Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (43814)

Vierailija

Olet ajatuksissani. Paikalleni palauttamanasi olisi kai aika kiusallista kovasti näillä tunnisteilla nyt avautua tai tunnelmia vuodattaa. Nolottaa ja surettaa. Hyvät yöt kuitenkin sinulle haluan, edelleen.

Hyvää yötä, tärkeä<3 Halauksin unta. Syvää ja virkistävää. Sellaista kuin haluat ja tarvitset. Toivon, että voit hyvin ja olet parhaimmalla mahdollisella mielellä ja saat mitä kaipaat, mitä se onkin. Minulle sinä olet, aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sellainen ihme tapahtuu, että molemmat koronoista sun muista selvitään hengissä ja samassa kaupungissa vielä asutaan niin vuoden päästä kysyn häneltä jotain, kasvotusten.

Jos niikseen on.

Sähköpostia laitan jos muutan, eiku en laita! Siinähän saattaisi pieni ihminen nyrjähtää jos tulee ihan puskista. Onhan se tai olisi todella itsekästä mennä tuosta vain tunnustelemaan kun ei yhtään tiedä mikä toisen elämäntilanne on jne. Ihmisiä tässä kuitenkin ollaan ja pohjimmiltaan jokainen meistä JOKAINEN herkkiä tunteellisia pieniä heiveröitä. Enkä nyt taaskaan tarkoita, että kaikin puolin oltaisiin heiveröitä. Tunteella vastavuoroisesti reagoiva ihminen voi mennä tolaltaan. En jaksa uskoa tunteettomiin psykoppaatteihin, tai ainakaan että itse olisi sellaiseen koskaan törmännyt. 

Mitähän mä nyt taas selitän, pistän poikki.

-estynytnarri-

https://www.youtube.com/watch?v=UprcpdwuwCg

Miksi ihmeessä odottaisit vuoden?

No mä odottaisin koska en halua hätäillä, katsoa kantaako tämä tunne kuinka pitkälle. Häneltä en odota tietenkään mitään odottamisia, mä en nyt ihan varma ole, että tietääkö hän. Onko sittenkin täällä? Välittääkökään..

Kyllähän jotain tunnistelen mutta kovin arka olen vastaamaan täällä mitään vedätyksen pelossa. 

Jos hän on täällä, tasan tarkkaan tunnistaisi ja tietäisi, että juuri häntä kaipaan.

Voisi jopa ihmetellä ja kysellä mihin minun tunteeni perustuu. No tunteet on tunteita. Järkihän niistä on kaukana. En näe tätä naista kovinkaan usein, tasaisesti kuitenkin silloin tällöin. Siihenkin nähden tunteet omasta puolestani on aika kummallisia. Nainen on pinttynyt kiinni mutta ei kuitenkaan pakkomielteisellä tavalla. Mitä sanoisin hänelle miksi tunnen kuin tunnen. En osaa sitä sanoa. Ei tämä tilanne ole ensinnäkään mikään helppo. Juttuja sun muita.. 

-tuntevanarri-

Oisko sun tunteet kuitenkin kasvaneet samasta kuin itsellä? Tietynlaisesta samankaltaisuudesta joidenkin asioiden, piirteiden, ominaisuuksien tms. Suhteen. Ja sitten siitä suunnattomasta fyysisen kohtaamisen vajeesta. En tarkoita seksuaalista vaan sellaista kokonaisvaltaista kohtaamisen toivetta ja vajetta, puutosta. Tai mistä mä tiedän , mitä se sun puolelta on. Jos onkin vain seksuaalista? Mulla on myös hyvin voimakkaadti korostunut tarve henkiseen yhteyteen. Se on mulle hyvin tärkeää. Kommunikointi ja kohtaaminen, kohdatuksi tuleminen.

Luultavasti sinä tiedät enemmän niistä samankaltaisuuksista? Minä en tiedä sinusta mitään, vaistoan vain jotain niin kuin joku elukka vailla mitään järjellistä. Juoksen jossain hamsterin juoksupyörässä välillä lennellen pitkin ja poikin, tavoittelen. Etsin sitä järkeä. Auta vähän? 

Etkö uskoisi jos sanon, että mulle henkinen yhteys on kaiken a ja o? Suunnaton vaje on, hulluksi tekevä. Yhteys on jotain muuta kuin seksuaalista ja se mitä tunnen on sydäntä raastavaa kaipuuta. No ihan niin kuin sanoit. Kokonaisvaltaista. Halua kohdata. Vaikka kohdatessa kaikki se itsevarmuus ja kukkoilu on tiessään. Olen siinä edessäsi aika haavoittuvaisena. Siis mä ihan tosissani nyt kuvittelen juttelevani juuri sun kanssa. Pitääkö olla huolissaan?

-herkkänarripelokaskin-

-narrivain-

Hmm...ehkä on syytä olla huolissaan, jos mun kanssa juttelee ja joutuu tekemisiin. Pakkaa jäämään jumiin mun pauloihin. Mulla on kokemusta tästä:) En halua olla omahyväinen, mutta vastakkainen sukupuoli nyt on...niih...nooh...semmosta:)
Tosin on ollut suloisia tapauksia! Helittelevät kaikenlaisilla lisänimillä.

Sano, oonks mä jotenkin tyrkky? Voit olla rehellinen!
Kun en kenenkäänpetiin kuitenkaan suostu...ilman rakkautta ja parisuhdetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin tuijottamaan lomaketta.

Mitä niistä? Sitä missä naamari?

Siis toi biisi ja se musavideo tossa xD

Paranoia A muuten ihan B:tä ja C:tä

-eiparanodinarri-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sellainen ihme tapahtuu, että molemmat koronoista sun muista selvitään hengissä ja samassa kaupungissa vielä asutaan niin vuoden päästä kysyn häneltä jotain, kasvotusten.

Jos niikseen on.

Sähköpostia laitan jos muutan, eiku en laita! Siinähän saattaisi pieni ihminen nyrjähtää jos tulee ihan puskista. Onhan se tai olisi todella itsekästä mennä tuosta vain tunnustelemaan kun ei yhtään tiedä mikä toisen elämäntilanne on jne. Ihmisiä tässä kuitenkin ollaan ja pohjimmiltaan jokainen meistä JOKAINEN herkkiä tunteellisia pieniä heiveröitä. Enkä nyt taaskaan tarkoita, että kaikin puolin oltaisiin heiveröitä. Tunteella vastavuoroisesti reagoiva ihminen voi mennä tolaltaan. En jaksa uskoa tunteettomiin psykoppaatteihin, tai ainakaan että itse olisi sellaiseen koskaan törmännyt. 

Mitähän mä nyt taas selitän, pistän poikki.

-estynytnarri-

https://www.youtube.com/watch?v=UprcpdwuwCg

Miksi ihmeessä odottaisit vuoden?

No mä odottaisin koska en halua hätäillä, katsoa kantaako tämä tunne kuinka pitkälle. Häneltä en odota tietenkään mitään odottamisia, mä en nyt ihan varma ole, että tietääkö hän. Onko sittenkin täällä? Välittääkökään..

Kyllähän jotain tunnistelen mutta kovin arka olen vastaamaan täällä mitään vedätyksen pelossa. 

Jos hän on täällä, tasan tarkkaan tunnistaisi ja tietäisi, että juuri häntä kaipaan.

Voisi jopa ihmetellä ja kysellä mihin minun tunteeni perustuu. No tunteet on tunteita. Järkihän niistä on kaukana. En näe tätä naista kovinkaan usein, tasaisesti kuitenkin silloin tällöin. Siihenkin nähden tunteet omasta puolestani on aika kummallisia. Nainen on pinttynyt kiinni mutta ei kuitenkaan pakkomielteisellä tavalla. Mitä sanoisin hänelle miksi tunnen kuin tunnen. En osaa sitä sanoa. Ei tämä tilanne ole ensinnäkään mikään helppo. Juttuja sun muita.. 

-tuntevanarri-

Oisko sun tunteet kuitenkin kasvaneet samasta kuin itsellä? Tietynlaisesta samankaltaisuudesta joidenkin asioiden, piirteiden, ominaisuuksien tms. Suhteen. Ja sitten siitä suunnattomasta fyysisen kohtaamisen vajeesta. En tarkoita seksuaalista vaan sellaista kokonaisvaltaista kohtaamisen toivetta ja vajetta, puutosta. Tai mistä mä tiedän , mitä se sun puolelta on. Jos onkin vain seksuaalista? Mulla on myös hyvin voimakkaadti korostunut tarve henkiseen yhteyteen. Se on mulle hyvin tärkeää. Kommunikointi ja kohtaaminen, kohdatuksi tuleminen.

Luultavasti sinä tiedät enemmän niistä samankaltaisuuksista? Minä en tiedä sinusta mitään, vaistoan vain jotain niin kuin joku elukka vailla mitään järjellistä. Juoksen jossain hamsterin juoksupyörässä välillä lennellen pitkin ja poikin, tavoittelen. Etsin sitä järkeä. Auta vähän? 

Etkö uskoisi jos sanon, että mulle henkinen yhteys on kaiken a ja o? Suunnaton vaje on, hulluksi tekevä. Yhteys on jotain muuta kuin seksuaalista ja se mitä tunnen on sydäntä raastavaa kaipuuta. No ihan niin kuin sanoit. Kokonaisvaltaista. Halua kohdata. Vaikka kohdatessa kaikki se itsevarmuus ja kukkoilu on tiessään. Olen siinä edessäsi aika haavoittuvaisena. Siis mä ihan tosissani nyt kuvittelen juttelevani juuri sun kanssa. Pitääkö olla huolissaan?

-herkkänarripelokaskin-

-narrivain-

Hmm...ehkä on syytä olla huolissaan, jos mun kanssa juttelee ja joutuu tekemisiin. Pakkaa jäämään jumiin mun pauloihin. Mulla on kokemusta tästä:) En halua olla omahyväinen, mutta vastakkainen sukupuoli nyt on...niih...nooh...semmosta:)
Tosin on ollut suloisia tapauksia! Helittelevät kaikenlaisilla lisänimillä.

Sano, oonks mä jotenkin tyrkky? Voit olla rehellinen!
Kun en kenenkäänpetiin kuitenkaan suostu...ilman rakkautta ja parisuhdetta.

Et ole tyrkky.

-rehellinennarri-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko kysyä minulta jotain? Mitään? Mitä haluaisit, että sanoisin sinulle? Vaiko mitään?

En sinulta, mutta kaivatultani:

Ne samat kysymykset ovat edelleen voimassa. Ne, jotka esitin aikoja sitten, enkä saanut mitään vastausta. Voisit vastata niihin niin olisin tyytyväinen ja saisin sinusta varmaan vihdoin rauhan.

Ei muuta kysyttävää, itse tilannehan on ohi jo.

Mitä ne kysymykset oli? S kysyy, se sun kultapossu ilman possua & kultaa.

Tietäjä tietää kysymykset kyllä.

Ja ajattelet, että muistaa kaikki monen vuoden ajalta. Mihin liittyy?

Siihenkö ihoöljyyn?

Ota ihan rauhassa vaan, ei ole sulle.

Vierailija

Tulit mieleen tänään, kun kävin siellä uimarannalla, jossa sun kanssa ...

”Sinä yönä rannalla vihdoinkin
ihan varovasti sun kättäsi kosketin
aika liikkui hitaammin ja sä hengähdit hiljaa
sinne alle sotkuisen katoksen
kesä tuli niin äkkii ja häipyi hiipien
me valvottiin palellen, mul oli hiuksissa hiekkaa.”

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin tuijottamaan lomaketta.

Mitä niistä? Sitä missä naamari?

Siis toi biisi ja se musavideo tossa xD

Paranoia A muuten ihan B:tä ja C:tä

-eiparanodinarri-

😂 sherlokki hokaa vasta huomenna, xD

Ummarsin:) mut aluks mun lennokas mielikuvittelu meni jo muualle yhteen lomakkeeseen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko kysyä minulta jotain? Mitään? Mitä haluaisit, että sanoisin sinulle? Vaiko mitään?

En sinulta, mutta kaivatultani:

Ne samat kysymykset ovat edelleen voimassa. Ne, jotka esitin aikoja sitten, enkä saanut mitään vastausta. Voisit vastata niihin niin olisin tyytyväinen ja saisin sinusta varmaan vihdoin rauhan.

Ei muuta kysyttävää, itse tilannehan on ohi jo.

Mitä ne kysymykset oli? S kysyy, se sun kultapossu ilman possua & kultaa.

Tietäjä tietää kysymykset kyllä.

Ja ajattelet, että muistaa kaikki monen vuoden ajalta. Mihin liittyy?

Siihenkö ihoöljyyn?

Ota ihan rauhassa vaan, ei ole sulle.

Hyvä! Ja hyvä ettet ymmärtänyt auringonsuojaöljyä😅

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lauantaigallup: Mikä tai mitkä olivat ne tärkeimmät syyt, miksi ihastuit kaivattuusi?

Jostain syystä päädyin aina hänen seuraan. Ja se "joku syy" oli magneetti hänen sisällä, joka veti puoleensa (vetää edelleen). Tykästyin hyvin lyhyessä ajassa hänen mahtavaan luonteeseen ja ihanaan sekä hauskaan olemukseen. Hänen seurassa on alusta lähtien ollut hyvä olla. Lisäksi magneettiselle vetovoimalle, feromonit veti/vetää puoleensa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En maijaa kuuntele kyllä, mut tää biisi hyvä ja sopii tunnelmaan.. ”en tiennyt että niin kävisi, päivät vain äkkiä hävisi”...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En maijaa kuuntele kyllä, mut tää biisi hyvä ja sopii tunnelmaan.. ”en tiennyt että niin kävisi, päivät vain äkkiä hävisi”...

Pitäiskö tässä nyt lähteä jonnekkin uimarannalle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaigallup: Mikä tai mitkä olivat ne tärkeimmät syyt, miksi ihastuit kaivattuusi?

Jostain syystä päädyin aina hänen seuraan. Ja se "joku syy" oli magneetti hänen sisällä, joka veti puoleensa (vetää edelleen). Tykästyin hyvin lyhyessä ajassa hänen mahtavaan luonteeseen ja ihanaan sekä hauskaan olemukseen. Hänen seurassa on alusta lähtien ollut hyvä olla. Lisäksi magneettiselle vetovoimalle, feromonit veti/vetää puoleensa.

Oot aikä höpö, höpsö, hellyttävä ja ihana, puss!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö tässä nyt lähteä jonnekkin uimarannalle?

Eih! En jaksa. Nyt ei jaksa liikkua tästä mihinkään muualle kuin sänkyyn. Nostanko peittoa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Hamsu <3

Haminansulkapalloilijat?

Tuskin Haminan, mutta sulkapallo käy:) ilman sääntöjä juoksutan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä kuuntelen ja katonkyllä maijaa mielelläni. Vaikka mehiläistä, vidu, jos se vaikka tajuis mun tarpeet.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat