukkia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toit elämääni valon ja varjon. Ennen luulin näkeväni kaiken, mutta se olikin vain harmaata. Valosi kirkasti kaiken tavalla, jota en osannut kuvitellakaan. Valitettavasti samalla tuli varjo. Tietoisuus. Hyvän ja pahan tiedon puun sato. Ymmärrys siitä, mikä on todellista ja aitoa, mitä sydän kaipaa. Sekä siitä, että sitä on vailla. Nyt elän varjossa tietäen jossain olevan kirkkaus, jonne on päästävä. Elämä sai uuden suunnan. Labyrintti muuttui. Huoh ja hihheijaa!

Hyvää yötä ja kauniita unia!

Toivon, että päivä päivältä ja hetki hetkeltä olemme lähempänä toisiamme. Sitä me molemmat kaipaamme. Ja olemme vailla. Rakkautta. Joka on aitoa ja todellista.

Vierailija

ei-kukaan kirjoitti:
Niinhän sinulle joskus muistaakseni sanoin. Ole itsekäs minulle. Olen edelleen sitä mieltä ja tulen olemaan sitä mieltä. Sellainen mikä monesti mielletään kulttuurissamme itsekkyydeksi on monesti vain tervettä itsesuojelua ja oman elämänsä, toiveidensa ja haaveidensa haltuunottoa ja niistä vastuunottoa. Itsestä huolenpitoa ja sitä ettei otamitä tahansa kohtelua vastaan eikä lähde mukaan asioihin, jotka eivät sovi itselle syystä tai toisesta.

Silti, tämän jälkeen. Sitten joskus, jos (minä toivon että se olisi kun). Ei kannata ihmetellä sitä, jos luottamukseni ei rakennu hetkessä. Tämä oli kova kolaus, vaikka on äärimmäisen hyvä, että teet juuri kuin katsot itsellesi parhaaksi.

Tunnistan tietysti sen, että minulla on oma osuuteni ollut kaikessa. Valitettavasti en tiedä tai tunnista kaikkia tapoja ja asioita, joissa olen saattanut sinua vuorostani satuttaa tai millä tavoin olen voinut esimerkiksi luoda epävarmuutta tai rikkoa luottamusta. Paljon peilaankin puolittain alitajuisesti sinua. Sinä myös ehkä minua. Vetäydyt tai esimerkiksi se yksi kesä silloin, vastaat hyvin lyhyesti ja jotenkin asialliseen sävyyn. Tai siltä se ainakin tuntui. Että pidit minua loitolla. Mitä tein itse? Tulin entistä varovaisemmaksi ja vakuuttuneeksi siitä etten lopulta ole kuin ärsytys, vaiva ja piikki lihassa. Sellainen ns. needy, joka ei vain tajua. Ja minähän en useinkaan tajua, vaikka kai pitäisi.

Olen aika väsynyt täällä ihmettelyyn osaltani ja muutenkin. Ketään en ole tunnistanut. Sitten sen silloin kauan sitten. Haluan sanoa, että antaa olla. Antaa pölyn laskeutua. Tapahtuu mitä tapahtuu. Minä en enää jaksa pohtia, murehtia ja murhettua, vaikka surettaa ja vaikka mainittuja tulenkin varmasti tekemään. En jaksa mitään kuumaa-kylmää-juttua. Tulkoon mitä tulee, mutten jaksa ja yritän antaa olla. Antaa asioiden olla niin kuin ne ovat juuri nyt. Ne eivät ole loisteliaasti kannaltani ainakaan jos perinteisesti katsoo. Siis jos nyt ajatellaan, että olen yhä vain vain kertakaikkisen siirapissa ja ettei sille näy loppua tai vaikuta siltä, että tahtoisit meistä koskaan tulevan mitään oikeaa oikeasti (puhua aina voi, mutta olemmeko kumpikaan mitään edistäneet? Emme kai juuri. Epävarmuusko on tekijänä? Tai joku panttaus? Vuosien henkinen stressi ja väsymys? Epätietoisuus? Ne muut tekijät, jotka vaikuttavat?). No sitten eivät ole, sillä tavoin loisteliaasti. Mitä minä siitä enää välitän? Kun eivät ole niin eivät ole.

Turha pyristellä vastaan ja polkea jalkaa. Ja mitä sitten, jos itkettää ja on kamalan harmaita hetkiä ja tuntee lysähtävänsä eräänlaisesta luovuttamisesta? Onhan niistä ennenkin selvitty. Mitä sitten, että pelkää? Jos ei jaksa, niin antaa virran viedä, antaa antautumisen tulla, antaa taistelun loppua, antaa roikkumisen loppua. Näin asiat ovat enkä kaiken suhteen voi tehdä mitään. Se etten niiden suhteen voi tehdä mitään ei muutu eivätkä ne ole käsissäni. Tulee keskittyä itseen ja omaan hyvinvointiin. Tällä hetkellä asemani on sellainen etten sinun hyvinvointisi eteen taas paljoa voi tai saa tehdä.

Niinhän se on, mutta ei se haittaa. Elämä jatkuu. Joskus on vain todettava, että vaikka niin haluaisi tuon kukan tuosta poimia ja pistää maljakkoon.. joskus se ei aina ole viisasta. Ei ne kukat maljakossa viikkoa kauempaa elä ja niin meillekin olisi käynyt ainakin luulen niin.

Tiedän, että välität ja varmaan tykkäätkin. Mutta voihan sitä tykätä kenestä vain. Ja vaikka kuinka monesta. Teot ratkaisevat ja se, että tuoko sitä mitenkään ilmi. Jos ei tuo, se on silloin merkityksetöntä tai liian kovan panostuksen takana johon ei halua ryhtyä. Sekin on ymmärrettävä tosin.

Tykkään ja kaipaan vieläkin. Oli kiva nähdä viime keskiviikkona vai tiistainako se oli. Mutta saat paremman elämän ilman minua.
Enkä enää itsekään usko löytäväni ketään siedettävää kaveria. Joten en vain yksinkertaisesti jaksa. Toivon syvästi, että saat hyvän elämän ja ei käy ns. Klassisesti.

Itsekkyys on laaja käsite ja sitä voi toteuttaa monella eri tapaa. On pahaa ja hyvää itsekkyyttä. Et sinä osaa olla itsekäs ja en minäkään. Joskus ihminen voi olla myös liian kiltti.

Seikkailet sydämessäni varmasti vielä pitkään, mutta ei se haittaa. Pidän paikan varattuna sinulle, jos joskus uskallat vielä lähteä mukaan.

🍻☠

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä tai hullu saa olla, että kuvittelee jonkun oikeasti kirjoittavan juuri itselle.

Edellinen viesti oli kirjoitettu kieli poskessa, mutta se ei siitä välittynyt, kun välttelen hymiöiden käyttöä.
Kuinka tyhmä tai hullu sitä on, kun kirjoittaa tänne ja kuvittelee erään lukevan niitä, vaikka väitti ettei lue...

Kuinka pöhkö olen kun olen varma että A on täällä koska minäkin olen.

👍😁

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat