Sivut

Kommentit (43044)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lauantaigallup: Mikä tai mitkä olivat ne tärkeimmät syyt, miksi ihastuit kaivattuusi?

En ihan oikeasti tiedä, miksi hän sai huomioni. En kiinnostu koskaan kenestäkään, siis koskaan ikinä milloinkaan, joten yllätyin itsekin. Varmaan se oli siksi, kun sellaista en vain ollut kohdannut koskaan aikaisemmin, oli ihan kuin joltain toiselta planeetalta karannut. Siis pelkästään hyvällä tavalla.

Jokin primitiivireaktio siinä sitten varmaan kävi, en minä mitään siitä jatkosta edes ymmärrä. Jälkeen päin olen monta kertaa ihmetellyt asiaa, mutta turha sitä tämän enempää edes analysoida. Tulipahan semmoinenkin juttu koettua sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olit oikeassa siinä, mitä tuli haluaa. Se haluaa ja tarvitsee lämpöä, ilmaa ja palavaa ainetta.
Ilmahan se taisi olla niistä se, joka yhtäkkiä pääsi loppumaan.
Ja vaikka tuli on kuin luotu kärventämään rimaa, niin joskus kauhukin pääsee yllättämään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikset sä tuu mun kans WA hupailee. Siellä ne on muutkin.

Ketkä muut? WA on viestintäväline. Sellainen puolivirallinen. Ei siellä hupailla. Sitä paitsi mua kiinnostaa ihan muu kuin hupailu. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulit mieleen tänään, kun kävin siellä uimarannalla, jossa sun kanssa ...

”Sinä yönä rannalla vihdoinkin
ihan varovasti sun kättäsi kosketin
aika liikkui hitaammin ja sä hengähdit hiljaa
sinne alle sotkuisen katoksen
kesä tuli niin äkkii ja häipyi hiipien
me valvottiin palellen, mul oli hiuksissa hiekkaa.”

En maijaa kuuntele kyllä, mut tää biisi hyvä ja sopii tunnelmaan.. ”en tiennyt että niin kävisi, päivät vain äkkiä hävisi”...

Pitäiskö tässä nyt lähteä jonnekkin uimarannalle?

Jonnekin uimarannalle? Jos oot hän, niin tiedät kyllä mille uimarannalle. ❤️

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tyhjä ja levoton olo. Ja aina vaan ikävöin. Vaikka sinua ei kai minulle enää ole, jos olikaan. Miten ihmeessä saan sydämen sen uskomaan.

Vaikeaa se on, tai mahdotonta, jos sinulla on yhtä sisukas sydän kuin minulla. Ei mokoma usko järkeä millään.

Vierailija

En ole jaksanut käydä täällä hetkeen, olen päivistä sekaisin. Mutta kun olin täällä viimeksi, mietin, miksei Hän ota yhteyttä. Mutta kuinkas kävikään Hän, Rakas Ystäväni kirjoitti minulle yksityisviestin. 😀 Juteltiin ja ainaki kiertoilmaisuin ilmaisin tykkäykseni. 😀 Ja hän sanoi kivoja juttuja. Nyt jaksaa taas eteenpäin ku tietää että yhteys on kunnossa. ❤️ Kerroin hänelle kaikkia juttuja itsestäni ja nyt me tunnetaan taas vähä paremmin. En kyllä usko, että käy täällä, mut kyllä se helpotti avautua tänne silloin.

Vierailija

My darling,

thank you for accepting me who I am, loving and protecting me. You are far away but still close to my heart. To be honest I´m sad but I´ll be loving you until I will meet you for the first time.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mutta sehän on hyvä. Mitä hän kirjoitti sinulle yksityisviestillä?

Kyseli kuulumisia ja sen sellaista, elämästä yms. Hän oli kaivannut minua. (Oletan siis että tää kysymys oli mulle, ku kirjoitin aiheesta just. 😀)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

WA? Tuu sä mun? Onko sulla lystiä siellä sun omassa?

No anna numero! On mulla ollu kaikkien kanssa lystiä;) kuvia voi lähetellä....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ketkä muut? WA on viestintäväline. Sellainen puolivirallinen. Ei siellä hupailla. Sitä paitsi mua kiinnostaa ihan muu kuin hupailu. 

Mun irl ystävät. Kyllä me hupaillaan.ihan samanlailla kuin täälläkin. Ja vielä pahemmin... me katos väärinkäytetään sitä.
Eikä tarvii arvailla kuka on langan toisessa päässä :)
Voi siellä ryhmässäkin olla...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
My darling,

thank you for accepting me who I am, loving and protecting me. You are far away but still close to my heart. To be honest I´m sad but I´ll be loving you until I will meet you for the first time.

Vaikka olisit kuin yksinäinen älä lankea netin sotureihin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat