Sivut

Kommentit (51385)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kovin hätäiset terveiset lähetän tänä iltana, koska on kiirettä ja hulinaa. Tahdon vain sanoa edelleenkin jotain. Vaikka kuinka tylsää ja tyhmää. Vaikka et tunnista, tiedä tai yhdistä. Tahdon silti sanoa sanan pari, merkiksi siitä, että tänäänkin sua ajattelen ja susta kamalasti tykkään. Edes itselleni. Etten unohtaisi, vaikka susta ei ole kuulunutkaan. Etten koskaan unohtaisi. 

Hyvää yötä ja vastustamattoman mahtavia unia!

yhteyttä ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ole ehtinyt tänään lukea ja kirjoittaakin vain oman viestini ja yhden pienen kommentin. Voisit luulla joidenkin viestien olevan minulta. Sinä et ole minulle mitään kevyttä. Jos olisit nähnyt ne ämpärilliset kyyneliä, ehkä uskoisit. Et koskaan. Hyvää yötä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua vaivaa? Olet niin hiljanen ja vetäytynyt että se on jo outoa.

Väsynyt. Yöt menee suurimmaksi osin valvoen. Siihen on hyvä syy.
Myös iltaisin mennyt paljon aikaa samaan syyhyn.
Ja työt.kiirettä.

Oletko onnellinen kuitenkin?

Kyllä olen! Onnesta valvominen johtuukin:)

rakastuminen?

Rakastaminen.

Kaipaatko miestä vai naista?

Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=MBZ_Pb2XYiU

Bess/Tempo

Tämä ei ole ollenkaan musiikkimakuni normitavaraa, mutta tämä kappale jostain syystä on iskostunut mieleeni. Se liittyy sinuun. Ei siihen mitään syytä ole. Satuin joskus vain kuulemaan tämän ensimmäistä kertaa, kun olin pahiten pauloissasi. Nyt löydän sen saman täysin hurmioituneen fiiliksen tällä musiikilla aina vaan. Kiva kappale kuitenkin. Pidätköhän tällaisesta lainkaan? 

Siis tää on ihan loistava biisi ja laitankin heti kuulokkeistan temmot tulille.

Vuosi oli 2017-2018 kun tämä biisi soi maikkarin tai 4:sen ohjelma/elokuvaesittelyn taustalla. 

Googletin biisin esiin ja linkassin sen yhteen paikkaan, vuosi tosiaan oli 2017 ja kesä.

Here's nothing to see anymore.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua vaivaa? Olet niin hiljanen ja vetäytynyt että se on jo outoa.

Väsynyt. Yöt menee suurimmaksi osin valvoen. Siihen on hyvä syy.
Myös iltaisin mennyt paljon aikaa samaan syyhyn.
Ja työt.kiirettä.

Oletko onnellinen kuitenkin?

Kyllä olen! Onnesta valvominen johtuukin:)

rakastuminen?

Rakastaminen.

Kaipaatko miestä vai naista?
Miksi kysyt. 99% viesteistä on miehille, joten siitä kannattaa lähteä, ettei pety.

Mieleni kartan olet värittänyt punaisella, mustalla, keltaisella

ja vihreällä, vähän myös harmaalla.

2 pääväriä löytyy jo, sininen uupuu, tai en ole noteerannut sitä.

Harmaasta väristä muuten tuli mieleen,

että näen siinä värissä violetin sävyä mitä muut eivät ole sanoneet näkevänsä. 

Kissa piru päästi lirin minun vehkaan,

vehka kuoli.

Ostan uuden ja nostan sen korkeammalle paikalle.

Olen luonut sulle soittolistaa Spotifyssa, en vaan ole varma onko mun tili julkinen tarkasteltavaksi.

Bessisstä pääsin sinne muihinkin kappaleisiin ja artisteihin joita täällä vilahdellut. Kuin joku ihmeellinen voi ohjaisi mieltäni, saan vinkkejä, mieleeni jää kirjoituksista kummallisia yhksityiskohtia joita lähden blondina hieman viiveellä aukomaan. Mä tajuan jonkun kaipaajan viestit jollekkin toiselle. 

Tajuaispa joku minunkin vihjeeni.

100%

Onko tämä jokin saata*nallinen ihmiskoe? Koko koronaa ei edes ole, ihmiset vaan eristetään ja heitä tarkkaillaan, tutkitaan psyykettä, toimintamalleja tms. 

Hitto, pääsistä jo siihen magneettikuvaukseen, kun tuolla päässä tapahtuu jotain hassuja juttuja, sopisi ehkä pieneksi aivovamman tuottamaksi ajatustoiminnaksi.

Vierailija

En pääse susta M yli. En koskaan. Vaikka kovasti oon yrittänyt. Kukaan ei vaan tunnu samalta.
Tää on joku loppuelämän kirous kai.. Naiselta, joka on hyvästellyt sut liian monta kertaa.

Ranskanpulla

[quote=Vierailija]Näin aurinkoinen päivä olisi juuri oikea sille kauan odotetulle suudelmalle. Suudellaanko?[/quote

Ihan sama...
Töiden jälkeen haen pullon rieslingiä ja nautin pihassa. Tule sinne!

Tuo vaikka pullaa ja linssisipsejä:)

Narri_

Vierailija kirjoitti:
Näin aurinkoinen päivä olisi juuri oikea sille kauan odotetulle suudelmalle. Suudellaanko?

Mulla on nyt nuha, ei passaa. Mutta ei wuhanin-nuha.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen on ikävä toisen luo, tää on semmonen surumielinen kaipaus

Kenelle tämä?

Miehelle

Koska näitte viimeksi?

Vierailija

Aika ristiriitainen olo. En minä ystävyyttä lähtökohtaisesti koskaan ajattele kun ajattelen sinua. Luulin, että olisit sen tajunnutkin, että siinä on muita ulottuvuuksia isosti. Toisaalta en myöskään etäistä tuttuutta. Sitä ymmärrän nyt saavani irl. Tai en minä tiedä, toisaalta ei kai ihan niinkään. En minä mistään mitään ymmärrä. Huomaan, että jotkut tavallisetkin aiheet, jotka ovat kiellettyjä minulta, ovat sallittuja muille, eikä sinulla taida olla juuri nyt edes kovin hyvä olla minun seurassa. Se surettaa paljon. Mulla ei oikeasti ole minkäänlaista käsitystä, miten mun pitäs sun kanssa olla. Ei minkäänlaista. Sen tiedän, että tykkään susta ihan älyttömän paljon.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat